Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (70998)

Vierailija
70901/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin myös aiheuttamastani draamasta ja väitän, etten pidä draamasta. Nautin myös, kun saan aiheuttaa kaaosta ja hajottaa, mutta sanon, että pidän rauhasta ja seesteisyydestä omassa elämässäni.

Hyvä konsepti. 

Kertoo sinusta olennaisen. Muille pahaa, itselle parasta.

Vierailija
70902/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytit taas yhden puolen josta en pidä. Yllättävän juntin puolen itsestäsi.

Jos mietit, miksi olet ikisinkku, niin vastaus löytyy tuosta sun asenteesta, jatkuvasta virheiden etsimisestä ja tuomitsemisesta. 

Kiitos tiedotuksestasi, mutta ikisinkkuus ei ole riesana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
70903/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon edelleen kiva ihminen. En kirjoittele loukkaavia tai veemäisiä viestejä. 😇

Harvinaista rotua, sinunlaisia saisi olla enemmänkin. 🧡 -Sivusta

Vierailija
70904/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näkyy se ihmisten raadollisin ja alhaisin puoli, mutta toisaalta joskus myös kaunein ihmisyys.

Vierailija
70905/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin myös aiheuttamastani draamasta ja väitän, etten pidä draamasta. Nautin myös, kun saan aiheuttaa kaaosta ja hajottaa, mutta sanon, että pidän rauhasta ja seesteisyydestä omassa elämässäni.

Hyvä konsepti. 

Kertoo sinusta olennaisen. Muille pahaa, itselle parasta.

Näen aloituksessa joko terveiset kaivatulle tai sarkasmia. Terveiset vaan.

Vierailija
70906/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näkyy se ihmisten raadollisin ja alhaisin puoli, mutta toisaalta joskus myös kaunein ihmisyys.

Ei näy. Se näkyy oikeassa elämässä rumuutena, vastuuttomuutena, loputtomana oman edun tavoitteluna, muista piittaamattomuutena, julmuutena, hajottamisena, väkivaltana. Helvetillisimmillään pahuus näkyy silloin, kun hajottaja tekee itsestään uhrin ja kääntää kuvion nurin kurin.

Vierailija
70907/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan kävis niin, että toista ikisinkuksi nimittelevästä tulee itse sellainen...

Vierailija
70908/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen permanentisti sinkku ja neitsyt. En kelpaa.

Vierailija
70909/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan kävis niin, että toista ikisinkuksi nimittelevästä tulee itse sellainen...

Ei kai se mitään nimittelyä ole vaan tosiasia? Olen itsekin ikisinkku ja täysin omasta halusta, ja kyllä mua saa sellaiseksi muutkin nimittää. Faktahan se on, etten aio ruveta parisuhteeseen missään nimessä. 

Vierailija
70910/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se mitään nimittelyä ole vaan tosiasia? Olen itsekin ikisinkku ja täysin omasta halusta, ja kyllä mua saa sellaiseksi muutkin nimittää. Faktahan se on, etten aio ruveta parisuhteeseen missään nimessä. 

Me kumpikin halutaan se kuuma seksisuhde, niin miksi me vielä roikutaan täällä? 🔥

Vierailija
70911/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kumpikin halutaan se kuuma seksisuhde, niin miksi me vielä roikutaan täällä? 🔥

En mä välttämättä sitäkään, hankaloittaisi asioita ja elämää liiaksi. Ja haaveilemani henkilö haluaisi kuitenkin lopulta parisuhteen, jota siis itse en huoli missään nimessä.
Parempi vain pitää fantasiatasolla koko juttu. Mutta ikisinkuksi nimittely ei todellakaan ole mitään negaa silloin kun henkilö itse on sen elämäntavakseen valinnut. 😅 Ihmeellinen käsitys tuo, että sinkku aina haluaisi parisuhteen ja kaikki sinkut ovat vain epäonnistuneet sellaisen hankinnassa.

Vierailija
70912/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sua olisi kiinnostanut tarpeeksi, olisit yrittänyt poistaa kaikki epävarmuudet ja esteet. Niin minäkin tein.

Minkälaisia esteitä ja epävarmuuksia poistelit?

Esimerkiksi esitin etten huomaa muiden ihmisten kiinnostusta, en lähestynyt niitä muita, en kerännyt niitä muita ympärilleni estämään tutustumista.

Eli annoit itsestäsi ulospäin vaikeasti lähestyttävän henkilön vaikutelman. Sivusta

Miten se antaa vaikeasti lähestyttävän henkilön vaikutelman, etten vastaa muiden flirttailuun mitenkään, keskityn pitämään itseni vapaana/avoimena kaivatulleni ja annan huomiota vain hänelle?

Vierailija
70913/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näkyy ihmisten lukutaidottomuus, itsekeskeisyys, älyllinen vajavaisuus, henkinen kehittymättömyys ja pohjaton tarve päteä asioista joista ei ymmärrä mitään.

Vierailija
70914/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sua olisi kiinnostanut tarpeeksi, olisit yrittänyt poistaa kaikki epävarmuudet ja esteet. Niin minäkin tein.

Minkälaisia esteitä ja epävarmuuksia poistelit?

Esimerkiksi esitin etten huomaa muiden ihmisten kiinnostusta, en lähestynyt niitä muita, en kerännyt niitä muita ympärilleni estämään tutustumista.

Eli annoit itsestäsi ulospäin vaikeasti lähestyttävän henkilön vaikutelman. Sivusta

Miten se antaa vaikeasti lähestyttävän henkilön vaikutelman, etten vastaa muiden flirttailuun mitenkään, keskityn pitämään itseni vapaana/avoimena kaivatulleni ja annan huomiota vain hänelle?

Jos ihminen suhtautuu torjuvasti kaikkia kohtaan niin tulee siitä sellainen fiilis, että lähestyminen on vaikeaa. Sinä itse kirjoitit näin:

Jos itse näkisin tuollaista käytöstä, että pysytään etäällä muista ja ignorataan niiden kaikki tutustumisyritykset, kokisin, että henkilö on silloin vaikeasti lähestyttävä. 

Vierailija
70915/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä näkyy ihmisten lukutaidottomuus, itsekeskeisyys, älyllinen vajavaisuus, henkinen kehittymättömyys ja pohjaton tarve päteä asioista joista ei ymmärrä mitään.

Ja ennen kaikkea mustavalkoisuus. On vain yksi oikea tapa kaivata ja kaikki muut tavat intetään mataliksi ja poistetaan. Eri

Vierailija
70916/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep.

Vierailija
70917/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikonmukaisesti terveisiä kaipaamalleni. Haluaisin jo nähdä taas. nm

Vierailija
70918/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan jatkuvaa ohista pois 👋 

Vierailija
70919/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen permanentisti sinkku ja neitsyt. En kelpaa.

Kyllä kelpaat, mutta se oikea ei ole vielä osunut reitillesi. Voimia ja tsemppiä!

Vierailija
70920/70998 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy. Se näkyy oikeassa elämässä rumuutena, vastuuttomuutena, loputtomana oman edun tavoitteluna, muista piittaamattomuutena, julmuutena, hajottamisena, väkivaltana. Helvetillisimmillään pahuus näkyy silloin, kun hajottaja tekee itsestään uhrin ja kääntää kuvion nurin kurin.

Jotenkin tuo loppu saa kyseenalaistamaan tuon aiemman osuuden tältä osin. Ei pitäisi mutta sellaista se on joskus. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan