Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (70784)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei miestä jolla ei seiso, vaikka jotain kuinka naurattais. Ja juu, kyllä mielummin nussin kuin rakastelen.
Tuskin sulla valinnanvaraa on ku vauvailet pe iltana 🤣🤣
Mitä sun mielestä pitäis tehdä just perjantai-iltana? Esim mulla on huomenna heti aikaisin aamusta harrastusmeno ja sen jälkeen töitä, miksi mun pitäisi olla muualla kuin vauvapalstalla nyt? Miten ihmeessä tää vaikuttais kenenkään valinnanvaraan?
Itseä ei ainakaan kiinnostaisi henkilö, jonka pitäisi joka perjantai olla jossakin menossa. Juoksin ihan tarpeeksi teini-iässä.
Sivusta
Mäkin mietin että pitäiskö joka viikonloppu olla jossain menossa?? Ite olin viime perjantaina kaverien kanssa iltaa viettämässä, nyt oon kotona. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei tää ollutkaan meidän kesä.
Ei tainnut, villit unelmatkin jäi haaveiksi
Voisin pitää sulle sulkeiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää ollutkaan meidän kesä.
Koittasit sisäistää ettei niitä kesiä ole tulossa. Pelaa vaan kirjainleikkejä ja pysy piilossa, ketään ei oo ikinä kiinnostanut. Säälittävää paskaa tulla jälkikäteen lässyttämään jostain suurista tunteistaan, kun ne ei oo mulle näkyneet yhtään missään. Nautin siitä että tämä elämä tulee olemaan lyhyt ja pääsen pois teitä näkemästä, joita inhoan joka solulla.
Vierailija kirjoitti:
Oli sellainen tunne että näen sut tänään. En nähnyt, mutta ehkä huomenna?
Tiettyjä ihmisiä en välttämättä tule enää koskaan näkemään. Siis että tietoisesti hakeutuisin paikkoihin. Isot myötämielettömät tuulet ovat puhuneet puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kalvosulkeiset?
Kaipaan miestä mukipöydän edestä.
Hyvää yötä ja syksyä. Nyt mennään pimeyttä kohti.
Olis ihanaa mennä sinne huomenna yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sellainen tunne että näen sut tänään. En nähnyt, mutta ehkä huomenna?
Tiettyjä ihmisiä en välttämättä tule enää koskaan näkemään. Siis että tietoisesti hakeutuisin paikkoihin. Isot myötämielettömät tuulet ovat puhuneet puolestaan.
Et varmaan kaipaa sitten noita tiettyjä ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Panin naista suoleen
Kerta se on ensimmäinenkin. Kiitti muuten kun kerroit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku katkeroitunu kun saanu pakit. Se on vain elämää, kestäkää se.
Lähinnä naurattaa kuinka palstamammojen mukaan mies on pajauttelija, jolla on korvien välissä vikaa, jos ei seiso. Toki kaipausketjuissa harvemmin pyörii tasapainoiset naiset, joilla on positiivinen suhtautuminen miehiin.
Tai sitten meillä on enimmäkseen kokemusta niistä miehistä, joilla seisoo ihan hyvin. Silloin mies, jolla ei seiso, vaikuttaa poikkeukselliselta ja asialle etsitään selitystä. Hiisaaminen on yleinen syy erektio-ongelmiin.
Seisomattomuus voi johtua monesta asiasta ja osa sellaisia, joihin mies ei juurikaan voi vaikuttaa. Mutta jo stressi, alakulo jne. voi vaikuttaa. Ei sinänsä taas yllätä, että erektio-ongelmatkin ovat vauvafoorumin miesvihaajien mukaan miehen oma vika tai suorastaan valinta, aivan kuten kaljuus :D
En oo osallistunut tähän erektiokeskusteluun aiemmin, mutta et kai luule että joku miesvihaaja on tässä ketjussa kaipaamassa miestä?? -sivusta
Jännä, että syytetään miesvihasta, jos toteaa, että miehillä yleensä seisoo ihan hyvin. Mun mielestä miesvihaa olis ennemmin se, jos sanois, että miehillä ei seiso.
Mut toi nyt onkin toi ammattiloukkaantuja, ei sillä ole noissa jutuissaan mitään logiikkaa. Kunhan vain hakee uhriutumisen aihetta täältä.
Sivusta
Mulle yksi mies joka ymmärtää miten sekstataan ja miten siitä nautitaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä moni toivoisi, mutta lopulta pitäisin sulle sulkeiset.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Saara kaipaa Ässää