Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68035)
Vierailija kirjoitti:
Mies miksi et sano suoraan mitä haluaisit? Irl. Älä kiertele kuin kissa kuumaa puuroa.
Ei varmaan itsekään tiedä. Jos se haluaisi vähän joka päivä eri asioita ja välillä ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mies miksi et sano suoraan mitä haluaisit? Irl. Älä kiertele kuin kissa kuumaa puuroa.
Kyllä sä tiedät mitä se haluu. Alkaa p:llä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea valitsemallanne tiellä, mutta kyllä kaksi aikuista tietää mitä tekee.
Kenelle?
Nettikiusaaminen vaan rikkoo ihmissuhteet. Kukaan ei myönnä mitään ja valehtelee kysyttäessä. Asupa samassa asunnossa sellaisen kanssa, joka haukkuu sua päivästä toiseen netissä ja tuuttaa kaikki yksityisasiasi sinne.
Hatkanuorille ja mulkuille: Bon Jovi : Runaway, Soul Asylum; Runaway train ja Aerosmith; Janie's got a gun.
Haluan, haluan, haluan, tietenkin haluan internetissä, mutta en sittenkään halua nimittäin oikeassa elämässä, koska olen niin älyttömän hauska tai ainakin minua tämä viihdyttää huvittavasti. Älä nyt leikistä suutu!
Kivaa alkuiltaa kaivatulleni !
Mä en enää tiedä mitä haluan sinulta, vai haluanko enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että et aio liikahtaa sijoiltasi. Miksi haluat pitää yhteyttä minuun kuitenkin täällä (ja vain täällä)? Edelleen sama kysymys, mihin tarviit minua?
Tiedän kyllä, että voin liikahtaa, jos kaivattu haluaa lähestyä. En ole täysin varma yhteyden pidosta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja pupulle! 🧡
Kiitos Tyyne.pimpelipom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä tiedät mitä se haluu. Alkaa p:llä.
Pusun? Pakit? Penistä?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi et kysy suoraan mitä haluaisin. Irl. Jos kerran tiedät, että haluan jotain. Älä kiertele kuin kissa kuumaa puuroa.
Und samma i live
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä häpeää kun saan pakit
Ihailen sinua vaan
Mikä v*tun häpeä tuo on? Ei mikään. Ja mitäs jos et saakaan pakkeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen sinua vaan
Et saisi pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisköhän kaivattu mun kaa Australiaan? Siitä vois tulla aika kiva reissu.
Lähtisin toki😘
Vierailija kirjoitti:
Nettikiusaaminen vaan rikkoo ihmissuhteet. Kukaan ei myönnä mitään ja valehtelee kysyttäessä. Asupa samassa asunnossa sellaisen kanssa, joka haukkuu sua päivästä toiseen netissä ja tuuttaa kaikki yksityisasiasi sinne.
No tuo kuulostaa kyllä sairaalta. Ylipäänsä toisten haukkuminen on typerää.
Ihailen sinua vaan