Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65133)
Vaan tutti-ikään jämähtäneet pedarit haaveilee suuuseksistä. Ei kuulu luonnolliseen seksiin, pelkkä irstailijoiden lisäys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sinä olla noin törppö..?
En ole, en ole koskaan ollut kiinnostunut perversioista ja fetisseistä, enkä aio kiinnostua outouksista ja inversioista. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi outouksiin ja turhuuksiin.
No niin tässäkin samanlaiset leikkii keskenään, joten turhaan jumitte siinä päivällä ketjuun laitetussa pepun nuolennassa xD
Mulla oli kodittomuustilanne pari vuotta sitten. Ahdisti olla sukulaisilla ja kaikki oli sekaisin. Mutta kaikki järjestyi. Nyt on liikaakin kotia. Kestää sen minkä kestää ja paranee taas.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Milloin ja missä näit kaivattusi viimeksi?
Vuosia sitten harrastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onnittelut siitä! En tajua mistä löydät tuon kaiken energian.
Rakkaudesta.
Millon aiot lähestyä rakkaudenkohdettasi? Oot aika pitkään pitänyt etäisyyttä. Ymmärrän esteet mut eikö ne ala olla jo poistuneet? Mun puolelta on poistuneet
Onko naiselta naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Olen omassa tukikohdassani ilmeisesti vielä seuraavat 60 päivää, järjestelyjä tehtävänä, tehtävissä ja tekemättä. Naiselle sivusta.
Onkohan tää sulta? Kuulenko susta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia ihana 🚙🧔!
Näin tänään niin ihanan värisen sinisen auton etten oo koskaan vastaavaa nähny, sellanen vaalea mut välkehti vähän eri sävyssä eri kulmista
Kameleontti maali..?
En tiedä, oli selkeesti sellanen ihanan vaaleansininen mut sit se jotenkin muuttu vähän ja välkehti
Tämä selvä.
super hyvää ja ihanaa yötä rakas m(n). iso ikävä sua. rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vaan tutti-ikään jämähtäneet pedarit haaveilee suuuseksistä. Ei kuulu luonnolliseen seksiin, pelkkä irstailijoiden lisäys.
Itsehän rakastan nimenomaan suuseksiä, ja onneksi saan sitä harrastaa!
Ihmiset jotenkin oudosti löytää ne kaltaisensa, sinäkin varmasti..
Ei ollut naiselle vaan miehelle!
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kokeillut peppuseksiä. Ei mitään sitä vastaan, mutta ei vaan nyt ole niin paljon kiinnostanut. Eli nuo peppureikätröllykät ovat joko jotain homppeleita tai muuten vain siihen osastoon fiksoituneita. Itse edustan sitä kantaa, että pimppi on pippelin koti.
On mukava sujauttaa miehen peppuun jotain kivaa :) Mieskin nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Milloin ja missä näit kaivattusi viimeksi?
Vuosia sitten harrastuksessa.
Vuorenvarmasti minä olen se!
En mä häntä lähesty kun ei ole soveliasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Oon pettynyt suhun
Mää oon pettynyt itseeni myös. Hyvää yötä.
Näin hänet varmahkosti viimevuoden kesäkuun lopulla, hän, nainen, ei luultavasti huomannut tai ainakaan tunnistanut minua.