Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (66460)

Vierailija
66381/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinnikäs, tarmokas, energinen, sopeutuva ja kaikki käy-tyyppi. Katsotaan.

Mä oon sinnikäs, energinen,sopeutuva, huomioonottava,kuunteleva,aistikas, villi, kokeilunhaluinen ja aluksi viileä, mutta pinnanalta tulta ja tuppuraa.

Kilpailkaa, kilpailkaa, minä minä!

Vierailija
66382/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivästä toiseen toivon, vaikkka tiedän - et, minua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66383/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 25v naiset ovat positiivisia, sitä vanhemmat negatiivisia. Elämä on liian lyhyt negistelyyn. 

Tiedän että olet trolli, mutta minä olin ainakin nuorempana paljon negatiivisempi. Nyt 30+ ikäisenä ei enää jaksa olla niin ehdoton ja negistellä. Idioottejakin sietää nykyään paremmin kuin nuorempana.

Sun viestissä on negatiivinen vivahde jota et edes itse huomaa mutta miehet huomaa. Viimeinen lause varsinkin, alle 25v naisen suusta ei ikinä kuulisi tuommoista.

Vierailija
66384/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raudoittajatar🤔

Miksi noin mutruinen ilme? 

Vierailija
66385/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
66386/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinnikäs, tarmokas, energinen, sopeutuva ja kaikki käy-tyyppi. Katsotaan.

Mä oon sinnikäs, energinen,sopeutuva, huomioonottava,kuunteleva,aistikas, villi, kokeilunhaluinen ja aluksi viileä, mutta pinnanalta tulta ja tuppuraa.

Se on tappuraa, ei tuppuraa.

Vierailija
66387/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivästä toiseen toivon, vaikkka tiedän - et, minua

Tiedänkö mitä toivot, voi olla et juuri Sinua.                -niinhän olen sanonutkin

Vierailija
66388/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 25v naiset ovat positiivisia, sitä vanhemmat negatiivisia. Elämä on liian lyhyt negistelyyn. 

Tiedän että olet trolli, mutta minä olin ainakin nuorempana paljon negatiivisempi. Nyt 30+ ikäisenä ei enää jaksa olla niin ehdoton ja negistellä. Idioottejakin sietää nykyään paremmin kuin nuorempana.

Sun viestissä on negatiivinen vivahde jota et edes itse huomaa mutta miehet huomaa. Viimeinen lause varsinkin, alle 25v naisen suusta ei ikinä kuulisi tuommoista.

Miksi kuulisikaan?  Juurihan sanoin, että nuorena ei siedetä ääliöitä. Vanhempana sitä yrittää ymmärtää niitä tonttujakin

Vierailija
66389/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluais syyllistää sua mistään mutta vuosia sitten kokemani tilanne rikkoi minut pahoin. Nuolen haavoja vielä tänäkin päivänä. Kerron koko tarinan jos joskus vielä lähestyt. Siitäkin huolimatta antaisin sinulle mahdollisuuden. 

Vierailija
66390/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että löydämme toisemme vielä lähitulevaisuudessa, vaikka toivo alkaa olla jo mennyt. Haluan, että olet onnellinen ja toimit sen mukaan, mitä koet tuovan sulle onnellisuutta.

Vierailija
66391/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluais syyllistää sua mistään mutta vuosia sitten kokemani tilanne rikkoi minut pahoin. Nuolen haavoja vielä tänäkin päivänä. Kerron koko tarinan jos joskus vielä lähestyt. Siitäkin huolimatta antaisin sinulle mahdollisuuden. 

Mitä oikein tapahtui?

Vierailija
66392/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätinaisen kolme ännää: nalkutus, näpäyttely, nyrpistely.

Vierailija
66393/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein tapahtui?

Tänne en sitä kerro mutta kaivattu tietää kyllä mitä sillon tapahtui. 

Vierailija
66394/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tämä tilanne?

Vierailija
66395/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tämä tilanne?

Kuten sanoin, en kerro lisätietoja. Irl kerron jos hän joskus ottaa yhteyttä. 

Vierailija
66396/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppoisaa ja lunkia lauantai-iltaa kaipaamalleni.

Kiitos ihana, sitä samaa sulle. Ja hyvää yötä💖

Vierailija
66397/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mielenkiintoista, miten innolla monet uskonnolliset ryhmät levittävät perättömiä väitteitä muiden moraaleiata, luomisesta jne mutta kun puhe kääntyy uskonnollisten yhteisöjen omiin ongelmiin – kuten laajamittaisiin lasten ja aikuisten hyväksikäyttöihin ja sen järjestelmälliseen peittelyyn – niin asioista vaietaan täysin. Eikö totuuden pitäisi kiinnostaa silloinkin, kun se osuu oman viitekehyksen sisälle?

Pitäisi, totuus tekee vapaaksi.

Totta, totuus tekee vapaaksi.

Mielen vapaus on osa suurta nautintoa elämässä. Myös maalliset nautinnot maksimoituvat koska ei ole tunneongelmia eikä mielessä lukkoja tms.

Vierailija
66398/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisillekin kasvaa parta, kun alkaa vituttaa ja stressata miesten saamattomuus ja kyvyttömyys. Hyvin naisellisia miehet ovat nykyään, selkärangattomia. 

Yritätkö saada jankkausta naisten selkärangattomuudesta!

Igorit päivystää joka ketjussa, tarkoituksena herättää eripuraa ja hajaannusta. Yksi keino hakea riitaa sukupuolten välille. Toki saavat apuja hyödyllisiltä idiooteilta, jotka ovat koukun nielleet.

Vierailija
66399/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätinaisen kolme ännää: nalkutus, näpäyttely, nyrpistely.

Kuis sä sellasta kaipaat?

Vierailija
66400/66460 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun entisellä työpaikalla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan