Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64348)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hullu ketju. Saisin milloin tahansa suoran yhteyden mihin tahansa ihastukseni kohteeseen, miltä vuodelta tahansa. Entisistä joihinkin jopa joskus pidän yhteyttä. Menneet on menneitä, toki on yksi jota kohtaan on vielä tunteita ja lupa soittaa vaikka heti, mutta arvostan hänen rauhaansa ja pidän harvakseen yhteyttä. Onko porukka ihastunut joihinkin tuntemattomiin? Ja odottavat heidän vastaavan?
Olen siis 50+ mies ja rakastunut ehkä 4x, ihastunut myös pari kertaa. Parisuhteissa jotain 23v, jos ketään kiinnostaa. Mutta keitä täällä haetaan? Julkkiksia? Saahan heihinkin yhteyden. Vai onko koko ketju joku vitsi? :) :)
Ei täällä haeta ketään, vaan kirjoitellaan ikään kuin vessan seinään terveisiä sille, ketä kaivataan. Joillakin ei ole yhteystietoja ja jotkut ei halua tai uskalla sanoa suoraan sille ihmiselle, jotkut on varattuja ja jotkut on saaneet pakit. Yhtä monta tarinaa kuin on kirjoittajaakin. Useimmat eivät kuvittele, että kaivattu näitä lukee, mutta se on sellaista leikkiä ja haaveilua. Vastaillaan sopiviin viesteihin ja jotkut uudet sekoavat palstaharhaan. Ilmeisesti sinäkin jotakuta kaipaat, kun kerran tulit tähän ketjuun? Niin että lähetäpä ne terveiset sitten, vaikkapa sille, ketä et halunnut häiritä.
Perinteinen G:
Kaivattusi eka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sanoa ääneen sitä minkä olet nähnyt mun silmistä. Jos haluat kieltää kaiken, joudut välttelemään täysin ettet muista katseitamme
En kiellä mitään. Kyllä me molemmat nähtiin se toistemme silmistä.
Kumpikin tietää vaikkei mitään ole sanottu.
Öitä kaikkein kauneimmalle timantille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hullu ketju. Saisin milloin tahansa suoran yhteyden mihin tahansa ihastukseni kohteeseen, miltä vuodelta tahansa. Entisistä joihinkin jopa joskus pidän yhteyttä. Menneet on menneitä, toki on yksi jota kohtaan on vielä tunteita ja lupa soittaa vaikka heti, mutta arvostan hänen rauhaansa ja pidän harvakseen yhteyttä. Onko porukka ihastunut joihinkin tuntemattomiin? Ja odottavat heidän vastaavan?
Olen siis 50+ mies ja rakastunut ehkä 4x, ihastunut myös pari kertaa. Parisuhteissa jotain 23v, jos ketään kiinnostaa. Mutta keitä täällä haetaan? Julkkiksia? Saahan heihinkin yhteyden. Vai onko koko ketju joku vitsi? :) :)
Laitappas vaari ne lukulasit silmille, ja lue otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kirsi S ei tosiaan näytä kummoiselta. Lyhyt tukka ja pienet tissit, purukalustokaan ei näytä kummoiselta. Ei tosiaan mikään kaunotar. Omassa tuttavapiirissäkin on vaikka kuinka monta kauniimpaa naista eivätkä ole mitään julkkiksia.
Niinkö? Minä taas en ole koskaan nähnyt juuri hotimpaa naista.
Henkinen väkivalta tappaa tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen G:
Kaivattusi eka?
Maria on eka ja vika.
Vierailija kirjoitti:
Jos tästä ei jää muuta, niin ainakin oli kivaa olla hetken nainen jota katsoi sinunkaltainen mies juuri sillä tavalla
Nyt kun täällä on tätä luokittelua, niin sinä olet niin paljon korkeammalla kuin minä, etten kehtaa otaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Henkinen väkivalta tappaa tunteet.
Ois tappanut jo, jos ois tappaakseen. On tämä semmoinen reissu ollut.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen G:
Kaivattusi eka?
Vaikea ennustaa tulevaisuutta 😍😜 mut joku aaaaaakkosista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun kaivattu olisi sairas, haluaisin tietää
No tuskin on. Trollailua kirjoittaa sellaista, jokainen tietää että herättää turhaa huolta monissa. Jos oikeasti haluaa jonkun tietävän sairastumisestaan, hoitaa asian eri tavalla kuin tunnisteettomana viestinä anonyymipalstalla.
Jokainen tietää? No en kyllä tiennyt, että on olemassa ihmistyyppi, joka huolestuu anonyymillä keskustelupalstalla mainitusta sairastelusta. Ei tulis mieleenkään luulla, että se olis joku omasta tuttavapiiristäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä haeta ketään, vaan kirjoitellaan ikään kuin vessan seinään terveisiä sille, ketä kaivataan. Joillakin ei ole yhteystietoja ja jotkut ei halua tai uskalla sanoa suoraan sille ihmiselle, jotkut on varattuja ja jotkut on saaneet pakit. Yhtä monta tarinaa kuin on kirjoittajaakin. Useimmat eivät kuvittele, että kaivattu näitä lukee, mutta se on sellaista leikkiä ja haaveilua. Vastaillaan sopiviin viesteihin ja jotkut uudet sekoavat palstaharhaan. Ilmeisesti sinäkin jotakuta kaipaat, kun kerran tulit tähän ketjuun? Niin että lähetäpä ne terveiset sitten, vaikkapa sille, ketä et halunnut häiritä.
Etkö puhuisi vaan omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen G:
Kaivattusi eka?
T, jos kirjainta kysyt.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Ståhlberg on hottisten hottis. Harmi, ettei häntä voi kloonata.
Linkki? En jaksa googlaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Ståhlberg on hottisten hottis. Harmi, ettei häntä voi kloonata.
Sanoppa muuta. Voihan sitä muihinkin rakastua, mutta harvassa on miehet, jotka ei Kirsiin vaihtaisi, jos se olisi mahdollista.
Hän on muuten yksi parhaista esimerkeistä kumoamaan tasoteorioita. Nainen, jota tosi moni mies on kuolannut ja Teemu on ihan tavis kaljupää, mutta sai hänet silti. Eli ei se ulkonäkö aina merkkaa kovin paljoa.
Mikä tavis kaljupää, ihan hullun komea mies. Tasokkaampi tuo mies on.
Mun mielestä noista kumpikaan ei ole oleellisesti toista paremman näköisempi, vaan ovat oikein oiva esimerkki siitä, että tasoteoria toimii :D(Poikkeuksia on tietysti olemassa)
Joskus oli puhetta salkkarien kuumimmista naisista. Naiset ehdottelivat kaikkia muita, mutta miehet kaikki sanoivat Kirsin. Ehkä naiset eivät tosiaan näe samalla tavalla.
Varmasti ollut 20-35vuotiaana miesten mieleen, mutta näyttää normaalilta tädiltä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tästä ei jää muuta, niin ainakin oli kivaa olla hetken nainen jota katsoi sinunkaltainen mies juuri sillä tavalla
Nyt kun täällä on tätä luokittelua, niin sinä olet niin paljon korkeammalla kuin minä, etten kehtaa otaa yhteyttä.
Mäkin mietin usein näin kaivattuni suhteen. Ihan hölmöähän se on, mut en voi vaan ohittaa asiaa. 😕 Sivu