Oletko löytänyt näistä Black Friday- yms. tarjouskampanjoista mitään ostettavaa?
Nythän taas kaupat ovat aloittamassa (tai aloittaneet jo) tämän black friday -kohkaamisen. Oletko onnistunut löytämään aikaisemmilta vuosilta mitään ostettavaa joko tästä tai muista vastaavista tarjouskampanjoista. (Jotkuthan väittävät, että kaupat nostavat normaalihintojaan vähän aiemmin saadakseen alennukset vaikuttamaan isommilta)
Kommentit (19)
Ulkomaanmatkan olen muutamana vuotena ostanut.
Nyt on taas kaupat aloittanut alennusmyynnit ajoissa. Tilasin viikonloppuna kärkkäiseltä vähän joululahjoja, kun oli koko valikoima -11%.
silloin kun black friday alkoi oikeasti vasta perjantaina niin silloin oli ihan hyviä tarjouksia, mutta nyt kun tämä hässäkkä kestää koko viikon niin tuntuu, että ei oikein mitään kunnon tarjouksia ole.
Elokuussa otin näyttö kuvan Gigantin ja verkkokaupan tuotteesta jonka olen aikonut ostaa. Sen jälkeen hinta noussut gigantilla 18 prosenttia. Verkkokauppa pysynyt samana.
Muistaakseni viime vuonna ostin jotain vihanneksia, kun olivat tarjouksessa. Ja olisiko ollut kananmunia?
En enkä aio ostaa mitään. En minä tällä hetkellä oikeastaan tarvisikaan muuta kuin uudet farkut.
Ostin uusia ruokalautasia, entiset ovat parhaat päivänsä nähneet.
Aika ankeita tarjouksia on ollut. Ehkä katson ulkomaalaiset kaupat läpi perjantaina.
Tosi ärsyttävää että aloittavat niin varhain nyt. Sitten kun on oikeasti black friday tai jo viikkoa sitä enne, ei ole enää mitään hyvää varastoissa jäljellä
Huonot ajat ja toista vuotta tarjoukset olleet lähinnä kituuttamista.
Vuosien kokemuksella, olen luovuttanut enkä enää edes etsi hyviä tarjouksia. Ajanhukkaa.
Olen aiempina vuosina ostanut lahjakortin yhdeksi yöksi hotelliin, sisältäen aamupalan ja kylpylän käytön. Aion ostaa myös tänä vuonna.
Aikaisempina vuosina monenakin vuotena on ollut Tokmannilla hyvä Fiskars-veitsisetti-tarjous. Kerran ostin 3 kpl noin 8 eurolla ja ne on kyllä olleet ihan hyvät keittiöveitset.
Ostin kauan himoitsemani Gucci vintage laukun www.luxboutique.fi laukku tuli tänään ja on kyllä piristys tähän ankeaan aikaan. Olen laukkua muutenkin ollut ostamassa, black friday tarjous oli iloinen ylläri.
Ostan lähinnä elämyksiä, ensi kesälle huvipuistoliput joululahjaksi lapsille, itselleni uimaan sarjalipun ja moneen ravintolaan missä käydään on tarjouksia niin niitä myös. Seuraan muutaman toivelelun hintaa ja jos on kohdallaan ne ostan.
2v sitten ostin 49
kellon 12€ alennuksella
Ja sain vielä takuuseen Uuden pariston äskettäin.
Miehelleni joululahjaksi Playstation 5 konsolin.
Tosin oikeastaan se on meille molemmille koska molemmat me sillä pelataan.
Uuden 85" television ja pari puhelinta ostin.