Matkavinkkejä Berliiniin neljän yön reissulle?
Olen nainen ja yksin lähdössä reissuun alkukeväästä. Berliinin muurin pätkän haluan nähdä. Mua kiinnostaa kulttuuri ja nähtävyydet sekä hyvä ruoka. Mitään bilettämistä en kaipaa.
Kommentit (9)
Katso Tripadvisorista. Siellä voit katsella nähtävyyksiä ja tekemistä mieltymystesi mukaan. Itse olen kulttuurista ja erityisesti arkkitehtuurista kiinnostunut ja saanut tuolta hyviä vinkkejä jo kymmenille matkoille.
Vierailija kirjoitti:
Katso Tripadvisorista. Siellä voit katsella nähtävyyksiä ja tekemistä mieltymystesi mukaan. Itse olen kulttuurista ja erityisesti arkkitehtuurista kiinnostunut ja saanut tuolta hyviä vinkkejä jo kymmenille matkoille.
Pitää katsoa, mutta toivoisin myös tähän ketjuun ihmisten kokemuksia.
Ap
Käy katsomassa loistava revyy Friedrichstadt Palastissa. Tällä hetkellä siellä menee BLINDED by DELIGHT.
Museumsinselillä on monta hienoa museoa. Brandenburger tor. Hilokaustin muistomerkki. Alexander Plazilla televisiotorni, käy huipulla ihailemassa maisemia. Tee retki Potsdamiin, siellä mm. Preussin kuninkaan Frederik Suuren kesäpalatsi, Charlottenhof palatsin englantilaiset puutarhat, Schloss Sanssouci, Neues Palais.
Berliinissä on niin paljon nähtävää, että 4 päivässä pääset vasta alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Käy katsomassa loistava revyy Friedrichstadt Palastissa. Tällä hetkellä siellä menee BLINDED by DELIGHT.
Museumsinselillä on monta hienoa museoa. Brandenburger tor. Hilokaustin muistomerkki. Alexander Plazilla televisiotorni, käy huipulla ihailemassa maisemia. Tee retki Potsdamiin, siellä mm. Preussin kuninkaan Frederik Suuren kesäpalatsi, Charlottenhof palatsin englantilaiset puutarhat, Schloss Sanssouci, Neues Palais.
Siis Holokaustin muistomerkki.
Vakoilumuseo. En muista oliko siellä mitään pönttöjä, mutta hieno paikka joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä! Joo onhan tuo lyhyt aika, mutta ei taida olla keväällä mahdollisuutta pidempään aikaan.
Ap
Tekniikan museo on ihan hieno paikka.
Berliinissä on paljon second-hand kauppoja, jos vaatteet kiinnostaa.
Toivottavasti ri kastaja saa sitä mitä ri kastajan pitääkin saada öisellä kadulla...