Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65023)
Vierailija kirjoitti:
Missä ovat ihanteet, jotka kantavat sukupolvien yli?Miksi ihmiset eivät vaadi itseltään enempää kuin hedonistia nautintoja?
Ei heitä kiinnosta. Tarkoitus onkin keskittyä vain omaan nautintoon elämässä. Koetaan että muiden arvostaminen on turhaa.
Pelkkää tyhjää saa aina sulta. Kaikessa
Vierailija kirjoitti:
Oon pettynyt suhun
Taas, mitä mä nyt tein, tai jätin tekemättä?
Oon todella kyllästynyt tähän juttuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ovat ihanteet, jotka kantavat sukupolvien yli?Miksi ihmiset eivät vaadi itseltään enempää kuin hedonistia nautintoja?
Kerran täällä vain eletään.
Tuolla periaatteella voi tehdä mitä haluaa.Mutta kun ei voi.Maailma ei pyöri yhden ehdoilla.
Sinä kuitenkin asetat niitä, mielellään myös muille?
En keksi enää ratkaisua, oon yrittänyt yrittänyt ja odotellut
En usko että täällä on monikaan moraalisesti puhdas vaikka luuloa näyttää löytyvän.
En saa kiinni mistään/meistä enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vilkaisin niitä päivän hengellisiä pohdintoja, ne oli ihan rohkaisevia enkä huomannut että niissä olis haukuttu ketään tai mitään ihmisryhmää. Voihan semmosen ohittaa jos ei kiinnosta. Se, joka alkaa rienaamaan ihmisiä, ei ole ihan balanssissa itsensä kanssa.
Voi ohittaa mutta miksi näitä raamatunlauseita on suollettava terveiset palstalle, se ihmetyttää!
-näihin kakkosen ikävä juttuihin palstalla lähdetään kiljuen mukaan! -ohista tämäkin
Se on se pahahenki ihmisissä, joka laittaa tekenään tyhmiä.
T.palstan omatunto
Tämä yhteiskunta on narsistien yhteiskunta. Jos olet normaali ihminen joka arvostaa muitakin ja yhteiskuntaa, saat vihat päällesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla periaatteella voi tehdä mitä haluaa.Mutta kun ei voi.Maailma ei pyöri yhden ehdoilla.
Kyllä se pyörii vaikka meitä ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta iankaikkisuus jossain muualla. Elä sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä yhteiskunta on narsistien yhteiskunta. Jos olet normaali ihminen joka arvostaa muitakin ja yhteiskuntaa, saat vihat päällesi.
Normaali ja normaali. Arvotat itsesi normaaliksi ja muut epänormaaliksi oman maun mukaan. Tuskin olet muita parempi.
Vierailija kirjoitti:
Sulta ei pitäis kyllä odottaa yhtään mitään
Totta, siinä menettää vain omaa aikaansa.
Mielikuvitusrakkaalle mielikuvitushali ja -suukko.
Vierailija kirjoitti:
Tipu, kamala ikävä
Olispa tää mulle🥺
Vierailija kirjoitti:
Tättä ollaan samaa mieltä.
Kaunista kuutamoyötä ja hempeää unta kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Mee etiäpäin, mä pärjään.
Sulta ei pitäis kyllä odottaa yhtään mitään