Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11915)
Vierailija kirjoitti:
Viihdyt selvästikin paremmin ilman minua.
En, tuu tänne.
E olet yksinkertaisesti huipputyyppi
Vierailija kirjoitti:
Sori kun tulistun välillä
Tykkään ihmisistä, jotka tulistuvat välillä 😉
Vain heille löytyy paikka sydämestäni.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sakkia täällä pyörii, kun ei kukaan tunne A. W. Yrjänän biisiä juuret, jossa omenapuun juurelle haudataan.
Sori, Heliografi ei oikein sytyttänyt meikää.
Pidäkki puolesi niitten pæskaläjien kaa
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihana.. ikuisesti. <3
Et sä näin voi kadota.
Välillä mietin miten voi olla tällaista halua ihmistä kohtaan. Kovin lähelle en ole päässyt mutta ajatus edes sormenpäiden hellästä kosketuksesta toisiinsa saisi mut sekaisin.
Joo olen tänään todella herkässä tilassa ja ikävä olisi, ON, lähelle 🥹
Vierailija kirjoitti:
Viihdyt selvästikin paremmin ilman minua.
Hänellä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelleköhän hyvänyön toivotukset ovat? Tuskin kenellekään täällä.
Juu, ei ainakaan "näkijälle" ja vastaaville. Näkijähän sitä paitsi varmaan osaisi sanoa keneltä.
Minä en ainakaan näkijänä ole kaikkitietävä ja mielestäni hyvä niin. Minulle ei myöskään kerrota kaikkea, täytyyhän sitä elää, ottaa selvääkin asioista ja kommunikoida. Onneksi olen edelleenkin inhimillinen ihminen ja saan elää tavallista elämääni.
En puhu koskaan pahaa sinusta, en nyt enkä ennen, liioin en ole ilkeillyt omaisillesi tai omaisistasi, kusilaation ihi palkeilijä vain testaa ja hämmentää olettamaansa yleisöä, älkäämme ruokkiko sitä.
Kaikki maailman ihmiset mahtuisivat seisomaan Laatokan jäälle. Ja jos se pettäisi ja kaikki hukkuisivat, kukaan ei koskaan edes tietäisi. Elämä jatkuisi ihan kuten ennallaan, mitä myt muutama lehmä ja broileri kuolisi nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että hän viettäisi ajan läheistensä kanssa joten en kykenisi häiritsemään.
Jos en olisi vienyt lastani isänsä luokse, emme luultavasti olisi enää koskaan puhuneet toisillemme.😬
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli on kyllä maailman kaunein. Ei mulla muuta.
Niin on. Valitettavasti luonteessa esiintyy merkittäviä puutteita.
Millaisia? En ole huomannut. Minusta hän on kiltti, herkkä ja suloinen. Liiankin.
Kommunikaatiokyvyt ovat vielä huonommat kuin minulla. Ja lopulta sen emptian kanssakin oli vähän niin ja näin.
Kiltti? Et selvästikään tunne häntä. Muut kyllä allekirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
E olet yksinkertaisesti huipputyyppi
Olen, toivottavasti tarkoitit minua etkä noita muita. Minulla on y-kromosomi ja hyvä kotikasvatus.
Minua hän ei tarvitse, vain jotakin minulta.
Hyvistä hyvin eli parhain.