Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aisankannatus.

Vierailija
17.07.2022 |

Kertokaa miehet kuinka sinusta tuli aisuri. Naiset kertokaa kuinka saitte tehtyä miehestänne aisurin. Aisuri kertomukset kiinnostaa ja kiihottaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne aidat pysyy hevosen ja kärryn välissä ihan itsellään ei niitä tarvitse kannatella.

Vierailija
2/10 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne aidat pysyy hevosen ja kärryn välissä ihan itsellään ei niitä tarvitse kannatella.

Aisat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva ihastui nuorempaan mieheen ja yhdessä sovittiin että saa seksisuhteeseen luvan. Säännöt selviksi ennen ekaa kertaa. Siis olen aisuri. Seksielämä piristyi myös kotona tämän myötä.

Vierailija
4/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos aisureita vähän vai eikö kukaan kehtaa kertoa ?

Vierailija
5/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen, mitä sanaa en tosin käytä. Se kavahduttaisi vaimonkin. On jotenkin tyylikkäämpää puhua cuckold-suhteista - jolle sanalle pitäisi löytää arvoisensa suomennos. Tämä on meidän keinomme korjata pitkän avioliiton pitkäveteisyyttä ja arjen kokemusköyhyyttä.

Se voi olla kevyttä kuin samppanjan pirskahtelu. Vaimo keikistelee ja flirttailee puolipukeisena tai pikemminkin puolialastomana. Kesä tarjoaa muitakin mahdollisuuksia. Jos tärppää, mennään tilanteen mukaan, esitetään intiimi tarjous ...

Noin yksi tilanne kuudesta johtaa yhtään mihinkään, mutta nämä stopit selvitetään yhdessä keskustellen. Mutta jos läksyt on tehty, jo alun alkaen tiedämme kaikki kolme, millainen lopputulema meidät odottaa kuin marja poimijaansa.

Vierailija
6/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen, mitä sanaa en tosin käytä. Se kavahduttaisi vaimonkin. On jotenkin tyylikkäämpää puhua cuckold-suhteista - jolle sanalle pitäisi löytää arvoisensa suomennos. Tämä on meidän keinomme korjata pitkän avioliiton pitkäveteisyyttä ja arjen kokemusköyhyyttä.

Se voi olla kevyttä kuin samppanjan pirskahtelu. Vaimo keikistelee ja flirttailee puolipukeisena tai pikemminkin puolialastomana. Kesä tarjoaa muitakin mahdollisuuksia. Jos tärppää, mennään tilanteen mukaan, esitetään intiimi tarjous ...

Noin yksi tilanne kuudesta johtaa yhtään mihinkään, mutta nämä stopit selvitetään yhdessä keskustellen. Mutta jos läksyt on tehty, jo alun alkaen tiedämme kaikki kolme, millainen lopputulema meidät odottaa kuin marja poimijaansa.

Meillä jotakuinkin vähän samaa. Aikuisia ollaan, 40 paremman puolella jo pitkästi. Kun ollaan sillä tuulella, vaimo vähän kiusoittelee, minä sen aloitteen aina kotona jo teen hyvissä ajoin. Hän pukeutuu ja minä yllytän vähän. Hän puolipukeissa, kevyessa mekossa rintaliiveittä liikkeelle. Antaa säärten näkyä ja vähän reisikin vilahtaa ja keimailee nauraen mukavalle herrasmiehelle kun olen siinä vieressä. Aika nopeasti toiset ymmärtävät jutun juonen ja siitä se leikki alkaa. Useimmat kavhtavat ja menee miehillä pupu pöksyy, mutta aina välillä löytyy se herrasmies joka tahtoo ja kiihottuu toisen miehen naisesta. Minua kiihottaa jo se leikki, vaimon keimailut ja se huomio minkä saa osakseen. Kädet lanteilla, myöhemmin rinnoilla ja riisumassa pikkuhousuja... Kesällä helpompaa, kun muutenkin tuntuu olevan vähän rennompi tunnelma kaikilla ja tietty kun voi paljasta pintaa antaa näkyä helpommin ja luonnollisemmin kuin talvipakkasilla. Rinnat ja sääret ne useimmiten saavat huomion ensin kiinnittymään.

Vierailija
7/10 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä tuollaisten mukaan. Tulee helposti kiristyksen yrityksen kohteeksi jos olet varattu. Esimiehelleni käynyt kahdesti ei oppinut ekalla kerralla. Nyt ei uskalla edes vieraille naisille puhua. Selvisi molemmilla kerroilla juristin avustustuksella ja sillä että kertoi ennen kiristäjä vaimolleen.

Vierailija
8/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pääsi pitkästä aikaa käymään meillä päin, joten juhlimiseksihan se meni. Lauantai iltana saunottiin pitkän kaavan mukaan, tullessamme välillä terassille oluelle avokki olikin siellä myös istumassa. Alkoi kiihottaa kun hän näkee myös kaverin kullin, joten kullini alkoi heräillä. Avokki oli mustissa pitsirintsikoissa ja pikkareissa. Kaveri yritti peitellä seisokkiaan turhaan, avokki vielä siiderin voimalla vitsaili että taitaa pojat olla puutteessa. Sanoin, että halutaan suihinotto nyt. Pienen houkuttelun jälkeen avokki tuli ja otti siinä kullin suuhunsa. Kiimaa lisäsi se että kaveri katselee, joten melko nopeasti laukesin. Sitten heitin että kaverille kanssa, ensin hän epäröi mutta sitten siirtyi kaverin eteen. En olisi ikinä voinut kuvitella miten kiihottava on katsoa kun avokki otti kaverin kullin huuliensa väliin ja imi sitä pitkin vedoin. Aikani katseltua nousin ja avasin avokin rintsikat, kaveri alkoi puristella avokin isoja tissejä hänen lipoessa kaverin isoa terskaa. Kiskon avokilta pikku housutkin pois ja huomasin miten kiimassa hän oli itsekin. Sanoin kaverille että saa naida ilman kumia jos haluaa ja lähdin saunaan. Vartin kuluttua tulivat yhdessä saunaan, avokin pillussa oli kaverin spermat. Tästä se alkoi, eikä loppua näy.

Vierailija
9/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... vähän reisikin vilahtaa ja keimailee nauraen mukavalle herrasmiehelle kun olen siinä vieressä"

Juuri niin, sitä kokemustahan siinä haetaan, porttia tuohon toiseen todellisuuteen. Pitäähän tällaisia yhdistäviä yhteisiä salaisuuksia olla. Vaimon rohkeus nostaa palan kurkkuun, toinen mies mitä kummallisimmat, ihon kananlihalle nostavat tuntemukset.

Kun lopulta ollaan alasti, me kaikki kolme, ilman mitään suojaavaa, peittävää verhoa. Ja on  lupa "kahden partasuu miehen vedellä yhteistä sikaria" - kuten meitä kakaroina kompakysymyksellä kiusoiteltiin.

Nyt on asialla isot pojat, aikamiehet paljain kikkelein. Joutua - pitäisikö mieluummin sanoa päästä näyttämään omansa, tuntea siinä toisen miehen avoimesti tutkivat, hilpeästi röyhkeät silmäykset. Hän pääsisi sen tilalle, vaimo päästäisi, esittelee auliisti vieraalle turvonnutta, valmiiksi kostunutta rakoaan.

"Miten olisi", vieraan nälkä kasvaa syödessä. "Olisihan se aviomiehenkin mukavampi katsoa, kun annettaisiin rouvan nauttia nämä intiimit asiat herrasmiesten tapaan?"

Vierailija
10/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä toimii toisinpäin, eli minä saan miehenä harrastaa seksiä vieraiden naisten kanssa kun vaimoni odottaa kiltisti kotona/katselee vierestä. Hän myös nauttii siitä, kun saa alistua ja nuolla toisen naisen kiimat peniksestäni aktin jälkeen, kun tulen kotiin.

Katselutilanteiden jälkeen hän pesee myös kielellään juuri rakastelemani naisen keholta/pillusta/pyllystä spermat, jos se siis tuntuu sivusuhdenaisesta sopivalta.

Tämä käytäntö on pelastanut pitkän liittomme, jossa koin kyllästyneeni vaimooni seksuaalisesti.