Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (67183)
Vierailija kirjoitti:
Varattu nainen, jos haluat jottain, niin pyydä puolisolta kirjallinen lupa ja laita kutsu irl, että miten ois. 😉
Jeh. Joku yrittikin pyytää siltä lupaa vähän polkea mua, laittoi viestiä sen julkiseen numeroon. Voi luoja sitä paskamyrskyä. Ja kaikki oli minun syytä tietenkin - vaikkei harmainta aavistusta kuka sellaista olisi sille keksinyt pistää. Meinasi kieltää minulta harrastuksiin menemisen. Että niin. Ei sillä huumorit tuohon taivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaan päiväunelmiin, mutta en koskaan mihinkään oikeaan. Et ole saatavissa koskaan, et edes silloin, kun kaikki tuntuu lähtevän alta.
24/7 sais hän ottaa yhteyttä
Nimenomaan ei saa.
No muhun sais, tipu siis
Säkin saisit muhun💕
🐥
Ne jätetään ulkopuolelle. -Sivusta
Ne?
Säkit.
Ai, nyt vasta tajusin😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro Miten mielestäsi mies/nainen käyttäytyy kiinnostuneena?
No kyllähän te tiedätte 😍😜 peitto heiluu
Hulluko peiton alla mitään heiluu??? Kuuma tulee!
Oli tahdikkaampi ilmaus kuin se et olisin muulla tapaa sanonut asian 😍😜 kerrankin aattelin teitä kuulijoita
En ymmärrä. Tehtaileeko hän muka noin huonoja? Ehkä se on vaan joku huono trolli ja sattuma. Sivusta
Hyvää loppuelämää. Kiitollinen kaikista niistä vuosista ja siitä polusta, mitä yhdessä kuljettiin. Toivon että elät hyvän ja onnellisen itsesi näköisen elämän.
En aio tätä sinulle henkilökohtaisesti lähettää, vaikka vilpittömästi kirjoitan näin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Tehtaileeko hän muka noin huonoja? Ehkä se on vaan joku huono trolli ja sattuma. Sivusta
Tai joku katkero.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, mikä saa pillusi hymyilemään?:)
Jännämies
Ei se hymyile, se sykkii. Viimeksi viime yönä parista jutusta josta toinen oli mies :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole iskussa nyt
Vierailija kirjoitti:
Jos siihen on nähty vaivaa, niin ei ole minulta täällä sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin sen oikean, joten ketju saa nyt jäädä. Kerta kaikkiaan ihana mies, joka soittelee eksilleni panojemme aikana herättääkseen kateutta ja solvatakseen kilpakosijoita. Hän on kuristanut entistä kaveriani mustasukkaisuuden pauloissa, ja jo pelkkä kaverillinen halaus voi laukaista hänessä hengenvaaralliset intohimot. Kiivastuksissaan hän tilasi yhdelle eksälleni pahoinpitelyn opetukseksi; äijä teipattiin ja kasaan ja potkittiin siniseksi, sai myös puukosta. Voi kuinka meillä oli hauskaa! Kylläpä sitä intohimoa hänessä riittää naisestaan huolehtiessaan!
Mieheni ei siedä mitään pettämistä. Pienen henkisen pettämisenkin jälkeen mies ahdistui kovasti, keskeytti lakiopintonsa ja alkoi tehdä onlyfansia ja myydä perärööriään kaikille halukkaille. Nyt hän on uhonnut kostavansa sille röyhkimykselle, joka miltei tuhosi hänen elämänsä, mikään julkinen nöyryytys ei hänelle tietenkään riitä, koska hän janoaa verta.
Kaikki on onneksi nyt kunnossa ja elämme harmoniassa ja rakkaudessa päivästä toiseen loppuelämämme ajan. Jos kieltäydyt kaveruudesta tai katsot parhaaksi vältellä ihanaa mussukkaani, se on täysin oma menetyksesi. Elämä on tässä ja nyt, ja elämme sitä hetkessä.
Seli seli
Why can't you just be happy for me? I'm so in love 😍.
Mies on vaan herkkis, mutta suht harmiton, jos kaikki sujuu, kuten hän haluaa. Ja sen näkee ja kuulee sit, mitä tapahtuu, jos ei sujukaan. Osa tempauksistaan sais kyllä jäädä piiloon, mutta missään tapauksessa hän ei ole mikään vaarallinen sekopää tai psykopaatti, vaikka kaikenlaista muihin kohdistuvaa väkivaltaa fanittaa kuin tuhma koulukiusaaja. Sellainen on sitten ihan panettelua, kyllä hän on joka naisen tai miehen unelma syrjäisellä metsätiellä aamuyöstä.
Älä jaksa. Nää on niin huonoja.
Niin kauan huonoja, kun narskun viha ei kohdistu suhun. Mutta joo, kannattaa miettiä, miten käyttäytyy tai millaisen kuvan itsestään antaa, jos ei halua väkivaltaisen sekopään mainetta. Sitä voi olla vaikeaa myöhemmin paikata, koska harva haluaa tutustua sen paremmin. Kerta riitti ja muut valheet ja teot siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihana.<3
Tää muistuttaa liikaa tärkeän <3 viestejä. Vai oletko Mangusti eli tärkeän <3 kaipaaja?
Kaipaan sinua P. Meidän kuuma yö viikon takaa vieläkin taukoamatta mielessä. Mietitköhän sä myös mua. Olit kuuma, hellä ja miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää loppuelämää. Kiitollinen kaikista niistä vuosista ja siitä polusta, mitä yhdessä kuljettiin. Toivon että elät hyvän ja onnellisen itsesi näköisen elämän.
En aio tätä sinulle henkilökohtaisesti lähettää, vaikka vilpittömästi kirjoitan näin.
Et lähe minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Miten saan mun unelmian miehen ja vielä naisessa?! 😥😓
Niin mitä että?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihana.<3
Tää muistuttaa liikaa tärkeän <3 viestejä. Vai oletko Mangusti eli tärkeän <3 kaipaaja?
Minulle on se ja sama mitä muistuttaa. En ole.
Minullekin saa laittaa viestiä, mutten välitä yksipuolisesta kommunikaatiosta ts, kulkee vain toiseen suuntaan. Tuli tuosta yhdestä viestistä mieleeni, jossa kerrottiin että saa olla yhteydessä tarvittaessa. Ihmeellinen asenne kaiken kaikkiaan. Sivu
Se tosiasia on, et sä voisit ottaa koska tahansa muhun yhteyttä ja mä vaataisin / auttaisin varmasti. Niin teen muillekin ystävilleni. Oot oikeesti mulle tosi tärkeä ja varmasti sen viesteistäni ymmärsit. 😊 Sinua minä sen sijaan en osaa lukea lainkaan!