Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65157)
Hoitelisitko silloinkin kun toinen tulisi liki kun hänellä olisi halut? sivusta
Aamukielari taas Emilian ryppyreijjälle! 😛
Vierailija kirjoitti:
Hoitelisitko silloinkin kun toinen tulisi liki kun hänellä olisi halut? sivusta
Juu, kun ne menevät jotenkin tasan. Jos toisella on halut 17 kertaa päivässä, siihen en kykene.
En ole kyllä koskaan herättänyt vieressä nukkujaa omia halujani tyydyttämään. Toisin päin olen voinut yllättää. Siinä sulle realismia.
Eri asia, jos vieressä olisi tyyppi, jota haluan jo pelkästä ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onnittelut siitä! En tajua mistä löydät tuon kaiken energian.
Rakkaudesta.
Millon aiot lähestyä rakkaudenkohdettasi? Oot aika pitkään pitänyt etäisyyttä. Ymmärrän esteet mut eikö ne ala olla jo poistuneet? Mun puolelta on poistuneet
Mahdollisimman pian, on lieviä häiriötekijöitä ja välttämättömyyksiä jotka vielä vievät suuren osa valveillaoloajastain, kun selviän yhestä koukusta niin jo on kohta uusi vastassa, soisin kyllä näkeväin siut pian. On ikävä. Naiselle.
Huomenta sinulle kaipaukseni kohde. Tiedämme toinen toisemme vaikka nimiä ei mainittaisikaan.
Ja sinä edellinen tulit sivusta.
Itkettää, mutta eipä ole ensimmäinen kerta.
Kaipuu on myös henkis-fyysistä sillä tavalla, että haluaisi tuntea kuuluvansa yhteen myös sängyssä. Että halu olisi molemminpuolista ja voisi kokea sulautuvansa rakkaansa kanssa. Olisi vain me. Siihen tarvitaan kaksi toisiaan rakastavaa ja toisilleen omistautunutta. Sellaista ihmistä ei elämässäni ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat minua?
Vihaan? En vihaa vaan rakastan.
En oikeastaan. Katkeruus paistaa ehkä läpi… betsit väärään hevoseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaipuu on myös henkis-fyysistä sillä tavalla, että haluaisi tuntea kuuluvansa yhteen myös sängyssä. Että halu olisi molemminpuolista ja voisi kokea sulautuvansa rakkaansa kanssa. Olisi vain me. Siihen tarvitaan kaksi toisiaan rakastavaa ja toisilleen omistautunutta. Sellaista ihmistä ei elämässäni ole.
Olisitkohan sinä minun 'SE HÄN'? Ei minullakaan ole tai jos on niin en tiedä vihaako vai onko jopa suuri kaipuu henkis-fyysistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitkohan sinä minun 'SE HÄN'? Ei minullakaan ole tai jos on niin en tiedä vihaako vai onko jopa suuri kaipuu henkis-fyysistä.
Kaipaan miestä, joka on naimisissa.
Huomenta💕, kylläpä simahdin nopeasti yöllä
Vierailija kirjoitti:
Tavallistakin tujumpi yömyssy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallistakin tujumpi yömyssy?
Pitkä päivä vaan täynnä kaikkea
Tuli tässä sellasia ajatuksia et makoilisin sun vieressä sivuttain ja käsi sun ympärille kietoutuneena…
Jos olisi vieressä eräs, herättäisin menemällä liki. Olisi nimittäin haluja saada hellää aamuhoitoa. Hän nauttisi myös yön yli levänneestä ja aamulla huuhdellusta.