Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11610)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että traumaattisista asioista kuuluu löytää tarkotus
Tottakai kuuluu löytää, kuuluu osana oppimiseen.
Jos tarkotus lyödä jokainen polvilleen niin sitten varmaan.
En ymmärtänyt mitä meinaat tällä kommentillasi, outo oli koko kommenttisi.
Tulee aina olo että on ulkoavaruudesta kun meikkikeskustelu alkaa 😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei anteeksi mutta kysymys asiasta tietävillle.
Lumene tuotteet on 40 % alennuksessa mun lähiprismassa. Kumman sävyn otan 1.5 (light) vai 1.75? Medium sävy nr 2 oli loppu.
Kokemusta on vain sävyistä 1.25 light, 1.5 fair ja 2 medium. Onko 1.75 liian punaiseen vetävä?
Olen muuten kokeillut vaikka mitä meikkivoiteita mutta todennut että Lumenen CC vain on paras omalle iholleni. En näytä meikatulta mutta sopivasti peittoa.
Ja silloin kun voidaan jotain suomalaista tuotetta kehua niin kehun Lumenen cc voidetta.
Aikanaan oli vain kolme sävyä, light, medium ja dark. Käytin mediumia, mikähän nyt olisi sitten oikea?
Niin oli. Minä käytin myös mediumia mutta talvella puoli astetta vaaleampaan toimii.
Ostin sen 1.75 sävyn sillä medium oli loppu. Niiden sävyero oli tosi pieni. Medium on siis sävy 2 ja centre (mitä lie se tarkoittaa?) 1.75 on neutral.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kuuluu löytää, kuuluu osana oppimiseen.
Jos tarkotus lyödä jokainen polvilleen niin sitten varmaan.
En ymmärtänyt mitä meinaat tällä kommentillasi, outo oli koko kommenttisi.
Jos tänne synnytään sillä idealla, että ihminen pieksetään henkisesti ja pistetään sillä tavalla nöyräksi.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet mun it-tuki?
Kävin saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Ilo kuuluu ihmisten perusluonteeseen, älkää muuttako sitä ja katuko vasta jälkeenpäin kun kaikki on jo pilalla.
En ole aivan varma mitä ajat takaa mutta luulen kannattavani ajatustasi. Kaikki kukat kukkikoon!
Vierailija kirjoitti:
Miten mä saan sut kiinni?
Kiinni miten, liekaan??
Vastaa jotain kommenttiini somessasi, niin tiedän että se olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu, mutta joskus niin vain käy. Tärkeintä kuitwnkin on löytää jokin tarkoitus. Merkityksetön elämä johtaa vain masennukseen ja passivoitumiseen.
Mua on tää elämä lyöny sen verran paljon et alkaa vetää masennukseen ja passivoitumiseen. Olin iloinen lapsi perusluonteeltani
Tervetuloa kerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikella on tarkoituksensa uskon niin.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Ig
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei anteeksi mutta kysymys asiasta tietävillle.
Lumene tuotteet on 40 % alennuksessa mun lähiprismassa. Kumman sävyn otan 1.5 (light) vai 1.75? Medium sävy nr 2 oli loppu.
Kokemusta on vain sävyistä 1.25 light, 1.5 fair ja 2 medium. Onko 1.75 liian punaiseen vetävä?
Olen muuten kokeillut vaikka mitä meikkivoiteita mutta todennut että Lumenen CC vain on paras omalle iholleni. En näytä meikatulta mutta sopivasti peittoa.
Ja silloin kun voidaan jotain suomalaista tuotetta kehua niin kehun Lumenen cc voidetta.
Aikanaan oli vain kolme sävyä, light, medium ja dark. Käytin mediumia, mikähän nyt olisi sitten oikea?
Niin oli. Minä käytin myös mediumia mutta talvella puoli astetta vaaleampaan toimii.
Ostin sen 1.75 sävyn sillä medium oli loppu. Niiden sävyero oli tosi pieni. Medium on siis sävy 2 ja centre (mitä lie se tarkoittaa?) 1.75 on neutral.
Ok. En ole käyttänyt tosiaan vuosikausiin tuota joten en osaa mitään sanoa sävyistä. Saattaa se vaaleampi kyllä toimia talvella tai jos iho vetää hieman vaaleammaksi välillä. Tokmannilla näyttikin olevan hyvä alennus -40%, ehkä käväisen katselemassa itsekin. Jos rahaa riittää niin pari sävyä voi ostaa kokeiluunkin.
Vierailija kirjoitti:
Helposti
Vierailija kirjoitti:
Et oo tosissas valehtelet vaan.
A-ha 🙃
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä mun kuviossa ole mitään järkeä.
Onko ympyrä? Kierrät kehää? Vai mikä kuvio? Kolmio? Suorakulmio?
Vielä toivoa on. Mitä se ikinä tarkoittaakaan.
?