Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11529)
Vierailija kirjoitti:
Meen varmaan 12 istumaan komean pojan 🐕 kanssa puistoon.
Pidä kiva päivä.
Vierailija kirjoitti:
Voisko jopa käyttää termiä ”rysän päältä”? 🤣
Voi jos kaivattu olisi se rysä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä. Ootte sulosia ku ette pysy mukana.
Sun temppus tulee ajan kans tutuksi 😎😘
Kirjota nyt mielummin wa
Ainut super-temppuilija jolle haluisin viestitellä wa on niin vaikeasti lähestyttävä ettei IKINÄ vastaa mun viästeihi. Siis ei koskaan. Onko hänellä edes sormia että voisi kirjoittaa??
Ainahan mä vastaan.
Olet silloin väärä trolli. Hyi, en haluu puhuu sun kaa lopeta sekottamine. Ainoo trolli jonka haluun mun wa on se joka ei osaa kirjoittaa viestejä ollenkaa
Muut kivat normaalit ihmiset jotka ei trollaa ja sekoita tiätty myös. Ei koske sua kun oot trolli.
En oo ikinä trollannu täällä.
Vierailija kirjoitti:
Se ois entinen mies sitten jos pyytäis aamulla meikkaamaan.🙃 Nanosekunnissa. Kenellä tulis ees mieleen olla noin tyhmä? 😅
Ite käskisin miestä meikkaamaan sitten. Ei se nyt niin epätasa-arvoista voi olla että vain nainen joutuisi meikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla on semmoset tummat ja tuliset piirteet ettei se tarvii meikkiä.
Kenelläkään ainakaan yli nelikymppisellä ei ole sellaiset piirteet, ettei tarvitsisi meikkiä. Ihan nuorella natural look ehkä joissain tapauksissa toimii.
Mä en tarvitse meikkiä ja olen lähempänä 50 kuin 40. Mulla on aina ollut ns. vauvaiho.
Ei kukaan muukaan tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä edes miettinyt niin pitkälle, kaikki aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aivan järkkyä esiintyä ihmisille täysin ehostamatta. En kehtaisi, ihan kunnioituksesta muita kohtaan.
Niin kuin 99 prosenttia miehistä. Myötähäpeä, ei yhtään voi keskittyä sisältöön.
Aika inhottavasti sanottu. Sekä miehiä, että ylipäänsä ihmisiä kohtaan. Et siis voi keskittyä sisältöön ihmisessä ellei hän ole mieleiselläsi tavalla ehostettu? Monet niin sanotut "ehosteet" ovat aina pois jostain, on se sitten raha, aika, oma tyyli, eettiset arvot, terveys tai mukavuus.
Sivusta n
Naiset saa meikata tai olla meikkaamatta, täysin oma valinta. Kenelläkään ei ole velvollisuutta näyttää tietynlaiselta muiden vuoksi. Perus siisteydestä huolehtiminen riittää ja on kohteliasta kaikilta ihmisiltä. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä edes miettiny niin pitkälle, kaikki aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa meikata tai olla meikkaamatta, täysin oma valinta. Kenelläkään ei ole velvollisuutta näyttää tietynlaiselta muiden vuoksi. Perus siisteydestä huolehtiminen riittää ja on kohteliasta kaikilta ihmisiltä. Simple as that.
Samoin miehet saavat meikata tai olla meikkaamatta.
Jos olisin rysä niin tulisitko päälle? 😘
Vierailija kirjoitti:
Absolutely
Vierailija kirjoitti:
Tulisin, aina kun se siihen johtaisi, jos olisit hän.
En tarvitse muuttoapua, kiitos kuitenkin tarjouksesta. Pöytä on jo tyhjä ja kaikki tarvittava kulkee toistaiseksi mukana.
Tää on kyllä aikamoinen sirkus. Sori kaikki oikeat kaipaajat. T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaas nyt hieman enemmän. Harmi et kaikki ne viestit poistu.
Mitkä viestit, oliko jotain olennaista?
Nopeella selauksella aika monikin, ei ollu.
En muuttoavuista puhunut.
Käyn uudessa kohteessa,
tuun moikkaan OgE-jengiä stadiin,
käyn läpi omaisuuteni huolella,
myyn tai vuokraan bigsin ja
muutan vierasmaille.
X
Hyvää ja ihanaa päivää rakkaalle naiselle. Paljon haleja ja pusuja. Vain sinä. T. Koulukaverisi.
Joissain puutereissa on asbestia. En menis vannomaan että täysin terveellistä jatkuvasti peittää ihohuokoset niillä... sivusta