Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65216)
Mikähän siinä on, että asiat tapahtuvat vielä joskus? Jos jotakin oikeasti haluaa, miksi se pitää siirtää jonnekin tulevaisuuteen vuodesta toiseen, jos ei ole pieniä lapsia tms.? Ihmettelen vain. Toki ymmärrän, että mieli tarvitsee aikansa, mutta että vuosia ja vuosia ja vielä lisää vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me herätään joskus vielä samasta sängystä lähekkäin ja on onnellista. Tulee tapahtumaan.
se on alkanut tuo onnellinen sana täällä lisääntymään. Huomaatko kuinka tankeroita noista lauseista tulee kun väkisin väännät sitä joka paikkaan tunnisteena?
Ei ollut tunniste. Tarkoittaa vaan onnellisuutta. Oikea ihminen ehkä tuntee tai vaistoaa saman kuin minäkin.
Mulla ainakin se, etten tiedä, onko kaivattu vielä kiinnostunut, et odottelen vihreetä valoa, et kehtaisin lähestyä. 🙂
Voi pitää yllä puhetta, että asiat toteutuvat ihan kohta tai lähitulevaisuudessa, kun vain vielä malttaa pikkuisen odottaa. Samaan aikaan kaikki asiat todellisuudessa puhuvat ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin se, etten tiedä, onko kaivattu vielä kiinnostunut, et odottelen vihreetä valoa, et kehtaisin lähestyä. 🙂
Kehtaat.
n->m
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että asiat tapahtuvat vielä joskus? Jos jotakin oikeasti haluaa, miksi se pitää siirtää jonnekin tulevaisuuteen vuodesta toiseen, jos ei ole pieniä lapsia tms.? Ihmettelen vain. Toki ymmärrän, että mieli tarvitsee aikansa, mutta että vuosia ja vuosia ja vielä lisää vuosia.
Elämässä on sellainen erikoinen flow. Kun antaa kaiken mennä sen mukana soljuen, jotain osuu joskus tosi ihanasti kohdalleen. Kohtalonomaisesti. Niin kuin sen on tarkoitus mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaat.
n->m
Tuo nyt karsi vasta 50 % tyypeistä pois! 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä on sellainen erikoinen flow. Kun antaa kaiken mennä sen mukana soljuen, jotain osuu joskus tosi ihanasti kohdalleen. Kohtalonomaisesti. Niin kuin sen on tarkoitus mennä.
Sinun flowsi mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta💖 Mites siellä?
Ikävöintiä💕
Vierailija kirjoitti:
Nyt onkin tapahtunut sellainen hassu juttu että valot on vilkulla, mutta ei oranssina vaan pelkkää vihreää 😌
Sydän riisuutuu, kun riutuu riittävän kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun flowsi mukaan?
Ei ole olemassa mun flow'ta. Se on joustavaa ja meen sen mukaan mitä eteen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun flowsi mukaan?
Ei ole olemassa mun flow'ta. Se on joustavaa ja meen sen mukaan mitä eteen tulee.
Ok. Itse ajattelen flown tunteeksi virtauksesta, kokemukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun flowsi mukaan?
Ok. Itse ajattelen flown tunteeksi virtauksesta, kokemukseksi.
Niin, kuin joki. Isoin liike on joen ja mitä enemmän sulautuu siihen sitä enemmän vauhtia saa. Muttei tää tietty oo kaikkien tapa olla. Jotkut on niin kuin tuli eikä vesi ja sekin on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Hoitelisitko silloinkin kun toinen tulisi liki kun hänellä olisi halut? sivusta
Jos olisin virallisesti sitoutunut (eikä mulla muunlaisia sitoutumisia olisikaan, kun en harrasta kevytsuhteita), niin tietysti olisin sitoutunut myös tuottamaan toiselle iloa ja nautintoa. Saisin siitä itsekin iloa. Toki kaiken lähtökohtana molemminpuolinen kunnioitus. Kaikille naisille nämä eivät ole ikäviä velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitelisitko silloinkin kun toinen tulisi liki kun hänellä olisi halut? sivusta
Jos olisin virallisesti sitoutunut (eikä mulla muunlaisia sitoutumisia olisikaan, kun en harrasta kevytsuhteita), niin tietysti olisin sitoutunut myös tuottamaan toiselle iloa ja nautintoa. Saisin siitä itsekin iloa. Toki kaiken lähtökohtana molemminpuolinen kunnioitus. Kaikille naisille nämä eivät ole ikäviä velvollisuuksia.
Yhdyntä on kyllä kivuliaskin, jos itsellä ei tee mieli. Ja muutenkin epämieluisa mun mielestä. Eli en kyl suostuisi, jos ei yhtään ole kiihottunut tai sillä fiiliksellä, et vois kiihottua riittävästi. Suihin taas voisin ottaa koska tahansa ja mua sais nuolla, jos oltaisiin käyty suihkussa etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen siitä, että saitte avioliittonne taas toimimaan. Minulle on tärkeintä, että sinä voit hyvin. En muistele pahalla. 💚
Toivottavasti minäkin voin pian kirjoittaa samalla tavalla. Tai ajatella mielessäni.
Ihana ajatus 😇