Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68073)
Vierailija kirjoitti:
Kun mietit että ovesta kävelee tappava hämis niin tilanne on eri kuin kotosuomessa.
No ei ne nyt ihan muina miehinä vaan kävele ovesta. Musta leski on yleinen ja vaarallinen siellä, mutta kun muutamat kikat muistaa, niin moni on selvinnyt hengissä pitkäänkin Australiassa 😉 Ulkon ei pidä tunkea käsiä tai jalkoja epämääräisiin koloihin. Pihalla pidetyt tohvelit ja kengät kannattaa tarkistaa ennenkuin laittaa jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies miksi et sano suoraan mitä haluaisit? Irl. Älä kiertele kuin kissa kuumaa puuroa.
En kestä häpeää kun saan pakit
Ihailen sinua vaan
Mikä v*tun häpeä tuo on? Ei mikään. Ja mitäs jos et saakaan pakkeja?
No kyllä se nyt vaan on. Ihmisiä ollaan ja jos pitää vielä sen jälkeen olla tekemisissä. Turhaa elvistelyä nettipalstalla väittää muuta. sivus
Olet mielenterveydeltäsi sairas. Tuo ei ole mikään häpeä vaan normielämään kuuluva asia. Älä uneksi hänestä, hän ansaitsee parempaa kuin tuollaisen joka suurentelee pikkuasiaa. Tee kaikesta vaikeaa eli et ole terve.
Veikkaan olevani keskimääräistä terveempi, myös mieleltäni. Katsos, sellaiset ihmiset jotka eivät tunne esimerkiksi tuon kaltaisia tunteita vaikkapa juuri pakkien jälkeen, ovat tunteettomia ja itsensä kovettaneita. Minä en halua olla sellainen. sivus
Tuo on kyllä jo elämättä jättämistä. Rakkaushan on myös aina riski joka on elettävä todeksi. Sivu
Ihanko totta? Omasta kokemuksestani kirjoitinkin. Minä tunnen, siis elän. sivus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mietit että ovesta kävelee tappava hämis niin tilanne on eri kuin kotosuomessa.
No ei ne nyt ihan muina miehinä vaan kävele ovesta. Musta leski on yleinen ja vaarallinen siellä, mutta kun muutamat kikat muistaa, niin moni on selvinnyt hengissä pitkäänkin Australiassa 😉 Ulkon ei pidä tunkea käsiä tai jalkoja epämääräisiin koloihin. Pihalla pidetyt tohvelit ja kengät kannattaa tarkistaa ennenkuin laittaa jalkaan.
Ei niitä ole siellä ollenkaan. -Sivusta
Kysyit, miksi kerroin, jos en halua mitään. Okei okei, olit oikeassa, haluan sut kokonaan ja heti!
Vierailija kirjoitti:
Mies miksi et sano suoraan mitä haluaisit? Irl. Älä kiertele kuin kissa kuumaa puuroa.
En koe sitä sopivaksi niissä kuvioissa. Ne kuviot ahdistaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyit, miksi kerroin, jos en halua mitään. Okei okei, olit oikeassa, haluan sut kokonaan ja heti!
Mäkin voisin todeta näin kaivatulleni! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sä yhtään.
Mitä nyt pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro hänelle, oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sä yhtään.
Mitä nyt pitäisi?
No sit et tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sä yhtään.
Mitä nyt pitäisi?
No sit et tajuu.
Miksi pidät mua tyhmänä. Oon aika perillä asioista, enkä pidä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro hänelle, oikeasti!
Hän tietää! 😊
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sä yhtään.
Ymmärrän. Mokasin taas.
Oispa kaivattu täällä mun luona, niin voitais hieman pussailla! 😍 Oon ihan väsy, mut siihen riittäisi kyllä aina energiaa tai pikemminkin siitä sais energiaa! 🙂 Toisaalta ois ihana myös nukahtaa kaivatun kainaloon!
Joskus itsensä rakastaminen on vaikeaa. Terveisiä
Vierailija kirjoitti:
Oispa kaivattu täällä mun luona, niin voitais hieman pussailla! 😍 Oon ihan väsy, mut siihen riittäisi kyllä aina energiaa tai pikemminkin siitä sais energiaa! 🙂 Toisaalta ois ihana myös nukahtaa kaivatun kainaloon!
Olisitpa mut kaivattu ja kutsuisit viestillä viereesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa mut kaivattu ja kutsuisit viestillä viereesi.
*mun
Tuo on kyllä jo elämättä jättämistä. Rakkaushan on myös aina riski joka on elettävä todeksi. Sivu