Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65360)
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, sinä olit mulle se, joka mullisti mun maailman ja minä sinulle se, jota tuskin tunnet. Ei voi muuta sanoa kuin että voi itku. 💔
Pohtii Voisko olla mullistanut toisen maallman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes hymyillyt, etkä moikannu
Tuollainen kertoo karua tarinaa siitä, ettet merkitse hänelle yhtään mitään. Mutta niin se elämä menee. Katse vaan kohti parempaa tulevaisuutta!
Joo, unohdin jo.
Luotko luottamusta varmuudella vai epäluottamusta epävarmuudella? Kumpaa tarjoilet?
Vierailija kirjoitti:
Kun hankkii paljon sosiaalisia kontakteja, paljon tekemisiä, paljon menemisiä, touhuamista, kalenteri täyteen, niin ei ehdi kaivata.
Vähän sivu aiheen, mutta siihen olennaisesti liittyen, kun kyseessä nk. yksipuolinen kaipuu.
Ohi aiheen sanon että jos on paljon kaikkea niin eihän sitä orastavaan suhteeseen ehdi
edes tutustua. Hän saattaapi kyllästyä odottelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, sinä olit mulle se, joka mullisti mun maailman ja minä sinulle se, jota tuskin tunnet. Ei voi muuta sanoa kuin että voi itku. 💔
Kysymys kuuluu, miten tuntematon ihminen onnistui mullistamaan sun maailman vai mullistitko sittenkin itse oman maailmasi? Mieti, et ole koskaan tarvinnutkaan ketään toista mullistamaan maailmaasi. Vapauttavaa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä haluat kirjoitella? 😊
Vaikka miten kesäsi on mennyt, mitä oot puuhaillut, onko tullut kalaa, oletko liikkunut täällä päin. Ja ois kiva kirjoitella kuulumisia ja nähdäkin joskus.
Tuu juttelee. Kalakuvia on uusia
Tuun kyllä, kun nähdään. Kala on siis syönyt, ainakin särki.
Vierailija kirjoitti:
Heipat koko ketjulle.
Samat sanat. Valmistaudun jo torstaina tuleviin kiireisiin. Ei ole aikaa ikävöidä tai nähdäkkään, kun päivät ja illat täyttyvät miellyttävästä tekemisestä🤩
Uutispommi: Ei voi odottaa/vaatia toiselta mitään, jos ei ole itse kyennyt ilmaisemaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hankkii paljon sosiaalisia kontakteja, paljon tekemisiä, paljon menemisiä, touhuamista, kalenteri täyteen, niin ei ehdi kaivata.
Vähän sivu aiheen, mutta siihen olennaisesti liittyen, kun kyseessä nk. yksipuolinen kaipuu.
Ohi aiheen sanon että jos on paljon kaikkea niin eihän sitä orastavaan suhteeseen ehdi
Typerää odotuttaa, jos ei ole edes aietta mihinkään. Fiksu ei roikota ketään turhan päiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu, miten tuntematon ihminen onnistui mullistamaan sun maailman vai mullistitko sittenkin itse oman maailmasi? Mieti, et ole koskaan tarvinnutkaan ketään toista mullistamaan maailmaasi. Vapauttavaa, eikö?
Ei hän ollut mulle tuntematon. Kirjoitettiin päivittäin vuosia. En ole koskaan kertonut muille ihmisille asioita, joita hänelle kerroin ja joita hän tietää minusta. Ei lähellekään. Minulle se oli jotain elämää suurempaa, jos ei sitten jonkun määritelmän mukaan voi olla rakkautta, niin sydänystäväksi häntä kutsuisin. Toki se lievästi sanoen surettaa, kun toinen kokee, ettei edes tuntenut minua. 💔
Oot kirjoittanut minusta niin paljon paskaa ja luulet että haluaisin olla enää edes ystäväsi? Ei se kuules niin mene ja opit sen vielä konkreettisesti. Oot susi lampaan vaatteissa. Etkä saa minulta mitään reaktiota irl, vaan pysyn viileänä kuin viilipytty. Sehän sua raivostuttaa.
P.S. haista paska
Jos sortuu haihatteluun ja pilvilinnojen rakenteluun, joutuu yleensä jossain vaiheessa ottamaan lusikan kauniiseen käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos olisit kokeillut, en tiedä, vaikka ilmaista tämän asian tälle ihmiselle 🤔 Kovin moni olettaa että toiset osaavat lukea ajatuksia, suuttuvat ja tulevat surulliseksi kun näin ei (yllätys!) olekaan ja jäävät jumiin tunteisiin vuosikausiksi. Ei ole sukupuolisidonnainen ilmiö vaan sekä miehet että naiset syyllistyvät tähän.
Oma näkökulma voi olla hyvin erilainen kuin toisen eikä sitä saa ikinä selville jos ei kysy! Pohjimmiltaan tässä on oikeastaan kyse siitä että ne omat hattaraunelmamaailmat ovat ihmiselle arvokkaampia kuin totuus (joka on siitä ikävä että se voi satuttaakin)
Niinhän se taitaa olla..
Heh, täällä yksi iso iso lusikkka kädessä, odottelee ukkosen alkua 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää odotuttaa, jos ei ole edes aietta mihinkään. Fiksu ei roikota ketään turhan päiten.
Sivusta: Mitä tarkoittaa odotuttaminen? Jos toinen pyytää odottamaan, kyllä hänen silloin pitäisi antaa myös joku realistinen aikaikkuna, kun aiheesta keskustellaan. Ja sitten toinen punnitsee, sopiiko hänelle odottaa vaikka vuosi vai ei. Reilu peli, kun kommunikoidaan avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ollut mulle tuntematon. Kirjoitettiin päivittäin vuosia. En ole koskaan kertonut muille ihmisille asioita, joita hänelle kerroin ja joita hän tietää minusta. Ei lähellekään. Minulle se oli jotain elämää suurempaa, jos ei sitten jonkun määritelmän mukaan voi olla rakkautta, niin sydänystäväksi häntä kutsuisin. Toki se lievästi sanoen surettaa, kun toinen kokee, ettei edes tuntenut minua. 💔
No sitten hän on hunsvotti! 👒
KelaGold kaipaaja, kaipaan, milloin nähdåän? T kelagold
Vaikeudet pysyä arjen rutiineissa, herkkä kuormittuminen ja haaveiden jääminen pelkiksi ajatuksiksi ilman käytännön tekoja. Sellaista on palstalla uneksijan elämä.
Tuollainen kertoo karua tarinaa siitä, ettet merkitse hänelle yhtään mitään. Mutta niin se elämä menee. Katse vaan kohti parempaa tulevaisuutta!