Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65285)
Vierailija kirjoitti:
Mistä haluat kirjoitella? 😊
Vaikka miten kesäsi on mennyt, mitä oot puuhaillut, onko tullut kalaa, oletko liikkunut täällä päin. Ja ois kiva kirjoitella kuulumisia ja nähdäkin joskus.
Hattu kourassa kotiin, selvittämään asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia mielihaluja ei voi täyttää yhtä aikaa. Miten päätös tapahtuu? Voi ajatella erilaisia tilanteita joissa on mukana ihminen tai ihmisiä.
Mä täyttäisin heti kaikki hänen halunsa ja näyttäisin😍
Oletkohan valmis ihan kaikkiin? 😍
Yhteen vaan
Tarkoitin kaikkia haluja.
Yhden kanssa kaikki käy
Olikohan tää sulle ihan leikkiä vaan? 😭
Vierailija kirjoitti:
Mikä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä??
Vehkeet pestiin, muttei niitä käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Me
Noita kirjaimia kaipailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä haluat kirjoitella? 😊
Vaikka miten kesäsi on mennyt, mitä oot puuhaillut, onko tullut kalaa, oletko liikkunut täällä päin. Ja ois kiva kirjoitella kuulumisia ja nähdäkin joskus.
Tuu juttelee. Kalakuvia on uusia
Vierailija kirjoitti:
Vielä kotona ajattelin maistaa mustikoita mutta nyt on pakko kuitenkin valita mansikka. Nam nam!
Aika ihana päätös 😘 t. Mansikka
Tiiäks, sinä olit mulle se, joka mullisti mun maailman ja minä sinulle se, jota tuskin tunnet. Ei voi muuta sanoa kuin että voi itku. 💔
Vierailija kirjoitti:
Leijonaportti.
Kasi piste kasi. Vähän kuin pultin lujuus.
Vois ottaa harhat, kun olin aamupäivällä menossa. Ketään tuttua ei kyl osunu silmiin mut en kauheasti katellu ympärilleni. Jos joku näki ja jäi tunne et haluais laittaa viestiä niin tääl oon, saa lähettää 🙂 enkä oo trollittelija tai mikään muukaan sellainen kirjottelija
Vierailija kirjoitti:
Hattu kourassa kotiin, selvittämään asioita.
Mitä selvitettävää?
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, sinä olit mulle se, joka mullisti mun maailman ja minä sinulle se, jota tuskin tunnet. Ei voi muuta sanoa kuin että voi itku. 💔
Mitä jos olisit kokeillut, en tiedä, vaikka ilmaista tämän asian tälle ihmiselle 🤔 Kovin moni olettaa että toiset osaavat lukea ajatuksia, suuttuvat ja tulevat surulliseksi kun näin ei (yllätys!) olekaan ja jäävät jumiin tunteisiin vuosikausiksi. Ei ole sukupuolisidonnainen ilmiö vaan sekä miehet että naiset syyllistyvät tähän.
Oma näkökulma voi olla hyvin erilainen kuin toisen eikä sitä saa ikinä selville jos ei kysy! Pohjimmiltaan tässä on oikeastaan kyse siitä että ne omat hattaraunelmamaailmat ovat ihmiselle arvokkaampia kuin totuus (joka on siitä ikävä että se voi satuttaakin)
Vierailija kirjoitti:
Lupasiko hän, mutta ei pitänyt lupaustaan? Siinä tapauksessa voipi olla, että oli vain leikkiä.
Kun hankkii paljon sosiaalisia kontakteja, paljon tekemisiä, paljon menemisiä, touhuamista, kalenteri täyteen, niin ei ehdi kaivata.
Vähän sivu aiheen, mutta siihen olennaisesti liittyen, kun kyseessä nk. yksipuolinen kaipuu.
Otan osaa että sinulle kävi noin surullisesti. Olisiko aika jatkaa matkaa? Aika pitkään olet tätä samaa laulua laulanut.