Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11623)
Vierailija kirjoitti:
Miten mä saan sut kiinni?
Tuu jutulle ennenkö kerkeen kipittää karkuun! Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä heppatyttö teet vkl?
Pitäisi tuhota yksi kokonainen sisäfilee. Ei hevosen.
Tipua on myös vaikea löytää.. pieni ja kätkeytyy hyvin.. ehkä tulee luokse jos esittää nukkuvaa ja on kädessä jotain herkkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna edes yksi varma merkki, se riittää.
Sulta puuttui pilkku:,.
.
Varmuuden vuoksi vain:
Ei minulta näitä tai
meikkejä.
Lumpan CC-kräämi saavutti
kulttimainetta. Mullakin oli
aikanaan.. 🤔
fuksianpunainen
korkki oli tuubissa tuolloin.
.
Ehtoisaa iltaa.
x
Kaikella on tarkoituksensa uskon niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä heppatyttö teet vkl?
Pitäisi tuhota yksi kokonainen sisäfilee. Ei hevosen.
Voisin auttaa siinä.
En usko että traumaattisista asioista kuuluu löytää tarkotus
Trölli tekee aina kommentin
heti perääni. x
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli sellasia pantteri suolasalmiakkeja, mut tulin just kaupasta, ostin tollasia toisia mut ei oo kovin hyviä
Mulla on kirpeitä bubseja. Hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se näin on enkä usko että on vain uskon asia. Tarkoituksia voi löytää useitakin kun pohtii eri kanteilta ja vaikka eri ihmistenkin näkökulmasta jos asiaan liittyy useampia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kuuluu löytää, kuuluu osana oppimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu, mutta joskus niin vain käy. Tärkeintä kuitwnkin on löytää jokin tarkoitus. Merkityksetön elämä johtaa vain masennukseen ja passivoitumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei anteeksi mutta kysymys asiasta tietävillle.
Lumene tuotteet on 40 % alennuksessa mun lähiprismassa. Kumman sävyn otan 1.5 (light) vai 1.75? Medium sävy nr 2 oli loppu.
Kokemusta on vain sävyistä 1.25 light, 1.5 fair ja 2 medium. Onko 1.75 liian punaiseen vetävä?
Olen muuten kokeillut vaikka mitä meikkivoiteita mutta todennut että Lumenen CC vain on paras omalle iholleni. En näytä meikatulta mutta sopivasti peittoa.
Milloin ostit viimeksi? Moni valittaa, että ei toimi enää koska koostumus vaihdettu.
Minkälaiseksi koostumus on muuttunut verrattuna aiempaan?
Mä tykkään henk.koht. Lumenen cc: stä siksi että se ikäänkuin sulautuu kasvoille eikä tunnu ärsyttävältä. Mulla on ohuehko, pienihuokoinen mutta aavistuksen kuiva iho. Lumene ei korosta ryppyjä lainkaan. En siis ole ryppyinen mutta lähempänä 50 vuotta kuin 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei anteeksi mutta kysymys asiasta tietävillle.
Lumene tuotteet on 40 % alennuksessa mun lähiprismassa. Kumman sävyn otan 1.5 (light) vai 1.75? Medium sävy nr 2 oli loppu.
Kokemusta on vain sävyistä 1.25 light, 1.5 fair ja 2 medium. Onko 1.75 liian punaiseen vetävä?
Olen muuten kokeillut vaikka mitä meikkivoiteita mutta todennut että Lumenen CC vain on paras omalle iholleni. En näytä meikatulta mutta sopivasti peittoa.
Ja silloin kun voidaan jotain suomalaista tuotetta kehua niin kehun Lumenen cc voidetta.
Aikanaan oli vain kolme sävyä, light, medium ja dark. Käytin mediumia, mikähän nyt olisi sitten oikea?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta sellaista se elämä on.
Et oo tosissas valehtelet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kuuluu löytää, kuuluu osana oppimiseen.
Jos tarkotus lyödä jokainen polvilleen niin sitten varmaan.
Ilo kuuluu ihmisten perusluonteeseen, älkää muuttako sitä ja katuko vasta jälkeenpäin kun kaikki on jo pilalla.
💕