Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (71106)
Ei näistä tiedä, mikä on sinulta vai onko mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan minulla jokin magneetti, jolla imen ympärilleni joka paikkaan henkisesti tosi raskasta porukkaa? Tämän täytyy olla jokin pahemman luokan kirous.
Millainen sun kaivattu on?
Oletettavasti lettipäinen rekkalepakko kiilaaja.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen sanonut hänelle naiselle, etten halua mitään. Se ei tietystikään pidä paikkaansa - eikä pitänyt silloinkaan.
Asian korjaaminen on siis sinun vastuullasi.
Vierailija kirjoitti:
Muuta muualle
Muuta ite. Kukaan ei käskenyt änkemään tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tarttuu jokunen
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen sanonut hänelle naiselle, etten halua mitään. Se ei tietystikään pidä paikkaansa - eikä pitänyt silloinkaan.
Ei kai hän sitä välttämättä korjata aio tai halua. Tajunnan virtaa tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai hän sitä välttämättä korjata aio tai halua. Tajunnan virtaa tuollaiset.
Vai tajunnan virtaa ja sitten tulee juuri kaipausketjuun siitä kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan minulla jokin magneetti, jolla imen ympärilleni joka paikkaan henkisesti tosi raskasta porukkaa? Tämän täytyy olla jokin pahemman luokan kirous.
Sellaiset ihmiset haistaa ettet osaa asettaa rajoja
Tai havannoivat olemuksesta kiltteyden ja avoimuuden, siks avautuuvat raskaita juttuja. Asiallisten rajojen aktiivinen asettelu tämmöisten kanssa tärkeää. Tosin on töykeitä typeriä ihmisiäkin olemassa. Mulla on yks tuttu joka oksentaa elämänsä kaikki negat korville, jos törmätään. Ei se mitä hän sanoo, vaan miten sanoo, uskomaton nega katkera äänensävy ja saa normi asiankin kuulostamaan maailman lopulta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat kassiin.
Nippuun ja selliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sua olisi kiinnostanut tarpeeksi, olisit yrittänyt poistaa kaikki epävarmuudet ja esteet. Niin minäkin tein.
Minkälaisia esteitä ja epävarmuuksia poistelit?
Esimerkiksi esitin etten huomaa muiden ihmisten kiinnostusta, en lähestynyt niitä muita, en kerännyt niitä muita ympärilleni estämään tutustumista.
Eli annoit itsestäsi ulospäin vaikeasti lähestyttävän henkilön vaikutelman. Sivusta
Miten se antaa vaikeasti lähestyttävän henkilön vaikutelman, etten vastaa muiden flirttailuun mitenkään, keskityn pitämään itseni vapaana/avoimena kaivatulleni ja annan huomiota vain hänelle?
Sehän sitä juuri on. Tuollainen on vaikeasti lähestyttävä. Mihin teidän aivot on sulaneet. eri
Vaikeasti lähestyttävä KAIKILLE MUILLE, helposti lähestyttävä omalle kaivatulle. Mihin TEIDÄN aivot on sulaneet?
Ei se välttämättä siltä vaikuta. Hän näkee, että olet äärimmäisen torjuva suhun tutustumaan pyrkiville. Silloin voi olettaa, että olet vaikeasti lähestyttävä. Ei hän sitä tiedä, että juuri hänen lähestymisensä olisi jotenkin eri juttu, muutenhan hän olis jo lähestynyt sua (jos siis tosiaan on edes kiinnostunut).
Jankutus vaan jatkuu.
Itsepä kysyit perusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sua olisi kiinnostanut tarpeeksi, olisit yrittänyt poistaa kaikki epävarmuudet ja esteet. Niin minäkin tein.
Minkälaisia esteitä ja epävarmuuksia poistelit?
Esimerkiksi esitin etten huomaa muiden ihmisten kiinnostusta, en lähestynyt niitä muita, en kerännyt niitä muita ympärilleni estämään tutustumista.
Eli annoit itsestäsi ulospäin vaikeasti lähestyttävän henkilön vaikutelman. Sivusta
Miten se antaa vaikeasti lähestyttävän henkilön vaikutelman, etten vastaa muiden flirttailuun mitenkään, keskityn pitämään itseni vapaana/avoimena kaivatulleni ja annan huomiota vain hänelle?
Sehän sitä juuri on. Tuollainen on vaikeasti lähestyttävä. Mihin teidän aivot on sulaneet. eri
Vaikeasti lähestyttävä KAIKILLE MUILLE, helposti lähestyttävä omalle kaivatulle. Mihin TEIDÄN aivot on sulaneet?
Ei se välttämättä siltä vaikuta. Hän näkee, että olet äärimmäisen torjuva suhun tutustumaan pyrkiville. Silloin voi olettaa, että olet vaikeasti lähestyttävä. Ei hän sitä tiedä, että juuri hänen lähestymisensä olisi jotenkin eri juttu, muutenhan hän olis jo lähestynyt sua (jos siis tosiaan on edes kiinnostunut).
Jankutus vaan jatkuu.
Usein nämä jankuttajat ovat sivusta tulleita "neropatteja".
Jos henkilö itse kysyy mielipidettä niin miksi siihen vastaaminen on jankuttamista? Taisit itse nyt olla sellainen sivusta tullut neropatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen sun kaivattu on?
Sehän sanoi jo että lihava...
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin tapailla toista tyyppiä 👋
Kolmatta
Kolmattakymmenettä.
Vierailija kirjoitti:
Jää selvittämättä.
Toiset kaipaa täällä joten alkuperäinen viestisi oli mauton.Sehän se tarkoituskin aina on ,heittää bensaa liekkeihin.
Nyt on taas niin huonoja trolleja et takas ulos. -->
yea