Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (70894)
Hauska miten paljon täällä on katkeria ihmisiä. Saatteko jotain mielihyvää siitä kun painatte maahan osoittavaa peukkua? Oon varmaan jotenkin erilainen kun en tuota ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ei oo multa. Mä odottelen vielä koska meistä tulee vielä jotain. Aika ei ollut sillon oikea mut nyt alkaa olemaan. Nyt kumpikaan ei oo varattu enää. Miehelle
Mä koen olevani varattu kaivatulle. Ihan hassuahan se, mut siltä tuntuu. 😊
Sehän on kai ihan luonnollista, jos syvät tunteet sydämessä. sivus
Kaisa, siitä on kohta kaksi vuotta kun ollaan viimeksi (varmasti) nähty. Ja mä mietin sua vieläkin.
Nyppii tämä oma typeryys.
Vierailija kirjoitti:
Eletään outoja aikoja. Se että toivoo toisen pääsevän eteenpäin ja löytävän apua, on lyömistä ja yläpuolelle asettumista. Kai se on niin, että osa ihmisistä haluaa vaan rypeä liemissään, eikä ole tarkoituskaan tavoitella mitään parempaa. Valinnanvapaus toki, mutta outoa silti.
Ei kai täällä olla apua pyytämässä?
Onko ihan vieras ajatus se, että osa ihmisistä tykkää haaveilla.
Ja entä jos kaivattu henkilö on esim. kuollut.
Haavoittuvassa asemassa olevaa on helppo roikottaa. Kun elämä on raskasta, hukkuva takertuu oljenkorteen, vaikka se ei häntä "pelasta". Kun luopuu oljenkorresta, ei ole enää toivon antamaan voimaa, jolla räpiköidä. Siksi on äärimmäisen vaikea irrottautua.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko exäsi meille riesa?
Miksi olisi? Hän on luonteeltaan aika samanlainen kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska miten paljon täällä on katkeria ihmisiä. Saatteko jotain mielihyvää siitä kun painatte maahan osoittavaa peukkua? Oon varmaan jotenkin erilainen kun en tuota ymmärrä.
🤔 vai olisko vaan se, että ainakin itse alapeukutan kaikki otsikkoon sopimattomat ja liian pitkät horinat.
Haaveilu eri asia kuin valittaminen. Haaveilussa on myönteinen ja eteenpäin menevä fiilis. 🦄
Voisin palata kevääseen -21, vaan enpä tiedä olisiko siitä mitään hyötyä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤔 vai olisko vaan se, että ainakin itse alapeukutan kaikki otsikkoon sopimattomat ja liian pitkät horinat.
Tai siis jonkun tunnisteelliset terveiset kaivatulleen, jotka eivät sinulle avautuneet - koska eivät sinulle olleet.
Ei kannata pitää mitään yhteyksiä ihmiseen, joka aina vain "maalailee ja uskottelee" romanttisesti, mutta toimii silti jatkuvasti päinvastoin. Välit poikki on ainoa oikea ratkaisu! Sen verran pitäisi jokaisen itseään rakastaa. Samalla tekee sille toisellekin palveluksen, kun sen ei tarvitse enää puhua lööperiä päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo olisi mahdollistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilu eri asia kuin valittaminen. Haaveilussa on myönteinen ja eteenpäin menevä fiilis. 🦄
Ja vain tuollainen haaveiluko on sallittua? Ei muun purkaminen, edes anonyymillä palstalla? Alan ymmärtää mitä tarkoitetaan toksisella positiivisuudella.
Tänne vaikeista tunteistaan kirjoittava tuskin kaipaa alentuvia kommenttejanne ja neuvojanne, eikä niistä ole mitään apua tai hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua estää selvittämästä asioita? Kunniasi ei anna periksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis jonkun tunnisteelliset terveiset kaivatulleen, jotka eivät sinulle avautuneet - koska eivät sinulle olleet.
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo olisi mahdollistakaan.
Tulevaisuudessa on ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Aurinkoista huomenta, millä mielellä sunnuntaihin?💖
Ihan ok, kaipaan tipua luokseni ja sellasta et istuttais luonnon helmassa veden äärellä…
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä erittäin osuva ja virkistävä huomio! Haaveilussa ja valittamisessa on täysin eri lataus.
Valittaminen on usein taaksepäin katsomista tai siinä elämistä.
Valittamisessa pysähdytään epäkohtien, menneiden virheiden tai nykyisten harmien äärelle.
Siinä on usein kyse turhautumisesta, pysähtyneisyydestä ja negatiivisen energian pyörittelystä – vähän niin kuin siinä että päivästä toiseen täällä ulistaan raivokkaastu kommenttiosuudessa, jossa kerrattaan vain aina sitä, mikä meni ja menee pieleen. Ja aina syy muissa.
Haaveilu taas ei ole pelkkää ajatusten rakentamista tai passiivista haahuilua, vaan se voi parhaimmillaan oikeiden asioiden tekemistä. Vaikka sitä haaveiluksi joku kutsuisi.
Onpa ihana olo, kun tulin just saunasta. Terkkuja kaivatulle, olisitpa täällä, niin voitaisiin pussailla! 😍😊
Mä koen olevani varattu kaivatulle. Ihan hassuahan se, mut siltä tuntuu. 😊