Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68035)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni onneksi puhuu asioista niiden oikeilla nimillä eikä sekoile viktoriaaniseen ajan tekopyhillä kiertoilmaisuilla. Pillu on pillu ja kulli on kulli. Täysin asiallisesti.
En jotenkin osaa nähdä lääkärin vastaanotollaan sanovan ”sulla oli siis pillun kanssa jotain ongelmia, otappa housut pois niin katsotaan lähemmin”. :D
Niin, enkä minä että pariskunta puhuu makuuhuoneessa vaginasta ja peeniksestä :D
"oi kulta, olemme niin sivistyneitä! nuole vaginaani!"
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että et aio liikahtaa sijoiltasi. Miksi haluat pitää yhteyttä minuun kuitenkin täällä (ja vain täällä)? Edelleen sama kysymys, mihin tarviit minua?
Kysy tuota itseltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että et aio liikahtaa sijoiltasi. Miksi haluat pitää yhteyttä minuun kuitenkin täällä (ja vain täällä)? Edelleen sama kysymys, mihin tarviit minua?
Kysy tuota itseltäsi.
Tiedän omat vastaukseni. Kiitos vastauksista, niitä tulikin monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on tappanut libidoni ja aiheuttanut touretten-syndrooman. Niin ällöttäviä juttuja välillä.
Libidon kuolemisen ymmärtää, mutta tourette??
Kai sitä ikään kuin sylkee suustaan kaiken täältä imaistun kuonan, ekolalia tai koprolalia taitaa olla oireen nimi.
Onnea valitsemallanne tiellä, mutta kyllä kaksi aikuista tietää mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Alko kyl tekee pahaa, ku lukee noita viestejä, mistä näkee rajotetaan puolison kavereitakin. :/
Tilanteita on hyvin erilaisia.Ei pidä yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Yhden miehen, sinut 💕
Nainen, tulit sittenkin tänne! 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden miehen, sinut 💕
Nainen, tulit sittenkin tänne! 💕
Heti puhelumme jälkeen
Miten kissa saan sinut kellariini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukot täällä kaipaa, kun sössii juttunsa. Naiset on fiksumpia, heillä on paljon muutakin tekemistä ja käyvät mm. pentujoogassa ja taidenäyttelyssä.
En menisi pentujoogaan, häiritsevät takuulla itse joogaan keskittymistä.
Pennut lisäävät hyvää oloa ja rentoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukot täällä kaipaa, kun sössii juttunsa. Naiset on fiksumpia, heillä on paljon muutakin tekemistä ja käyvät mm. pentujoogassa ja taidenäyttelyssä.
En menisi pentujoogaan, häiritsevät takuulla itse joogaan keskittymistä.
Pennut lisäävät hyvää oloa ja rentoutumista.
Ei minua oikeen kiinnosta random pennut, haluan tosiaan keskittyä joogaharjoitukseen jos joogaan menen.
Mitään extraa en tarvitse enkä halua, kaikki ylimääräinen tilpehööri ja "rentoutus" vain häiritsee.
Yksi syy tää palsta pals.tap.tunlma
E
Joo tiedetään she is The queen
Särkyneen sydämen oireyhtymä, ja järkkynyt mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulepa kysymään irl
Miten tuollaista voi kysyä irl? Et miksi haluat kirjoittaa mulle vaan siel vauvalla?? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulepa kysymään irl
Miten tuollaista voi kysyä irl? Et miksi haluat kirjoittaa mulle vaan siel vauvalla?? Sivu
Kokeile. Voit nähdä ihan uskomattoman ilmeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulepa kysymään irl
Kokeile. Voit nähdä ihan uskomattoman ilmeen.
Kysyn sitten joskus suoraan päin naamaa ja todella tutkin tarkasti sen ilmeen ;) Olen hyvä näissä.
Mies miksi et sano suoraan mitä haluaisit? Irl. Älä kiertele kuin kissa kuumaa puuroa.
tulepa kysymään irl