Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (66129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli kyl taas niin helppo laittaa alulle. 😁🌞 Hyvää iltaa.
Kello on kaksi. Sulla aika aikainen ilta
Pitkä ilta kun en voi jutella kaipaamani ihmisen kanssa täällä 😭
Vierailija kirjoitti:
Harhaileva katse johtaa harhaileviin tekoihin 99% varmasti.
Hyvä tietää! 99% varmasti saan sitten kaivatulta ;)
Mulla on hiukan ristiriitainen olo. Se viimekertainen satutti, vaikka luulen tietäväni, miksi sanoit niin. Nyt tuntuu, et meidän välillä on valtava vuori. Haluan lähelle ja samaan aikaan en halua, kun pelottaa, et sattuu taas. Enkä mä osais sitä läheisyyttä edes pyytää. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette pääosin aivan uskomattoman kapeakatseista, yksinkertaista ja säälittävää porukkaa. Halusin erityisesti tätä teille teroittaa, kun luin keskustelua ja argumentaation tasoa. Muutama fiksumpi seassa, mutta pääosin noin. Joo, tämä loukkaa, mutta jos ette olisi noin säälittäviä, yrittäisitte kehittyä. Mutta ette te yritä, vaan poistatatte viestin ja jatkatte katkeraa ja suppeaa marinaanne.
Sun mielipide on yksi muiden joukossa, ja tällä kommentillasi et kyllä fiksuimpien joukkoon kiipeä. Jokainen olkoon sellaisen kanssa, joka itselle sopii. Se ei ole keneltäkään pois. Ja ennen kuin alat räyhätä, niin itse olin niitä, joiden mielestä saa katsoa.
Mä olen niitä, jotka katsovat kumppanin kanssa yhdessä, mutta en ole jaksanut kommentoida aihetta kun väittelyt täällä väsyttävät. Etenkin tuollaisen tämän langan kaltaiset aloitukset ja itsen ylennykset ovat niin täysin turhaa jaskanpauhantaa, että säälittää niiden kirjoittelijat.
Ap, hanki elämä.
Ikävä K-miestä Pohjanmaalta
Vierailija kirjoitti:
Oli ihanaa nähdä sinut!
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Ruskeita reikiä en kaipaa 👋
Pösilö
Luulen että ajateltaisiin tästäkin asiasta samalla tavalla. Semmonen tuntuma jäi, voinhan olla väärässä, mut mulle asialla ei ole niinkään sanoisko painoarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette pääosin aivan uskomattoman kapeakatseista, yksinkertaista ja säälittävää porukkaa. Halusin erityisesti tätä teille teroittaa, kun luin keskustelua ja argumentaation tasoa. Muutama fiksumpi seassa, mutta pääosin noin. Joo, tämä loukkaa, mutta jos ette olisi noin säälittäviä, yrittäisitte kehittyä. Mutta ette te yritä, vaan poistatatte viestin ja jatkatte katkeraa ja suppeaa marinaanne.
Sun mielipide on yksi muiden joukossa, ja tällä kommentillasi et kyllä fiksuimpien joukkoon kiipeä. Jokainen olkoon sellaisen kanssa, joka itselle sopii. Se ei ole keneltäkään pois. Ja ennen kuin alat räyhätä, niin itse olin niitä, joiden mielestä saa katsoa.
Mä olen niitä, jotka katsovat kumppanin kanssa yhdessä, mutta en ole jaksanut kommentoida aihetta kun väittelyt täällä väsyttävät. Etenkin tuollaisen tämän langan kaltaiset aloitukset ja itsen ylennykset ovat niin täysin turhaa jaskanpauhantaa, että säälittää niiden kirjoittelijat.
Ap, hanki elämä.
Mä olen niitä joka ei ymmärrä miksi muiden ihmisten tuijottelusta ja arvioinnista pitää tehdä suuri numero. Jos on suhteessa, niin pitäisi olla miellyttävintä katsottavaa se oma kumppani. Pitää valita sellainen ihminen jota tykkää katsoa. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ggrrmouuuurrr rrmomouuuurrr!!! 🐈
Kiss kiss
Haluan suukkoja, antaa suukkoja. Ja vähän tissiä. 🐈
Saat <3 millon?
En ole vieläkää saanut sinua? Milloin tulet grr grr livenä?
Kiss kiss :D tule! Odotan! Miten saan yhteyden?
Tiukkoja teinitrikooperseitä on kyllä kiva tuijotella, tai vaikka käydä uimarannalla narubikineitä tiirailemassa. Jos vaimolle ei nimittäin seksi nappaa niin sitten on jotain kivaa muisteltavaa samalla kun nettipokelle tumputtaa.
Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hiukan ristiriitainen olo. Se viimekertainen satutti, vaikka luulen tietäväni, miksi sanoit niin. Nyt tuntuu, et meidän välillä on valtava vuori. Haluan lähelle ja samaan aikaan en halua, kun pelottaa, et sattuu taas. Enkä mä osais sitä läheisyyttä edes pyytää. 😕
Ei ollut tarkoitus syytellä. Mä vaan jotenkin menin paniikkiin koko jutusta. Tänään pää toimii taas paremmin. Mut emmä sitä kiellä, oon just tällainen hermoilija muutenkin. 😕
Vierailija kirjoitti:
Tiukkoja teinitrikooperseitä on kyllä kiva tuijotella, tai vaikka käydä uimarannalla narubikineitä tiirailemassa. Jos vaimolle ei nimittäin seksi nappaa niin sitten on jotain kivaa muisteltavaa samalla kun nettipokelle tumputtaa.
Laihduta ja treenaa niin vaimoakin voi alkaa seksi kiinnostaa.
Jos olet sössinyt niin oletko niin itserakas että odotat anteeksiantoa kaivatultasi? Jos hän on vähääkään älykäs, hän ei ota enää riskiä kanssasi kun parempiakin on tarjolla. Mitäs sössit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, hanki elämä.
Mä olen niitä joka ei ymmärrä miksi muiden ihmisten tuijottelusta ja arvioinnista pitää tehdä suuri numero. Jos on suhteessa, niin pitäisi olla miellyttävintä katsottavaa se oma kumppani. Pitää valita sellainen ihminen jota tykkää katsoa. -sivu
Ole vaan. Saat olla just kuten olet. Miksi teet siitä numeroa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvän mielen gallup tähän väliin: mikä on parasta kaivattusi ulkonäössä?
Blondin miehen ulkonäössä on kaikki kohdillaan omaan makuuni ainakin vaatteet päällä. Minulla on kyllä haluja päästä tekemään arviota ilman vaatteita 💋💕
Muistan kyllä yhä kun näin hänen käsivartensa ensimmäistä kertaa kun oli t-paita päällä. Huh kun olivat upeat.
Ääh, velvollisuudet haittaa haaveilua. Vain yksi voittaa haaveilun 💗
Kello on kaksi. Sulla aika aikainen ilta