Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (67594)
Vierailija kirjoitti:
Iltaa, säälittää mammat jotka joutuu ostamaan punalappusia.
Säälittää ylipäätään kaikki mammat.
Elämä on helppoa kun isukki hoitaa lapsia ja minä elän elämääni äitinä joka on päästetty vapauteen. Tämä oli rakkaudellisin teko joka minulle on koskaan tehty. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu tietoisesti vedättää vuosikausia naisraasua? Kuvaile tuntemuksiasi.
Entä miltä tuntuu olla naisraasu? On niin säälittävä titteli etten ikipäivänä kehtaisi ottaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna alkaa opinnot. Sit ei ole enää aikaa virka-aikana täällä kaivata, enkä varmaan jaksa plärätä päivän viestejä. Et tiedoksi kaivatulle sinne maailman toiselle puolen. 🙂
Tää on oikeesti aika kivaakin, kun kuvittelee kirjoittavansa kaivatun kanssa..Mitä opiskelet? Mietin mikä kannattaisi vielä kun eihän täällä töitäkään saa.
Saa vinkata myös työpaikkoja jotka ottavat työkokeiluun.
Olen sivusta, mutta kannattaa opiskella sitä, mikä sykähdyttää aidosti. Muiden mielipiteistä välittämättä.
Että haistakaa paska. Ei mulla muuta. Jumalan siunausta kaikille.
Olen sivusta, mutta kannattaa opiskella sitä, mikä sykähdyttää aidosti. Muiden mielipiteistä välittämättä.
Joo lässynlää, tiedän kyllä.
Nuku hyvin, selkääsi silittelisin, jalkani heittäisin sun jalkojen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Avasin tän, mut en enää keksi mitä kirjoittaisin sinulle...
Mulla päinvastainen ongelma, mutta en halua kirjoittaa, koska siinä ei olisi pointtia. Ehkä teippaan laastarit sormenpäihin loppuillaksi, että pysyn ruodussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna alkaa opinnot. Sit ei ole enää aikaa virka-aikana täällä kaivata, enkä varmaan jaksa plärätä päivän viestejä. Et tiedoksi kaivatulle sinne maailman toiselle puolen. 🙂
Tää on oikeesti aika kivaakin, kun kuvittelee kirjoittavansa kaivatun kanssa..Mitä opiskelet? Mietin mikä kannattaisi vielä kun eihän täällä töitäkään saa.
Saa vinkata myös työpaikkoja jotka ottavat työkokeiluun.
Opiskelkaa ensin luetun ymmärtämistä (ketjun otsikko).
En jaksa olla enää mukava. Näin se nyt on. Odotan että pääsen maksamaan laskuja, typerät pankit ja kaikki. Paha päivä. Kiitos ja anteeksi.
Hyvää yötä näteille ja tavoittamattomille jäänsinisille... 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teit sen vain, että saat pidettyä näpeissäsi.
Minkä ihmeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu tietoisesti vedättää vuosikausia naisraasua? Kuvaile tuntemuksiasi.
Narsisti ei välitä. On tyytyväinen sitten kun toinen osapuoli kuolee pois
Siksi eilen kirjoitinkin, että hän on tyytyväinen vasta, kun olen kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä miltä tuntuu olla naisraasu? On niin säälittävä titteli etten ikipäivänä kehtaisi ottaa vastaan.
Ei ollenkaan. En ollut naisraasua ennen hänen puuhastelujaan, mutta hän teki minusta tuollaisen.
Miehissä on voimaa! Yhteistuumin selän takana voi laittaa akan lihoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. En ollut naisraasua ennen hänen puuhastelujaan, mutta hän teki minusta tuollaisen.
Et rupea miksikään helvetin naisraasuksi. Ainakaan tätä päivää pidemmäksi. Se ei ole hyväksi. Jaksamista sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mie kaipaan naisystävää. Romanttis-eroottista yhteiseloa.
Sama!
Joo romanttis-eroottinen elostelu :P
Mä olen romantic mut miehet usein ei niinkään, kilpakosijalta tuli tähän asiaan huomiota ja hieman huomio harhautuikin.
Ajatuksessa on voimaa. Siksi ei ole yhdentekevää, millaisilla ajatuksilla päänsä täyttää. Eri