Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (64893)

Vierailija
64821/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut että usein hitaimmat ja tyhmimmät ovat täysin ehdottomia ja myös juoksevat väärien asioiden perässä kunnes tulee itku. 

Kuulutko myös sinä heihin vai nopeisiin ja älykkäisiin. Täällähän on todistettu että älykkäät

ei vietä aikaansa vauvalla.

Vierailija
64822/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsua kaipaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64823/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomannut että usein hitaimmat ja tyhmimmät ovat täysin ehdottomia ja myös juoksevat väärien asioiden perässä kunnes tulee itku. 

Kuulutko myös sinä heihin vai nopeisiin ja älykkäisiin. Täällähän on todistettu että älykkäät

ei vietä aikaansa vauvalla.

Älä loukkaannu, tämä on vain näkemykseni. 

Vierailija
64824/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka tuputtavat enemmän eivätkä ymmärrä ehdottomuutta myös vaihtoehtoisena asiana seksi suhteen... Loppupeleissä ihan sama...kaikista tärkeintä: seksiä harrastetaan yhteisessä ymmärryksessä ja niin että molemmat nauttivat ja antavat ja saavat molempien rajojen sisällä. 

Vierailija
64825/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kaivattusi suosikkikukka?

Kielo

Vierailija
64826/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on perjantai ja aion leipoa marjapiirakkaa. Tekee niin mieli herkutella.

Itse varmaan biletän ja käytän huumeita. Tanssin koko yön. 

Mä tunnen oloni vähän outolinnuksi nyt kun itse voisin tehdä kiltisti marjapiirakan ja käyttää huumausaineita siinä tehdessä 😆 sivusta

Marjapiirakkahan maistuu varmasti hyvältä pilvessä. 
Bilehuumeista taas ennemminkin lähtee ruokahalu. 

Okei jos ihan tarkkoja ollaan niin mua kiinnostaa huumeiden ja seksin yhdistelmä. Ei juuri muu. Muuta kuin uteliaisuudesta. Uteliaisuuden tyydyttää kertakokeilu ja se siitä. 

Seksi on parasta selvinpäin, mutta toki vaikka ekstaasilla saa siihen oman hauskuutensa jos haluaa. 

Pireissä seksi on superhauskaa. Mun paras seksikokemus oli mun eka pirikokeiluni, jaksettiin panna yli vuorokausi putkeen.

Niin no makunsa kullakin :D 

Et voi tietää kun et ollu paikalla ;)

Vierailija
64827/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Vierailija
64828/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottmuus ja tuomitseminen voi aina tuottaa vastareaktioita. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. 

Vierailija
64829/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitsua kaipaan.

Oletko sairas? En kaipaa Yölinnun linkittäjää, ei ole miun maun mukaista musaa

Vierailija
64830/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä huumeita...

En mäkään. Ole edes kokeillut, enkä kokeile.

Mä oon kokeillut kaikki paitsi pistettävät ja uusimmat synteettiset. Yksi elämä, joten todellakin uteliaisuus saa voittaa monissa asioissa. Suurin osa huumeista on tylsiä, esim kannabis tekee aivotoiminnan vain supertahmeaksi, mutta muutamat on ihan hauskojakin. Kokaiinista tykkäsin eniten. 

Viimeks olen ottanut mitään yli 20 vuotta sitten, ei kiinnostanut niin että olis pitänyt koukkuun jäädä. Onpahan silti kokeiltu pois. Mitään peukkua tai herskaa en tietenkään ikinä vetäisi.

Päällepäin ette ikinä uskoisi, mulla on kaikki koulut hyvin käytyinä ja erittäin hyvä työ. 

Vierailija
64831/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa sinua täällä,kun tunteet vievät mennessään.Sinä olet elämäni paristo.Olen silti kallio ja sinä olet jakava vesi.(juu tiedän, tästä kinattaisiin 😁)

Kauniita unia,rakastan sinua.Eilen ,tänään ja huomenna.😊😁

Vierailija
64832/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaa sinua täällä,kun tunteet vievät mennessään.Sinä olet elämäni paristo.Olen silti kallio ja sinä olet jakava vesi.(juu tiedän, tästä kinattaisiin 😁)

Kauniita unia,rakastan sinua.Eilen ,tänään ja huomenna.😊😁

PS. kukaan eikä ketään muu kuin sinä itse, estää tulemasta tänne.

Vierailija
64833/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitsua kaipaan.

En ole sairas mutta kaivattu on hoitsu.

Vierailija
64834/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitsua kaipaan.

En ole sairas mutta kaivattu on hoitsu.

Entä jos se nuolee lekurin persettä. 

Vierailija
64835/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kuin rikkinäinen levy. Jäikö jankki päälle

Vierailija
64836/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan kilometrin pituisia surullisia viestejä, koska isäni paimensi minut kerran pyhäkouluun. Se oli julmaa, hengellistä väkivaltaa, josta en ole vieläkään toipunut. Ajattelin kostaa loppuelämäni kaikille, jotka mainitsevatkin mitään hengellisyyteen liittyvää. Peräreiän alue tuntuu turvallisemmalta ympäristöltä.

Minä taas en uskalla katsoa, mitä maailmasta todella tiedetään. Sen umpimielisyyden pohjalta olen saanut päähäni, että saan vapaasti tehdä mitä huvittaa, vailla kunnioitusta muita kohtaan. Siksi ajattelen, että minulla on ei pelkästään oikeus, vaan aivan velvollisuus olla tuomitsemassa ihmisiä harhaisen maailmankatsomukseni kautta ja saarnata sitä samaa oppia missä tahansa. Ei minua säännöt koske, joten kaipausketju on paikka muiden joukossa, jossa voin hölistä omiani piittaamatta muista lainkaan, olenhan uskovainen.

Täällä alkoi sarkasmi kukkia, olkaa tarkkoja peukkujen annossa!                      -toivon olleen sitä

Vierailija
64837/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vilkaisin niitä päivän hengellisiä pohdintoja, ne oli ihan rohkaisevia enkä huomannut että niissä olis haukuttu ketään tai mitään ihmisryhmää. Voihan semmosen ohittaa jos ei kiinnosta. Se, joka alkaa rienaamaan ihmisiä, ei ole ihan balanssissa itsensä kanssa.

Vierailija
64838/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapselle on hyvä opettaa seksuaalisuutta turvallisesti lähiomaisen kautta, muuten lapsi saattaa oppia maailmallisia sairaita tapoja ja kenties haluaa aikuisena nuolla pyllyä. Hyh sellaista. Parempi on, että kotona yhdessä aloitetaan seksielämä Jumalan tahdon mukaisesti jo nuorena.

Tästä lähtee vinkki poliisille.

Vierailija
64839/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puuhailet illalla?

Tuutko ulkoileen ysin jälkeen? Hieno ilta ois. 

Hieno ilta ja vielä lämmin yö tulossa. Kävinkin jo ulkona. Voisin istua siellä odottamassa täysikuuta.

Vierailija
64840/64893 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihana.<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme