Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65408)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisin surullinen ja ikävöisin sinua, ethän pelkää minua. En roiku.
Jos yhteys on vain ketjussa, sitä ei voi ottaa roikkumisena.
Ryhti täytyy aina säilyttää ja siihen auttaa itsenäisyys. Tunteista voi kertoa ja tunteita voi tuntea, sitä ei tarvitse pelätä eikä tunteille kuulu kenenkään nauraa. Kun uskaltaa tuntea ja puhua, uskaltaa olla esillä ja elää elämäänsä.
Roikuttamisena voi, jos oikeaa yhteyttä ei halua luoda.
Mitenhän blondi mies reagoit ukkoseen? Väsytkö, särkeekö päätä, ei reaktiota, sähköistytkö, saatko energiaa? Vai peräti vaihtelee riippuen päivän muista rasituksista?
Joka tapauksessa, haluaisin olla siinä kanssasi 💗💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhteys on vain ketjussa, sitä ei voi ottaa roikkumisena.
Ei ole ketjussa. Halusin vain opettaa. Tiedän kyllä että joidenkin mielestä kaikki on roikkumista, esimerkiksi viestin lähettäminen jossa kysytään kuulumisia. Ilkeät ihmiset ovat kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt pelkästään syitä tutustua ja oon kuitenkin huomannut jo ne syyt.
Jos oot hän, niin mikset kirjoittanut noin suoraan hänelle?
Jos joku irjoittelee edes täällä kaivatulleen ilkeesti, niin on ihan hyvä että on vain kaipaaja.
Olet kutsunut sinua nimelläsi ja monilla nimillä, jotka olen sinulle antanut.
Yksi hyvä esimerkki ilkeästä miehestä.
Baarissa olet kiinni omassa miehessäsi eli siis lähellä ja halailet häntä, annat pusuja yms. hemmottelet häntä ja nautit yhteisestä ajasta. Mitä hän tekee? Työntää pois, katsoo halveksivasti ja marmattaa että älä roiku koko ajan, ahdistat minua yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suukkoja kullan perjantaihin. Palaan takaisin metsään ukkosiin saakka. 🌲🌲🌲🌲🌲🌲
Joo joo mutta joko se nurmi on leikattu?
Ei ole🤣 Ei ole ekoilla sijoilla tehtävälistalla.
Vierailija kirjoitti:
Olet kutsunut sinua nimelläsi ja monilla nimillä, jotka olen sinulle antanut.
Näitähän ei kukaan voi tietää, että millä nimellä tarkoitetaan ketäkin. Varmaan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Entä jos petytkin minuun?
Sitten petyn sinuun ja jatkan matkaani. Pelkäät varmaankin lähinnä itsesi vuoksi. Ole heti alussa jo täysin rehellinen itsestäsikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten petyn sinuun ja jatkan matkaani. Pelkäät varmaankin lähinnä itsesi vuoksi. Ole heti alussa jo täysin rehellinen itsestäsikin.
Ok. Olen ollut koko ajan. Jos homma kaatuu saman tien, ei varmaan kannata alkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksi hyvä esimerkki ilkeästä miehestä.
Baarissa olet kiinni omassa miehessäsi eli siis lähellä ja halailet häntä, annat pusuja yms. hemmottelet häntä ja nautit yhteisestä ajasta. Mitä hän tekee? Työntää pois, katsoo halveksivasti ja marmattaa että älä roiku koko ajan, ahdistat minua yms.
No en minäkään tuollaista jaksaisi jos pitkään jatkuu.
Entä jos minä petyn sinuun. Jatkanko matkaa noin vain?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut multa tää. Miten voi pettyä ihmiseen, jota ei edes tunne tai oo koskaan tuntenutkaan. Miksi sellainen ihminen aiheuttaisi tunteita suuntaan tai toiseen. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt pelkästään syitä tutustua ja oon kuitenkin huomannut jo ne syyt.
Jos oot hän, niin mikset kirjoittanut noin suoraan hänelle?
Halusin ymmärtää hänet ensin. En vielä silloin ymmärtänyt. Nyt tuntuu että vähän kuin itsekseen ja kummallisesti jokin sisälläni alkoi ymmärtää häntä ja tuntuu täysin luonnolliselta nyt.