Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (69442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan turvaa, rauhaa ja rakkautta. Ne kaikki on kaivettava itsestä.
Aika kauas saat kaivaa. Taitaa tulla Kiina aiemmin vastaan. Tai Jäämeri ehkä oikeammin. :)
Vähän ikävästi sanottu. Minulla ei ole kylmä sisin millään muotoa. Tosiasia on, että vaikeiden läpi on mentävä yksin, kun kanssakulkijaa ei ole. Luotan, että löydän itsestäni sen verran noita mainitsemiani, että selviän jotenkuten. Ja onneksi on ystävät ja läheiset tukena.
Ei ollut tarkotus ilkeillä, vaan Jäämeri ja ehkä Tyynimeri on Suomen vastapuolella, jos lähtee kaivamaan. :) Itse en ole mainitsemiasi asioita löytänyt itsestäni, vaan ihan muualta. Näin sitä ajatellaan eri tavalla, mutta varmasti vilpittömin aikein molemmat!
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta hyvää yötä kuitenkin. Tuut olemaan mun sydämessä se ihanin, aivan tappiin asti.
Oot tärkeä.K
Olipa kaunis viesti kenelle olikaan! 😊
Vierailija kirjoitti:
Kovalle kyntömiehelle terveisiä!
Grim Reaper?
Vierailija kirjoitti:
En ole halunnut loukata ketään. Nyt katoan täältä. Näiden lukeminen ei kyllä helpota ahdistusta.
Sama juttu. Älä välitä, syyttäjiä aina löytyy vaikka tekisit kaiken oikein. Eletään loukkaantumisen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei luule, että osallistuin noihin draamoihin.
Mihin draamoihin? Itse alapeukutan kaikki yli kolmen sanan lässytykset, enkä edes lue niitä kunnolla. Kuten tämän omankin. Kas noin.
Ehkä sun pitäisi sitten lukea jotain vähemmän vaativaa kirjallisuutta kuin tämä palsta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan saa sitä mun peppuun.
On sullakin murheet. Katso uutisia ja laita asiat mittasuhteisiinsa.
Miksi murehtisin toisten asioita? -Sivusta
Siellä taas konkreettisesti ymmärtäjä. Suhteellisuudentaju auttaa ymmärtämään omien "murheiden" merkityksen. Jos per*eseksin saamattomuus on suurikin ongelma, kannattaa tutustua ihmiskunnan historiaan ja nykyisyyteen sekä lopettaa valittamasta tyhjänpäiväisyyksistä.
Mutta nythän sä tuomitset ja vähättelet asiasta kärsivän omakohtaista kokemusta. Todella julmaa ja kapeakatseista.
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta hyvää yötä kuitenkin. Tuut olemaan mun sydämessä se ihanin, aivan tappiin asti.
Oot tärkeä.K
Anustappiin?🤭
Vierailija kirjoitti:
En koskaan saa sitä mun peppuun.
Hei kaikki, tämä oli huumoria, jonka vain hän ymmärtää. Kuten myös toinen kommentti sen jälkeen. Pahoittelut.
Ammattiloukkaantujien ja ammattivalittajien seurassa ei jaeta voittoja.
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja veden äärelle!
Olen kyllä IPAn äärellä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ammattiloukkaantujien ja ammattivalittajien seurassa ei jaeta voittoja.
Hmmm. Meinaatko että täällä on muita kuin kakkos sijoja yleensä tarjolla?
Juuttuko vanha musta mersu mäkeen? Olisiko pitänyt kääntyä työntämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toiseksi: Vaikeassa elämäntilanteessa olevalle sanotaan ihan jotakin muuta kuin kuittaillaan randomia. Jos ei ole parempaa kerrottavaa, kannattaa pitää mölyt mahassaan.
Olen pahoillani. Lopetan kuittailun.
🙏🏻😘
Onneksi ystävättäres tekee loppuun sen .
Hyvää yötä
T. Vammainen
Kovalle kyntömiehelle terveisiä!