Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11594)
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu ei juurikaan käytä meikkiä, ei oo tarvettakaan.
Eli joku ihan nuori..
Seuraavan kerran kun sattumalta törmätään, niin yritän hymyillä ja katsoa silmiin. Mitään en lupaa, sillä viimeksikin sydän meinasi räjähtää atomeiksi. Aistitkohan sen, vaikka esitän aina viileää?
Vai pitäiskö kokeilla mystistä vahvaa silmämeikkiä.😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli joku ihan nuori..
Juu nuoret ja nätit ei tarvi meilkiä, mutta kukaan yli nelikymppinen ei näytä hyvältä ilman vähintään pientä ehostusta.
Vierailija kirjoitti:
😘💙T.
Millon nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan jaksa meikata yleensä mitenkään, joskus laitan puuteria koska iho ei oo täydellinen. Siis ei mulla edes ole muita meikkejä kuin 1 puuteri. Mut näyttäisin kyl oudolta paksussa pakkelissa.
Mun iho on aika hyvä mutta olen vaalea ja tarvitsen kehykset kasvoilleni hieman kulmia tummenten, ripsivärillä ja toki poskipunaa. Näytän siltä ettei olisi edes meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli joku ihan nuori..
Hyvin tumma ei tarvitse ripsiväriä tai kulmaväriä mutta voi muuten harmaantua.
Hyväihoinen vaalea näyttää meikittittömältä vaikka olisi hieman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli joku ihan nuori..
Juu nuoret ja nätit ei tarvi meilkiä, mutta kukaan yli nelikymppinen ei näytä hyvältä ilman vähintään pientä ehostusta.
Mikä ihmeen tarve on aina haukkua ja halveksia aikuisia ihmisiä?Onko sinulla noin huono itsetunto?Trollaatko jos,niin miksi?Enemmän näyttää siellä olevan sitä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli joku ihan nuori..
No ei ihan, mut mua nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun sattumalta törmätään, niin yritän hymyillä ja katsoa silmiin. Mitään en lupaa, sillä viimeksikin sydän meinasi räjähtää atomeiksi. Aistitkohan sen, vaikka esitän aina viileää?
Pari kertaa olen aistinu, myös viime yönä.
Suudellaanko neljäntenä päivänä?
Meikkiä on aina tarvetta käyttää, paitsi nukkumaan mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka jo huomenna.
Senkin tryffelisika, itkin tähtesi senkin Nicolas ja Alex. Sensitiivi- Elli ei kestä noita nyyhkytarinoita vuotamatta kuin Nigaran putoukset.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä saan sut kiinni?
Saat kyllä yllättävän helposti kiinni, jos ilmestyt oikealla hetkellä ja oikeassa paikassa katse liimattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli joku ihan nuori..
Hyvin tumma ei tarvitse ripsiväriä tai kulmaväriä mutta voi muuten harmaantua.
Hyväihoinen vaalea näyttää meikittittömältä vaikka olisi hieman meikkiä.
Jos ihossa on sellainen läpikuultavuus niin ihminen näyttää helposti lähes meikittömältä.
Vierailija kirjoitti:
Viidentenä 😘
Vierailija kirjoitti:
Senkin tryffelisika, itkin tähtesi senkin Nicolas ja Alex. Sensitiivi- Elli ei kestä noita nyyhkytarinoita vuotamatta kuin Nigaran putoukset.
Anteeksi. kaikki ne on suoraan sydämestä. jotkin hieman alakuloisia, mut sen hetken ajatuksia. Ei kukaan muu ole ikinä saanut mua näin sekaisin.
Ootko aloittanut jonkun oudon meikkikeskustelun sängyssä makoillen vai mistä tiedät 🙂 yleensä miehet ei tiedä. Tai sitten oot nainen jonka kaivattu on mies 😄