Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65887)
Voisipa palata vuoteen 2015. Silloin emme olleet vielä tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Komialle miehelle kauniita unia ja suukkoja joka paikkaan😍
Miten mä nyt saan unta? 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja komea mies voi valita tutusteltavakseen, kenet haluaa. Jatko on sitten eri asia. Kumpikaan ominaisuus ei ole tae mistään. Mulle ei ole koskaan ollut merkitystä pituudella, kasvoilla on.
Mä kyl tykkään pitkistä miehistä. Niitä kattelee mielellään vähän pitempäänkin.
En ymmärrä, mikä siinä vetoaa. Nainen ei sitten muka saisi olla "liian" pitkä.
En mäkään, mutta kuumaa on! Enkä jaksa aina analysoida kaikkea puhki pahki, annan mennä ja ihastelen vaan!
Eri
Naisille pituus, miehille nuoruus
Biologiaa, näin on se vaan
Hakuna matata
Aika sukkelia päätelmiä teit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja komea mies voi valita tutusteltavakseen, kenet haluaa. Jatko on sitten eri asia. Kumpikaan ominaisuus ei ole tae mistään. Mulle ei ole koskaan ollut merkitystä pituudella, kasvoilla on.
Sä luulet että se on pituuden perusteella valittu tutustuttavaksi? Oletpa pinnallinen, sullehan sillä pituudella selkeästi siis on merkitystä.
En kyllä ole pinnallinen. Menin naimisiin ihmisen kanssa, joka ei vastannut ulkonäköihanteitani, jos sellaisista nyt voi puhua. Ei siis ollut sellainen tyyppi, joihin yleensä nuorena ihastuin.
Eli tyydyit kun et enää kelvannut ihannemiehillesi
Naisten kuuluu lukea ja sisäistää Tuhkimo
Mikset sä vastannu mulle? Koskaan tarttunu mun ehdotuksiin? Omaa kuviteltua mustasukkaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Voisipa palata vuoteen 2015. Silloin emme olleet vielä tavanneet.
Tekisitkö jotain toisin? sivu
Vierailija kirjoitti:
Mittailut on typerää, oli kyse tisseistä tai kulleista.
Samaa mieltä
Mua ei ole vielä kukaan ole onnistunut jekuttamaan kahta kertaa.
Kurja fiilis. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Et varmasti ottaisi puolisoksesi ihmistä, joka ei ole sinusta kuuma.
Enhän mä haluaisi mitään muuta kuin halata sua kaikkien näiden vuosien edestä.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää yötä💖 Nuku hyvin💖
Et tule koskaan pääsemään naimisiin ja elämään onnellisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti ottaisi puolisoksesi ihmistä, joka ei ole sinusta kuuma.
En myöskään ottaisi puolisoa, joka ei pitäisi minua kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl tykkään pitkistä miehistä. Niitä kattelee mielellään vähän pitempäänkin.
En ymmärrä, mikä siinä vetoaa. Nainen ei sitten muka saisi olla "liian" pitkä.
En mäkään, mutta kuumaa on! Enkä jaksa aina analysoida kaikkea puhki pahki, annan mennä ja ihastelen vaan!
EriNaisille pituus, miehille nuoruus
Biologiaa, näin on se vaan
Hakuna matata
Höhö, kyllä se naisillekin nuoruus maistuu! Toisin kuin luulet niin miehet eivät suinkaan parane vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Et tule koskaan pääsemään naimisiin ja elämään onnellisessa suhteessa.
Todennäköisesti en.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö luota, että tykkään susta aidosti ja täysillä?
Se täytyy näyttää toteen. Kun molemmat tykkää toisistaan täysillä se on uskallettava sanoa ja tehdä todeksi. Ei silloin kummankaan tarvi ajatella kuinka höpsöltä oma tekeminen ja sanominen tuntuu. Sillon pidetään toisista kii höpsöimmillään ja luodaan puitteet kaiken kattavalle sulautumiselle.
Ei sitä voi vaan töksäyttää..sinällään on aika epäreilua pyytää toista sanottamaan tunteet sen jälkeen kun itse lähes suoraan sanoo, ettei koskaan tunnettu eikä tunneta nytkään. Mitä siihen edes vastaisi? Et muuten btw. mä rakastin sua silloin (minkä muuten jo tiesit) ja mä rakastan sua nyt (mikä muuten on jo tiedossa tai ainakin ilmiselvää)..
Tuskin rakastit jos ette edes tunne, se on pelkää ihastumista ja ne on vahvempia tunteita.
Kuulostaa tutulle, ihan kuin mä oisin kuullut tämän joskus aiemminkin. Mietin vaan, miten kukaan voi mennä toisen puolesta noin sanomaan? Miten sinä tiedät, miten minä rakastan ja ketä? Oletko sinä sellainen ammattilainen rakkaudessa, että voit määrittää, miten kuuluu rakastaa? Ilmeisesti
Mä luottaisin häneen, mutta hän ei luottaisi minuun,mut se ei nyt minulle ole mitään uutta -sivusta
En oo enää aikoihin kaipaillut, mutta rakkaus häneen asuu mun sydämessä loppuun asti.
Hyvää yötä
Komialle miehelle kauniita unia ja suukkoja joka paikkaan😍