Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68035)
Tää palsta on tappanut libidoni ja aiheuttanut touretten-syndrooman. Niin ällöttäviä juttuja välillä.
Vierailija kirjoitti:
mau 😘
hau 😘
Vierailija kirjoitti:
mau 😘
Kiss kiss, millon tuut purr purr mulle?
Pääsisipä kaivatultani suusta joku tollanen luottamusongelma juttu, ni ei tarvis enää kaipailla ollenkaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mau 😘
Voit pyllistääkin kuin kissa
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on tappanut libidoni ja aiheuttanut touretten-syndrooman. Niin ällöttäviä juttuja välillä.
Nooh kannattaisi varmaan tehdä muutakin kuin lukea palstaa, jos tilanne tuo?
Itselläni meinasi tulla orgasmi suoraan siihen paikkaan, kun mies tuli ekan kerran puhumaan mulle.
T: avasin taas tänään tämän ketjun tästä viimeisimmältä sivulta, en tod lue aiempia sivuja eikä varmaan kannattaisi sinunkaan, jos tuolta tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mau 😘
Heti kun houkuttelet tarpeeksi maukkailla raksuilla 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin se menee, mutta muista että maailma on täynnä mahdollisuuksia asioiden hetkessä järjestyä. Tsemiä elämääsi 💖"
Tämä viesti kertoo orientaatiosi tulevaan, vaikka sitä koettaisitkin piilottaa.
Eikä! En vaan tiedä mitä muuta voisin sanoa kun en tiedä miten asiat on ja miten niiden pitäisi olla ja voisiko ne sopia yhteen käytännön asioiden kannalta. Tottakai minä haluan 💖
Mistä sen voisin tietää?
Et varmaan tällä hetkellä juuri mistään mutta voit ottaa sen selville jos haluat. Tulkitse kaikki mitä sanon mahdollisimman positiivisesti, koska mulle tuli hyvä tunne susta.
Noh, ei olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisipä kaivatultani suusta joku tollanen luottamusongelma juttu, ni ei tarvis enää kaipailla ollenkaan. :)
Ei tietenkään pääse. Onhan meidän puolisot reissuhommissa ja ne luottaa meihin🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mau 😘
Tuu nyt kisskiss
Alko kyl tekee pahaa, ku lukee noita viestejä, mistä näkee rajotetaan puolison kavereitakin. :/
Vierailija kirjoitti:
Libidon kuolemisen ymmärtää, mutta tourette??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mau 😘
Tuu nyt kisskiss
🐈
Tiedän, että et aio liikahtaa sijoiltasi. Miksi haluat pitää yhteyttä minuun kuitenkin täällä (ja vain täällä)? Edelleen sama kysymys, mihin tarviit minua?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että et aio liikahtaa sijoiltasi. Miksi haluat pitää yhteyttä minuun kuitenkin täällä (ja vain täällä)? Edelleen sama kysymys, mihin tarviit minua?
En tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Ukot täällä kaipaa, kun sössii juttunsa. Naiset on fiksumpia, heillä on paljon muutakin tekemistä ja käyvät mm. pentujoogassa ja taidenäyttelyssä.
En menisi pentujoogaan, häiritsevät takuulla itse joogaan keskittymistä.
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään. Kuvittelet minut tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mau 😘
Tuu nyt kisskiss
🐈
Ihana kissa millon tuut ja minne missä tavataan?
No, hyvä. Sitten asia on valmis.
Ukot täällä kaipaa, kun sössii juttunsa. Naiset on fiksumpia, heillä on paljon muutakin tekemistä ja käyvät mm. pentujoogassa ja taidenäyttelyssä.