Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (72565)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kannatusta perustaa uusi kaipausketju nimellä "Uskonnoton kaipausketju" ihan vaan puhtaalle kaipaukselle
Lähetä terveisesi kaipaamallesi pakanalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se on tyhmyyttä vain huudella että on ateisti. Kuinka usein nämä ovat edes tutustuneet asiaan sen kummemmin kuin vain huutelevat sitä mikä yhteiskunnassa on kulloinkin muodikasta sekä hyväksyttävää. Laumasielut.
Mä olen kuulunut kirkkoon, olen käynyt riparin, kun tulin täysi-ikäiseksi niin erosin kirkosta.
Kukahan tässä laumasielulammas bääbää on?
Mulle ihan sama oletko uskovainen vai et.
Ateistien haukkumista en hyväksy.
Mitä sitten? Ei se nyt mitään tarkoita että olet kuulunut kirkkoon ja käynyt riparin. Huoh, millä koulutuksella näitä piisaa.
Mitä mun koulutus tähän kuuluu?
Vaikutat hiukan yksinkertaiselta.
Sillä tavalla että perustelut ontuu.
57kg on timmiä ruhoo täällä 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 Tim.3:12
Mutta vainon kohteeksi joutuvat kaikki ne, jotka haluavat elää hurskaasti Kristuksen Jeesuksen omina. Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.
Suomessa on enemmistö kristittyjä. Sinä mikään vainottu ole, kun porukka ei jaksa paskaasi koska tuputat sitä väärään paikkaan. Niin makaa kuin petaa.
Tuo pn vähän niin ja näin. Kirkon omien virallisten jäsentilastojen mukaan paperilla noin 61 prosenttia suomalaisista kuuluu evankelis-luterilaiseen kirkkoon. Mutta jos katsotaan tilastoja siitä, mihin ihmiset oikeasti uskovat, niin Kirkon tutkimuskeskuksen datan mukaan enää vain noin joka neljäs suomalainen (25 %) uskoo kristinuskon Jumalaan niin kuin kirkko opettaa. Suurissa kaupungeissa ja nuoremmissa ikäluokissa kirkkoon kuuluvat ovat jo selvä vähemmistö. Ja lähinnä pojat ja miehet kuuluvat. Joten kuuluuko se 'enemmistö' todella uskoviin, vai onko kyseessä vain suuri joukko ihmisiä, jotka kuuluvat kirkkoon tavan, kulttuurin tai sukulaisten takia ilman sen suurempaa henkilökohtaista vakaumusta? Voisiko siis olla niin, että kun ihmiset turhautuvat uskonnon tuputtamiseen, he eivät suinkaan vastusta mitään pientä 'vainottua' ryhmää, vaan ihan vain sitä, että heidän omaa rauhaansa häiritään asioilla, joihin he eivät itse usko? Kumpi on tilastollisesti todennäköisempää: se, että porukka on kääntynyt vainoajiksi, vai se, että he haluavat vain keskustella muista asioista? Itse uskon jälkimmäiseen.
Tutkimusten mukaan nimenomaan nuorisossa on erittäin suuressa kasvussa kiinnostus kristinuskoa kohtaan. Ensin näkyi pojilla, nyt myös tytöillä.
Totta, merkittävä kasvu on todettu laajassa tieteellisessä tutkimuksessa.
"Vuonna 2020 rippikoulupojista 36 prosenttia kertoi uskovansa Jumalan olemassaoloon, vuonna 2025 osuus oli peräti 67 prosenttia. Tyttöjen keskuudessa vastaavana aikana osuus on kasvanut 35 prosentista 56 prosenttiin."
Huikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kouvolatukka ja 102 kiloa, mutta melko timmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kannatusta perustaa uusi kaipausketju nimellä "Uskonnoton kaipausketju" ihan vaan puhtaalle kaipaukselle
Lähetä terveisesi kaipaamallesi pakanalle
Minä, ehdottaja, kaipaan tosin ihan kristittyä miestä mutten jaksaisi jauhaa teologiasta tai sen olemattomuudesta vaan IHASTUKSESTA. Ja kun siitä ei edes keskustella sydämellisesti tai viisaasti. Kaikki ihanat viestit katoaa toisten riitelyyn...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLISI
Kokeilen tehdä ketjun ja katsotaan saako se suosiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen parhaiten kun mies kiipeää päälleni, kiihottavaa jo se, hitaasti sisään ja pari minuuttia niin se on siinä 😍😜
Kiipeää? Miten korkealle sen pitää oikein kiivetä? :D
No onhan tuota painoa kertynyt kolminumeroinen luku 😜
Hyvä että puheenaihe saatiin vaihdettua, teitä on helppo vetää kuin pässejä narussa 😍😜 provosoidutte ja takerrutte kaikkeen
Oikea sijainti taitaa olla Mäntsälästä etelään
Uusi ketju löytyy nimellä "USKONNOTON Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3" ja katsotaan saako se suosiota. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vainon kohteeksi joutuvat kaikki ne, jotka haluavat elää hurskaasti Kristuksen Jeesuksen omina. Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.
Suomessa on enemmistö kristittyjä. Sinä mikään vainottu ole, kun porukka ei jaksa paskaasi koska tuputat sitä väärään paikkaan. Niin makaa kuin petaa.
Tuo pn vähän niin ja näin. Kirkon omien virallisten jäsentilastojen mukaan paperilla noin 61 prosenttia suomalaisista kuuluu evankelis-luterilaiseen kirkkoon. Mutta jos katsotaan tilastoja siitä, mihin ihmiset oikeasti uskovat, niin Kirkon tutkimuskeskuksen datan mukaan enää vain noin joka neljäs suomalainen (25 %) uskoo kristinuskon Jumalaan niin kuin kirkko opettaa. Suurissa kaupungeissa ja nuoremmissa ikäluokissa kirkkoon kuuluvat ovat jo selvä vähemmistö. Ja lähinnä pojat ja miehet kuuluvat. Joten kuuluuko se 'enemmistö' todella uskoviin, vai onko kyseessä vain suuri joukko ihmisiä, jotka kuuluvat kirkkoon tavan, kulttuurin tai sukulaisten takia ilman sen suurempaa henkilökohtaista vakaumusta? Voisiko siis olla niin, että kun ihmiset turhautuvat uskonnon tuputtamiseen, he eivät suinkaan vastusta mitään pientä 'vainottua' ryhmää, vaan ihan vain sitä, että heidän omaa rauhaansa häiritään asioilla, joihin he eivät itse usko? Kumpi on tilastollisesti todennäköisempää: se, että porukka on kääntynyt vainoajiksi, vai se, että he haluavat vain keskustella muista asioista? Itse uskon jälkimmäiseen.
Tutkimusten mukaan nimenomaan nuorisossa on erittäin suuressa kasvussa kiinnostus kristinuskoa kohtaan. Ensin näkyi pojilla, nyt myös tytöillä.
Vastareaktio ateistien wokesekoilulle.
Vierailija kirjoitti:
Naidaankohan vielä
Kohta päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt on maailman vainotun ihmisryhmä, se on ihan tutkittu fakta. Siksi sinäkin siinä jauhat ilmeisesti iltaan saakka.
lähde: Open Doors joka on kristillinen järjestö. Tarkemmin sanottuna se on kansainvälinen, poliittisesti sitoutumaton ja yhteiskristillinen avustusjärjestö. Eli he katsovat ja tilastoivat maailmaa puhtaasti oman uskontonsa näkökulmasta. Siksi heidän raporteillaan on tapana korostaa juuri oman ryhmänsä asemaa.
Ja oletko ottanut huomioon että vaino, tulee esm ISIS:in kaltaisilta ryhmiltä jotka edustavat saman aabrahamilais lähtöisen uskonnon äärimuotoja. Eikö tässä se olekin juuri se suuri ja herättävä kysymys? Kun nimeomaan katsotaan historian verisimpiä uskonnosotia ja vainoja – tapahtuivatpa ne minkä uskonnon nimissä tahansa – niin ne kaikki ovat aina olleet nimenomaan joko eri kirjauskontojen tai saman uskonnon eri suuntausten välisiä konflikteja. Äärikristityt, ääri-islamistit ja äärihindut ovat aina taistelleet toisiaan vastaan siitä, kenen dogma ja kirja on se ainoa oikea 'Jumalan ilmoitus'.
Vainoja on turha hakea ateismin suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouvolatukka ja 102 kiloa, mutta melko timmiä.
Jepjep. 29 vuotias tuli eilen iskemään keskustassa 😍😜 joten mulle ihan sama mitä länkytät
Vierailija kirjoitti:
Uusi ketju löytyy nimellä "USKONNOTON Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3" ja katsotaan saako se suosiota. :)
Tee versio uskonnollisille, tämä on jo yleinen.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan salaisuuden tunteminen
Tuohon aikaan Jeesus kerran puhkesi puhumaan ja sanoi:
Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, siitä että olet salannut tämän viisailta ja oppineilta mutta ilmoittanut sen lapsenmielisille.
Matt. 11:19
Tää on ihana. Terkkuja lapsenmielisille söpöliineille.
OLISI