Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (67655)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö ruveta maankiertäjäksi, jos vaan sais kaivatun mukaan jotenkin
Jos kaivattu osaa puhua mut pyörryksiin, lähtisin hänen kanssaan karkumatkalle vaikka pippurimaahan.
Mulla on kuulemma hyvät puheenlahjat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä näteille ja tavoittamattomille jäänsinisille... 🤗
Miksi niitä ei tavoita?
Ne pääs karkuun.
Ai vautsi kun näin tänään komean ginger-miehen. Silmäni niin lepäävät komeissa miehissä
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa iltaa kaivatulleni !
Rakas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin täytyy nyt lisätä, että ei naisetkaan vaikuta kovin romanttiselta.
Joskus leikittelin ajatuksella, että jos kykenisin kiihottumaan myös naisista, niin en saisi sen enempää mitään romantiikkaa elämään kuin miestenkään kanssa. Ehkä jopa päinvastoin, sillä naisissa tuntuu olevan enemmän sellaisia tosi käytännönläheisiä tyyppejä jotka kuluttaa hirveästi aikaa johonkin metatyö-asioihin ja puhuvat kotitöistä ja kaikesta tuollaisesta tunnelmaa pilaavasta arkisesta mistä miehet ei selitä. Eikä toki kaikki naisetkaan, mutta naisissa tuntuu olevan enemmän tuollaisia.
Monet naiset on aika koviksia. Ehkä tää aika tekee niille sen.
En tiedä, onko ennenkään niin kovin pehmeitä aikoja eletty. Sotia ja kurjuutta oli paljon, monilla elämä jatkuvaa selviytymistä.
Nyt eletään harvinaisen helppoja aikoja.
Ihmiset on psyykkisesti kovilla, tavallaan vaaditaan paljon enemmän
En ole samaa mieltä, mutta osa porukasta menee tuollaiseen touhuun joo.
Mun kirjoittelun sanajärjestys ja tunnelma on jo jossain määrin runollista, joten eiköhän mun kanssa sutinoiminen olisi myös poeettista.
Gute nacht meine liebe. Schlaf gut, hab süße Träume und erhole dich gut für den neuen Tag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus leikittelin ajatuksella, että jos kykenisin kiihottumaan myös naisista, niin en saisi sen enempää mitään romantiikkaa elämään kuin miestenkään kanssa. Ehkä jopa päinvastoin, sillä naisissa tuntuu olevan enemmän sellaisia tosi käytännönläheisiä tyyppejä jotka kuluttaa hirveästi aikaa johonkin metatyö-asioihin ja puhuvat kotitöistä ja kaikesta tuollaisesta tunnelmaa pilaavasta arkisesta mistä miehet ei selitä. Eikä toki kaikki naisetkaan, mutta naisissa tuntuu olevan enemmän tuollaisia.
En tiedä, onko ennenkään niin kovin pehmeitä aikoja eletty. Sotia ja kurjuutta oli paljon, monilla elämä jatkuvaa selviytymistä.
Tarkoitinkin minä-minä-aikaa, kovia arvoja, toivottomuutta, levottomuutta, mt-ongelmien räjähtämistä käsiin jne. Toisin kuin vaikka sota-aikana, jolloin oli varmasti vaikeaa mutta ei henkisesti tyhjää tai näköalatonta.
Jos kaipaamani ois täällä, niin sais loputtomasti hellyyttä! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä näteille ja tavoittamattomille jäänsinisille... 🤗
Miksi niitä ei tavoita?
Ne pääs karkuun.
Kaksi sinistä palloa vain pomppi horisonttiin.
Vierailija kirjoitti:
Levoton lehtori. ;)
Kuin niin levoton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitinkin minä-minä-aikaa, kovia arvoja, toivottomuutta, levottomuutta, mt-ongelmien räjähtämistä käsiin jne. Toisin kuin vaikka sota-aikana, jolloin oli varmasti vaikeaa mutta ei henkisesti tyhjää tai näköalatonta.
No joo mut kovien arvojen porukka ei ole mulle ollenkaan kiinnostavaa, oli sitten naisia tai miehiä.
Levottomuutta en halua katsoa hetkeäkään, käännän katseen muualle jos näen esim. reels-koukussa olevan puhelintuijottajan jossain - tai vaikkapa oma lapsuudenkaveri vieressä harrastaa sellaista. En halua pilata tunnelmaani, joten katselen muualle ja keskityn muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjimmiltaan illuusiota. Lose/use your illusions.
Vierailija kirjoitti:
Halaus ja suukkoja pupuselle💖
Pupuselle? Ok, sama se, lämmin halaus ja paljon suukkoja sullekin💖
Mein liebling wohnt auch München. München ist eine sehr schöne Stadt mit vielen tollen Orten für Paare. He's been a complete asshole ever since.
Saispa sitä hellyyttä livenä. 😍
S-miehelle hyvää yötä, ja kiitos että olet olemassa.
Eikä vittuakaan kiinnosta enää kyllä mitkään muut, vaikka kuinka tunkisivat esille.
Halaus ja suukkoja pupuselle💖