Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11623)
Vierailija kirjoitti:
Mitä heppatyttö teet vkl?
No nyt on varma
Vierailija kirjoitti:
Mitä heppatyttö teet vkl?
Kastelen kukkia mut varmasti voisin tehdä oharit kukilleni jos ihmisseuraa olis tarjolla 😊
Rakastuin, ei voi mitään. Mielenrauha on mennyttä. Nähtäisiinpä. N> M
Tuleekohan taas pitkään seksiunia susta kun nähdään?
Kunhan hyväksyt koiran, miehelle 💛
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy, en tykkää ja oon allerginen.
Rakastuin mieheen 2008 ,eräässä pienessä hämärässä baarissa ja sillä tiellä olen vieläkin.Kaipaan sinua mies vaikka välillä tapaammekin.😊
Vierailija kirjoitti:
Hei anteeksi mutta kysymys asiasta tietävillle.
Lumene tuotteet on 40 % alennuksessa mun lähiprismassa. Kumman sävyn otan 1.5 (light) vai 1.75? Medium sävy nr 2 oli loppu.
Kokemusta on vain sävyistä 1.25 light, 1.5 fair ja 2 medium. Onko 1.75 liian punaiseen vetävä?
Olen muuten kokeillut vaikka mitä meikkivoiteita mutta todennut että Lumenen CC vain on paras omalle iholleni. En näytä meikatulta mutta sopivasti peittoa.
Milloin ostit viimeksi? Moni valittaa, että ei toimi enää koska koostumus vaihdettu.
Vierailija kirjoitti:
Lupaan käyttäytyä sun unissa 😇 muusta en aivan mene takuuseen
Eihän tässä mun kuviossa ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan koskettaa sieluasi. Haluan maistaa lihaasi. Haluan kietoutua ja upota sinuun. Haluan lentää tähtiin kanssasi, käsi kädessä. Haluan sinua. Vain sinua. Haluan sinut.
A
Kenelle tämä kaunis viesti?
Ihanalle naiselle parrakkaalta.
Olisitpa mun parrakas.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä mun kuviossa ole mitään järkeä.
Eihän koko elämässä lopulta ole. Hirveästi vaivaa ja kaikki on väliaikaista. Joten ihan sama elää vähän järjettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn kaaikki eläimet, tiedät sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaan käyttäytyä sun unissa 😇 muusta en aivan mene takuuseen
Et oo käyttäytynyt, oot puskenut rouvan kimppuun kuin höyryveturi, ja ah, niin ihanasti että pää on sekaisin
Tekee mieli sellasia pantteri suolasalmiakkeja, mut tulin just kaupasta, ostin tollasia toisia mut ei oo kovin hyviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei anteeksi mutta kysymys asiasta tietävillle.
Lumene tuotteet on 40 % alennuksessa mun lähiprismassa. Kumman sävyn otan 1.5 (light) vai 1.75? Medium sävy nr 2 oli loppu.
Kokemusta on vain sävyistä 1.25 light, 1.5 fair ja 2 medium. Onko 1.75 liian punaiseen vetävä?
Olen muuten kokeillut vaikka mitä meikkivoiteita mutta todennut että Lumenen CC vain on paras omalle iholleni. En näytä meikatulta mutta sopivasti peittoa.
Milloin ostit viimeksi? Moni valittaa, että ei toimi enää koska koostumus vaihdettu.
Milloin ostin viimeksi? Just äsken ostin sävyn 1.75.
Milloin sitä ennen? Ehkä vuosi sitten.
Enpä tiedä onko jotain eroa entiseen laatuun. En osaa siis sanoa varmasti.
Jos olisin varoissani niin voisin ostaa Armanin tai Sisleyn meikkivoiteen mutta en ole joten Lumene cc 40% alennuksessa on hyvä ostos ja ainakin luulen sen toimivan kuten on aina toiminut.
Sulta puuttui pilkku:,.