Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65364)
On muuten tosi rumasti sanottu toisesta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä melkoinen älykääpiö pitää olla että tekee toiselle pahaa ja sitten paluu täällä perään 🙈. Paina sinne kovaan kalloosi, että se toinen ei siedä huonoa kohtelua ja takuuvarmasti hakee parempaa kohtelua toiselta. Se toinen kyllä tietää millainen sika olet, eikä anna anteeksi tai ajattele sinusta mitään hyvää. Sillä on nyt Onni jonkun muun kanssa joten viihdy olemattoman laastarin kanssa ja leiki onnellista. Itse olet syypää kaikkeen. Ugh!
Koita olla satuttamatta laastariasi. 😘
Miksi se laastarista välittäisi kun ei välittänyt siitä rakkaammastakaan????
EI pimppaa
EI töitä
EI veroja
Vierailija kirjoitti:
EI pimppaa
EI töitä
EI veroja
Verot pitää aina maksaa.
Sinulle 😘, turkulainen 60-vuotias upea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kun hankkii paljon sosiaalisia kontakteja, paljon tekemisiä, paljon menemisiä, touhuamista, kalenteri täyteen, niin ei ehdi kaivata.
Vähän sivu aiheen, mutta siihen olennaisesti liittyen, kun kyseessä nk. yksipuolinen kaipuu.
Aika moni täällä on masentunut, joka ei jaksa järkätä kalenteria täyteen vaan täytyy jättää lepoaikaa vuorokauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hankkii paljon sosiaalisia kontakteja, paljon tekemisiä, paljon menemisiä, touhuamista, kalenteri täyteen, niin ei ehdi kaivata.
Vähän sivu aiheen, mutta siihen olennaisesti liittyen, kun kyseessä nk. yksipuolinen kaipuu.
Aika moni täällä on masentunut, joka ei jaksa järkätä kalenteria täyteen vaan täytyy jättää lepoaikaa vuorokauteen.
Aika harvassa ne sosiaaliset kontaktit jotka ei vie enemmän kuin antavat, niin ei niillä viitti kalenteria täyttää. Kaivatun lisäksi en ole törmännyt moneen ihmiseen jonka seurassa voin olla väsymättä.
Lopetin menemiset ja touhottamiset, kun huomasin, etten tullut niistä yhtään onnellisemmaksi.
Suukkoja kullan perjantaihin. Palaan takaisin metsään ukkosiin saakka. 🌲🌲🌲🌲🌲🌲
Haluisin olla siellä sun kanssa 💖 En oo sokerista
Vierailija kirjoitti:
Heh, täällä yksi iso iso lusikkka kädessä, odottelee ukkosen alkua 🤭
Älä uhmaa kohtaloa. Mutta odotteletko siellä myös puuron keittäjää?
Vierailija kirjoitti:
Suukkoja kullan perjantaihin. Palaan takaisin metsään ukkosiin saakka. 🌲🌲🌲🌲🌲🌲
Joo joo mutta joko se nurmi on leikattu?
En tiedä, mitä kirjoittaisin. Aika monta perustetta, miksi meidän ei kannattaisi tutustua paremmin. 😕
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä kirjoittaisin. Aika monta perustetta, miksi meidän ei kannattaisi tutustua paremmin. 😕
No?
Vierailija kirjoitti:
Keskity vain siihen mitä haluat niin alat nähdä sen polun selvästi. Jokaisessa asiassa on kääntöpuolia eikä niihin kannata tuhlata liikaa ajatuksia.
No en minä niitä perusteita kirjoittanut vaan mun kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
No en minä niitä perusteita kirjoittanut vaan mun kaivattu.
No, sait perustelut ja hyväksyt ne, niin pääset nopeemmin ohi. :)
Itse en ottanu kaunokaiseltani tyhmyyttäni pakkeja, kun kuvittelin että tästä mennään ohi, niin että heilahtaa. No nyt ei ole enää mahdollisuutta ottaa selvää toisesta ja jumissa ollaan oman pään kanssa. 😂
Eli toisin sanoen tyhjäntoimittaja.