Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (67183)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei vanhene ollenkaan
Jotkut kieltämättä pysyvät nuorekkaina pidempään.
Oletko yleisen mittariston mukaisesti uimataitoinen eli uimataitoinen on henkilö, joka pudottuaan syvään veteen niin, että pää käy veden alla, päästyään uudelleen pinnalle ui yhtäjaksoisesti 200 metriä, josta 50 metriä selällään.
Suuret lupaukset, tyhjät tuomiset. Mitään et antanut, mutta paljon veit.
Olisihan se jotain hirveää, jos tunteet ei ikinä loppuisi ja rakastat jotakuta jonka kanssa et ole. Aivan järkyttävä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Huvitunteet säkkiin.
Huvitutin tarviit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, mikä saa pillusi hymyilemään?:)
Jännämies
Komea, lempeä, luotettava ja ystävällinen mies. Sellainen mies jolla ei ole taka-ajatuksia.
Ei ole. Etuajatuksia on niin paljon, että ottaa eteen.
Wohoo! Joku muukin hahmottaa nuo etuajatuksiksi eikä taka-ajatuksiksi! 😁
Minullakin on hyvin paljon etuajatuksia blondista miehestä, joten täysin ilman taka-ajatuksia kauniita unia hänelle 💋💕
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se jotain hirveää, jos tunteet ei ikinä loppuisi ja rakastat jotakuta jonka kanssa et ole. Aivan järkyttävä ajatus.
Sehän on sinun valintasi eli paras tilanne sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Story of my life
Vierailija kirjoitti:
Niin rakas ihminen, kannattais olla mun kans niin ei tarttis kaivata… voitas palstailla vierekkäin sohvalla
Vierailija kirjoitti:
Tajusin just, et vaiks kuolisin, niin mua jäis kaipaamaan tyyliin mun äiti. Et sellasta. 😕
Oma kaivattu jos kupsahtais niin varmasti kävisin hänen haudallaan usein. Laittaisin kesäkukat ja joulukynttilät. Ei hän sitä tietäis sitä eikä tarviskaan. Itelle tärkeä henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä silloin rakasta sitä ihmistä vaan hyviä muistoja tai sitä, millainen itse oli tai mitä itse tunsi joskus silloin. Ehkä oli onnellisempi, nuorempi, komeampi tai kauniimpi, elämä oli edessä eikä takana jne. Eri asia toki, jos toista näkee jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yleisen mittariston mukaisesti uimataitoinen eli uimataitoinen on henkilö, joka pudottuaan syvään veteen niin, että pää käy veden alla, päästyään uudelleen pinnalle ui yhtäjaksoisesti 200 metriä, josta 50 metriä selällään.
En tiedä kauanko pystyn uimaan ja minkä matkan, kun kerran kokeilin niin 2 tuntia uintia riitti. Tai siis tuli muuta ja piti lopettaa. Kellun myös sujuvasti luontaisilla ponttooneillani.
Vierailija kirjoitti:
Asteikolla 1-10, kuinka todennäköisenä pidät sitä, että teistä tulee te?
Parempi etten laita tähän numeroa. Hän on varattu, joten numero olisi aika vaatimattomaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin rakas ihminen, kannattais olla mun kans niin ei tarttis kaivata… voitas palstailla vierekkäin sohvalla
Jooh, terkut laittaisin varpisti. Sanallisesti sitten sängyssä.
Coton de tuléar