Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (70923)
Tätä nykyä vihaan ja rakastan sinua. Toivottavasti ajan oloon loppuvat molemmat tunteet ja voin suhtautua sinuun yhtä välinpitämättömästi ja mitätöiden, kuten sinä suhtaudut minuun.
Vierailija kirjoitti:
Tätä nykyä vihaan ja rakastan sinua. Toivottavasti ajan oloon loppuvat molemmat tunteet ja voin suhtautua sinuun yhtä välinpitämättömästi ja mitätöiden, kuten sinä suhtaudut minuun.
Kirjoitat kauniisti. 🧡
Ilmeisesti pitää myös tehdä kuten sinä ja laittaa kolmannen osapuolen kautta sulle sana, että pysy kaukana äläkä ajele kulmillani. Tuota kutsut "rakkaudeksi".
Sitten kirjoittelen kaipuuketjussa ja ihmettelen, kun et laita viestiä, mutta odottelen sitä kuin kuuta nousevaa, vaikka tiedän, että et voi sitä laittaa, mutta tinkaan kuitenkin ja härkin, uskottelen ja maalailen, vaikka tiedän, että mitään en koskaan aio.
Olet siis jo 5 vuotta ominu viestejä, mitkä ei ole sinulle? :D
Ja tämä kaikki, koska rakastan - itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Voit kokeilla, millaista on asioida pershäröisen kanssa.
Hävettäisi, mutta koska en tunne häpeää tai syyllisyyttä, korkeintaan suutun, koska toimintaani arvostellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Tiinaa. Vieläkin.
Nurmijärveltä?
Jepp 👍
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun on jotain pakko kirjoitella niin puuttuisit näihin "kanssasi ohistelijoihin"!
Nautin myös aiheuttamastani draamasta ja väitän, etten pidä draamasta. Nautin myös, kun saan aiheuttaa kaaosta ja hajottaa, mutta sanon, että pidän rauhasta ja seesteisyydestä omassa elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun on jotain pakko kirjoitella niin puuttuisit näihin "kanssasi ohistelijoihin"!
Oletko lukenut otsikon? -ap
Vetoan ujouteen ja siihen, että menen puihin, mutta kykenen nousemaan monisatapäisen yleisön eteen, kun kyse on rahasta. Se motivoi mihin vain. Kaivattu ei motivoi.
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisi, mutta koska en tunne häpeää tai syyllisyyttä, korkeintaan suutun, koska toimintaani arvostellaan.
Kirjotin kerran saman, mut tarkoitin vain palstaa, tosin täällä en edes suutu. Tää ei paljon tunteita heiluttele, vain irl merkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi kertoo AINA heikosta impulssikontrollista. En halua sitä ominaisuutta kumppanilleni enkä jälkikasvulleni.
On tua vaan fakta. Monesti näkee myös sitä että on kyvyttömyyttä sitoutua. Erotaan, otetaan tatuointi, siihen perään joku whore phase. Ehkä toivoisin kaivatulta sitä että voisi nauttia yhdessäolosta ja jahdata omia unelmia jollain muulla tavalla. Vaikkei sitä kukaan myönnä, niin se estoton vieraiden miesten paneminen ja tatuoinnit alkaa hyvin äkkiä kiinnostaan kun terävin kärki dopamiinihuumasta on ohi.
Jos joku suunnittelee vaikka pari vuotta tatuointiaan, niin miten se kertoo heikosta impulssikontrollista? -tatuoimaton sivusta
Kaksvuotta on aika lyhyt aika. Itse ainakin arvostan niin paljon henkilökohtaista kasvua ja kehitystä ihmisessä. Sekä tiedän etten ole, eikä minun täydy olla asioista samaa mieltä enää kahden vuoden päästä. Vaikea kuvitella älykkäänä ihmisenä mitään sellaista tatuointia, jonka takana voisin seistä vielä 60 vuoden päästä.
Hyvin lapsellista. Värjätkää tukka, ostakaa joku kiva kesämekko, ottakaa vaikka valokuvia ja kehystäkää ne seinälle. Mutta ei hyvätavaton niitä tatskoja. Ne on kamalia.
Miksi luulet että tatuointeja on vain naisilla?
Olen nainen, mulla ei ole tatuoinnin tatuointia eikä ikinä tule olemaankaan. Mun mielestä ne on aivan karseita ja jopa vähän noloja. Kaipaan miestä, joka on tatuoitu, ja tämä on ainoa ulkonäöllinen ick hänessä. Harmittaa, mutta ei sille minkään voi, yritän katsoa kuvituksen ohi kun muuten on niin hieno tyyppi.
Kyllä mä voin sen täällä piilossa rehellisesti sanoa, että olispa tatuoinut itsensä edes niin, että tietyissä tilanteissa ne saisi piiloon vaikka paidan alle, mutta kun niitä pitää olla kaulassa ja kämmenselässäkin, niin niin. On oikeasti tilanteena vähän 😬
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyihyi, ei tuo ole rakkautta.
Aurinkoiset terveiset, arkeen palaaminen edessä. 🌞 vaikka tuskin näistä terveisistä olet kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tajuaa, miten naurettavaa tämä on. Toinen elää tyytyväisenä omaa elämäänsä ja minä roikun toivossa, että voisi tulla me. Ei tule. Kukaan tolkullinen ei roikota ketään viittä vuotta, jos jotakin aikoisi.
Oletko siis tehnyt kiinnostuksesi selväksi?
Vaikka arki alkaa, niin onneksi on kesää jäjellä. Nyt nauttimaan siitä! ---->
Minkälaisia esteitä ja epävarmuuksia poistelit?