Kahvilassa käkkiminen on aivan naurettavaa touhua
En ymmärrä miksi joku menee vapaaehtoisesti kahvilaan, ja vielä maksaa siitä.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Mä sain elämäni parhaan cappucchinon kahvilassa.
Se kahvikone maksaa varmaan kymppitonnin.
Et sitten ymmärrä vanhaa kaupunkikulttuuria. Ole saatana ymmärtämättä ja juo sumppisi kotona.
Minä käyn usein kahvilassa poikani ja miniäni kanssa. Syömme, kahvittelemme ja puhumme asioista.
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä ap tapaat ystäviäsi?
Kotona
En käki kahvilassa, nautin kahvista ja berlininmunkista sekä rauhasta.
Mitä edes on käkkiminen? Kerro, maalainen.
Sinun kannattaisi suunnata energiasi johonkin rakentavampaan kuin miettiä toisten kahvilassa käyntejä. Yritä löytää jotain sisältöä elämääsi. Elä ja anna toisten elää.
Juu, se menekin ihan muuksi kuin nauramiseksi kun nälkäkiukku iskee koko päivä kestävällä kaupunkireissulla, varsin kun kahvihammastakin kolottaa ja rakkokin olisi tyhjennettävä.
Helppo se täällä korvessa on termarista hörpätä kaffet ja kyykistyä rakon tyhjennykseen, mutta kapunnissa pittää olla nii mahottoman immeisiksi. Onneksi on nuo kahvilat ni menee naurun puolelle
Kun olen reissussa, en kuljeta kahvinkeitintä mukana vaan käyn kahvilassa ja ruokapaikoissa syömässä. Ap kuljetko joka paikkaan asuntoautolla, jossa on keittiö mukana?
Vierailija kirjoitti:
Cappucchino 🤣
Vierailija kirjoitti:
En käki kahvilassa, nautin kahvista ja berlininmunkista sekä rauhasta.
Mitä edes on käkkiminen? Kerro, maalainen.
Ostin eilen illalla kaksi Berliininmunkkia paistopisteeltä, ja söin ne aamukahvin kahvin kanssa.
Nii ja jalkojakin saa niissä leppuutta, ei nuo päällystetyt tiet ole imeisen jaloille kulettaviksi tehty
Vierailija kirjoitti:
Kun olen reissussa, en kuljeta kahvinkeitintä mukana vaan käyn kahvilassa ja ruokapaikoissa syömässä. Ap kuljetko joka paikkaan asuntoautolla, jossa on keittiö mukana?
En juo reissuilla kahvia. Juon vain alkoholijuomia.
JunttiMiehet, kuten Ap ei ymmärräkkään.
Turun kauppahallin Sininen Juna-kahvila on jäänyt mieleen sieltä Turun opiskeluajoita. Aivan fantastinen paikka ja tarjottavat. Vastaavaan en ole törmännyt vaikka tuosta aikaa yli 17v.
Vierailija kirjoitti:
Juu, se menekin ihan muuksi kuin nauramiseksi kun nälkäkiukku iskee koko päivä kestävällä kaupunkireissulla, varsin kun kahvihammastakin kolottaa ja rakkokin olisi tyhjennettävä.
Helppo se täällä korvessa on termarista hörpätä kaffet ja kyykistyä rakon tyhjennykseen, mutta kapunnissa pittää olla nii mahottoman immeisiksi. Onneksi on nuo kahvilat ni menee naurun puolelle
Haluatko, että tässä nyt keksitään maalaisjussien hassuja tapoja? Voisin kuvitella, että lauantai-illan ratoksi pistävät lantsarit jalkaan ja otsalampun päähän ja lähtevät kävelemään raitille nähdäkseen jonkun auton ajavan ohi.
-Mieluummin istun kahvilassa muiden ihmisten kanssa.
Treffaan siellä ihania paikkoja istua
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ymmärrä vanhaa kaupunkikulttuuria. Ole saatana ymmärtämättä ja juo sumppisi kotona.
Minä käyn usein kahvilassa poikani ja miniäni kanssa. Syömme, kahvittelemme ja puhumme asioista.
Tämä. Juntti suomalainen ei ymmärrä mitään. Kotona vetää makkarakeittoa ja piimää.
olisikin kiva käydä kahvilassa. kävin joskus deiteillä kahvilassa ja toisinaan sitten tuopilla. keskustelua tutustumista kahvi leivos tai tuoppien kera.
Vierailija kirjoitti:
Landet juovat halvat kulta katriinat kotona ja itkevät, kun työpaikkoja eikä palveluita ole. Jännä juttu.