Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (11820)

Vierailija
6481/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa että maailmassa on kaikkiaan koskaan ollut vain 117 miljardia ihmistä joista 8 miljardia elää nyt. 7% kaikista ihmisistä on siis yhä täällä. Ne kaikkein huonoimmat ilmeisesti. Joku kaheli paasasi siitä että meitä olisi liikaa, mutta jokaisen meidän kehossamme pelkästään elää vajaa 40 triljoonaa bakteeria, siis monta sataa kertaa enemmän kuin koskaan on ollut ihmisiä. Hyönteisiä elää koko ajan yli miljardi jokaista ihmistä kohden ja niiden yhteenlaskettu massa on 70 kertaa tätä ihmistä enemmän. Olemme siis mitätön laji niin määrässä kuin painossa ja itse asiasta meistä suuri osa ei ole ihmistä vaan bakteereita.

Ja sitten joku pitää kauheata omaa kuolemaansa kuin sillä olisi mitään väliä ja toinen kauhistelee kun meitä elää niin paljon. 

Avaruus se vasta onkin iso, tämä planeetta ei ole edes sivulauseen kuriositeetin pisteen havaittava murto-osa.

Nyt kun mittasuhteet on asetettu, niin yolo yolo. Tarttuvaa siihen hetkeen, tunteeseen ja kaivattuun, ei sillä ole mitään väliä kenellekään muulle miten käy, mut ne muutama kierros tähden ympäri voi olla ihan jees. Kivempi ennen kuin haudassa vasta.

Ajatellanko jossain toisessa ketjussa, eikö olekin kohtuullinen ehdotus?      -älä vastaa

Ei ole pakko ajatella, jos se ei oo sun juttu. Toi oli sitä syvällisyyttä ja romantiikkaa, minulle, vaikka toiselle sitä on vain syljenvaihto ja huvipuistoajelu.

Vai romantiikkaa, silti olet väärässä ketjussa!       -älä vastaa!

Lähetän kaivatulleni terveisiä joten olen ihan oikeassa paikassa.

Vierailija
6482/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet sensu-elli?

En ollut minä Elli, 

Joka miehen sylissä kelli

Mulla on mielessä yks juttu

Ja muuan tuttu,

Joka on mua kaipaileva,

Laittaen yv:nä ikävöiviä laineja.

Saa nähdä mitä meistä loppujen lopuksi tulee

vai stroori tämäkö kusee.

Kukapa sen tietää

Ja se täytyy sit sietää.

Kovasti toiveikas kuitenkin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6483/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maailman ihmiset mahtuisi asumaan kaupunkimaisesti normaalisti Teksasin osavaltioon. Kuten vaikka Helsingissä tai Pariisissa. Ei ihmisiä siis liikaa ole, mutta elämäntyyli on väärä.

Ja sinulla väärä ketju.

Vierailija
6484/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin Teksas on 2 kertaa isompi kuin Suomi, mutta kuitenkin.

Vierailija
6485/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hän ei tarvitse, vain jotakin minulta.

En tarvitse mitään sinulta tai sinua mihinkään. Mutta minkä sille tekee, että jo vuosien ajan olet päivittäin useita kertoja ollut mielessäni. Tapaan satoja ihmisiä vuodessa, mutta sinusta en kykene luopumaan. Sille en ole voinut mitään, vaikka kaikkeni olen tehnyt. 

Vierailija
6486/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maailman ihmiset mahtuisi asumaan kaupunkimaisesti normaalisti Teksasin osavaltioon. Kuten vaikka Helsingissä tai Pariisissa. Ei ihmisiä siis liikaa ole, mutta elämäntyyli on väärä.

Ja sinulla väärä ketju.

Sori. 

Vierailija
6487/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole muita kuin oge?

Vierailija
6488/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maailman ihmiset mahtuisivat seisomaan Laatokan jäälle. Ja jos se pettäisi ja kaikki hukkuisivat, kukaan ei koskaan edes tietäisi. Elämä jatkuisi ihan kuten ennallaan, mitä myt muutama lehmä ja broileri kuolisi nälkään.

Kauan sitten istuin kammarin nojatuolissa valittujen palain suuri karttakirja (1965) pienessä sylissäin haaveillen tästä stiflaten niin että sylki lenti. Maailma ei pelastuna ja ainut immeinen jonka kuoleman pystyin itse empiirisesti havaitsemaan oli toinen omista vanhemmistain. Sivusta mieheltä.

Jk olin jo silloin, vielä, kauan kauan sitten ympäristötietoinen, ennen kuin olin ees kansakoulussa.

Vierailija
6489/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos se ei sun makuun ole niin ei se siitä väärää tee. Anna jokaisen elää kuten tykkää. 

Vierailija
6490/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs olet opekollega?

Täällähän minä. Kui?

Vierailija
6491/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
6492/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H

Miehelle vai naiselle?

Taas joku turha mies Heidille.

Kummasta olet mustis? Ei kuitenkaan ole Heidille.

No sitten Helille

Eipä oo hänen perään täällä enää hetkeen haikailtu. Helin kaipaaja on tainnut mennä elämässään eteenpäin. Oli jo aikakin.

Olet Heli itse?
Itse katsoin oman mielenterveyteni vuoksi parhaaksi yrittää siirtyä eteenpäin, kun alkoi tulla ohareita liikaa. Tosin roikun täällä näköjään edelleen. Ihminen on tyhmä.

Vierailija
6493/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Maailmalla ja ihmiskunalla on vieläin toivoa vaikka pimmeys vaikuttaiskin olevan valamassa synkkyyksilöitään luomakunnan päälle.

Vierailija
6494/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuntarajain ja harleyrekkis?

Vierailija
6495/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki minulle?

Vierailija
6496/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hyvä asia? Minäkään en tarvitse ketään, enkä haluaisi olla tarvittu. Parempi olla yhdessä, vaikka ei tarvitse. Yhdessäolemisen halusta.

Vierailija
6497/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse mitään sinulta tai sinua mihinkään. Mutta minkä sille tekee, että jo vuosien ajan olet päivittäin useita kertoja ollut mielessäni. Tapaan satoja ihmisiä vuodessa, mutta sinusta en kykene luopumaan. Sille en ole voinut mitään, vaikka kaikkeni olen tehnyt. 

Et sinä minua ajattele vaan jotakin omaa kuvajaistasi mielessäsi kannat. Jos minä olisin oikeasti merkityksellinen, olisin sulle olemassa myös oikeassa elämässä.

Vierailija
6498/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä meidän pitkiä katseita 🤩

Vierailija
6499/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs olet opekollega?

Täällähän minä. Kui?

Mitäs kuikuilet?

Vierailija
6500/11820 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Maailmalla ja ihmiskunalla on vieläin toivoa vaikka pimmeys vaikuttaiskin olevan valamassa synkkyyksilöitään luomakunnan päälle.

Synkkyyden voi ottaa henkilökohtaisena taakkana tai kokea vapautuksena. Jälkimmäinen polku johtaa tosi onnellisuuteen. Se on sitä hyvän ja pahan tiedon puun satoa. Välillä mätää,  välillä maukasta ja ravitsevaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi