Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65285)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten halunnutkaan nähdä mua.
Oli parempaa seuraa
En ymmärrä tämmöisiä,et lyödään lyötyä. Jo loukkaantunutta/pettynyttä ihmistä painetaan alas, käännetään veistä haavassa. Mitä saat? Jotain sairaita kiksejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli parempaa seuraa
En ymmärrä tämmöisiä,et lyödään lyötyä. Jo loukkaantunutta/pettynyttä ihmistä painetaan alas, käännetään veistä haavassa. Mitä saat? Jotain sairaita kiksejä?
Noi lyhyet epätoivot on 95% huonojen trollien aloituksia, ni ihan sama mitä niihin vastaa. -Sivusta
Nyt mua nolottaa, jos kiellätkin kaiken. 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia mielihaluja ei voi täyttää yhtä aikaa. Miten päätös tapahtuu? Voi ajatella erilaisia tilanteita joissa on mukana ihminen tai ihmisiä.
Mä täyttäisin heti kaikki hänen halunsa ja näyttäisin😍
Oletkohan valmis ihan kaikkiin? 😍
Yhteen vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia mielihaluja ei voi täyttää yhtä aikaa. Miten päätös tapahtuu? Voi ajatella erilaisia tilanteita joissa on mukana ihminen tai ihmisiä.
Mä täyttäisin heti kaikki hänen halunsa ja näyttäisin😍
Oletkohan valmis ihan kaikkiin? 😍
Yhteen vaan
Tarkoitin kaikkia haluja.
Kyllä melkoinen älykääpiö pitää olla että tekee toiselle pahaa ja sitten paluu täällä perään 🙈. Paina sinne kovaan kalloosi, että se toinen ei siedä huonoa kohtelua ja takuuvarmasti hakee parempaa kohtelua toiselta. Se toinen kyllä tietää millainen sika olet, eikä anna anteeksi tai ajattele sinusta mitään hyvää. Sillä on nyt Onni jonkun muun kanssa joten viihdy olemattoman laastarin kanssa ja leiki onnellista. Itse olet syypää kaikkeen. Ugh!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä melkoinen älykääpiö pitää olla että tekee toiselle pahaa ja sitten paluu täällä perään 🙈. Paina sinne kovaan kalloosi, että se toinen ei siedä huonoa kohtelua ja takuuvarmasti hakee parempaa kohtelua toiselta. Se toinen kyllä tietää millainen sika olet, eikä anna anteeksi tai ajattele sinusta mitään hyvää. Sillä on nyt Onni jonkun muun kanssa joten viihdy olemattoman laastarin kanssa ja leiki onnellista. Itse olet syypää kaikkeen. Ugh!
parkuu *
Vierailija kirjoitti:
Koita olla satuttamatta laastariasi. 😘
Pitäisi varmaan lukee viestisi tarkemmin. Sori kullta. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli parempaa seuraa
Ei vaan vastasin kyllä ihan rehellisesti. Tuo tuntuu olevan joillekin hankalaa. Ymmärräthän että täältä ei kannata omiin tunteiden käsittelyihin hirveästi pontta hakea. Onhan tämä kuitenkin anonyymi palsta, ja ei täällä kukaan toisiaan tunne.
En uskalla lukea, mitä vastasit. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli parempaa seuraa
Hyvä tietää. Tiedän myös nyt miten vastata talvipimeillä tapaamisehdotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Et edes hymyillyt, etkä moikannu
Yllätyin ja tuijotin kaivattua vain hölmönä autosta ja sitten tilanne oli jo ohi. Huomasitkohan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä haluat kirjoitella? 😊
Kaikki käy kuhan ei Jesseä, eikä perseseksiä tänään. Vaihtelu virkistää.
Yhtään Jeesus-viestiä ei eilen näkynyt. 😭 Niitä jäin kaipaamaan! Jumala nyt voi olla vaikka itse veistetty puukapula, ja kaikilla on joka tapauksessa joku jumala, oli se sitten aate, raha, seksi, ulkonäkö, terveys, menestys, toinen ihminen, koira, talo, minä itte jne. (Tai sitten Jeesus.)
Ei mulla muuta, lämpimin ja lempein ajatuksin. 🌾
Vierailija kirjoitti:
Mitään muuta en ole halunnutkaan kuin nähdä. Sentään vilaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mua nolottaa, jos kiellätkin kaiken. 🥶
Joskus pitää vain nöyrtyä. Ihan jokaisen vuorollaan.
Hyvää viikonloppua. Ajattelen sua. 🤗🧡
Viikon päästä päivät täyttyvät kaikella kivalla kiireellä. Ei ole aikaa tähän eikä liioin ikävään. 🤩
Bob Dylan sen tiesi:
"But you're gonna have to serve somebody
Yes, you are, you're gonna have to serve somebody
(Serve somebody)
Well, it may be the Devil or it may be the Lord
But you're gonna have to serve somebody
(Serve somebody)"
Niin m8näkin täyttäisin kaivattuni mielihaluja koska tahansa! 😊 Sivu