Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (64348)
Vierailija kirjoitti:
Hei, loppuuks tää teatteri huomenna?
Sopii toivoa,
hyvää yötä omal kaivatul ja se puuttuva suudelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet se mies jota en saa. Ootko miettinyt mua vielä oikeasti vai veikö kesätuuli muistot jo nostalgian puolelle
En tiedä, mutta näen häntä säännöllisesti
Kesällä ei olla nähty, syksyllä harvenee näkemiskerrat
Vierailija kirjoitti:
Jos olet se mies jota en saa. Ootko miettinyt mua vielä oikeasti vai veikö kesätuuli muistot jo nostalgian puolelle
Ei ole vieny. Ikävä kasvaa vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se teidän kaivattu osaa lukea ja kirjoittaa suomea, niin ettehän te voi mitenkään tietää käykö hän täällä.
Mutta todennäköisesti tietenkään ei käy, kuten ei muutkaan tuttunne.
No ei ainakaan ole kirjoittanut tänne ikinä mitään. Hänellä on kiinnostavat jutut, ei mitään videopeli- tai jumalafiksaatioita. Lisäksi hän on hyvä kirjoittamaan, mitä useimmat täällä eivät ole.
Tuo ei todista mitään. Jos ei halua paljastaa itseään täällä, niin ei silloin kirjoita samantyylisiä juttuja ja voi tahallaan kirjoittaa huonommin. Eri
Ei hänellä olisi sellaiseen tarvetta, ja kuulostaa todella lapselliselta muutenkin. Miksi kukaan haluaisi alkaa esittää autistia tai uskista anonyymilla palstalla? Kaipaan ihan normaalijärkistä ihmistä kuitenkin.
Tiedän hänen olevan minusta kiinnostunut, olemme keskustelleet aiheesta irl. Hänen ei siis todellakaan tarvitsisi leikkiä täällä mitään roolipelejä.
Jos hän on kiinnostunut sinusta niin mitä ihmettä vielä täällä kirjoitat? Kiusaat häntä?
Siel sä jossain jotain puuhaat. Eksyyköhän ajatuksesi suuntaani olleskaan.
Viestejä vaihdettiin alkukesästä, mua hävettää mut vaikutti että ne olivat tervetulleita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Ståhlberg on hottisten hottis. Harmi, ettei häntä voi kloonata.
Sanoppa muuta. Voihan sitä muihinkin rakastua, mutta harvassa on miehet, jotka ei Kirsiin vaihtaisi, jos se olisi mahdollista.
Hän on muuten yksi parhaista esimerkeistä kumoamaan tasoteorioita. Nainen, jota tosi moni mies on kuolannut ja Teemu on ihan tavis kaljupää, mutta sai hänet silti. Eli ei se ulkonäkö aina merkkaa kovin paljoa.
1 päätä pidempi komea palomies. "oo vaan oma ittes bro"
Vierailija kirjoitti:
Siel sä jossain jotain puuhaat. Eksyyköhän ajatuksesi suuntaani olleskaan.
Aika usein kun jotain puuhaan, kuvittelen sut siihen sanomaan hauskoja tai tarkkoja kommenttejasi
Olin ihan hölmö kun yritit lähestyä. Jänistin vaikka en mitään haluaisi niin paljon kuin lähestymistäsi. 😔
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän on niin hölmö että rakastaa miestä, jota en koskaan saa. Eri
Mulla sama. Sydän rakastaa naista jota en koskaan saa.
Sivusta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan hölmö kun yritit lähestyä. Jänistin vaikka en mitään haluaisi niin paljon kuin lähestymistäsi. 😔
Milloin se tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Ståhlberg on hottisten hottis. Harmi, ettei häntä voi kloonata.
Sanoppa muuta. Voihan sitä muihinkin rakastua, mutta harvassa on miehet, jotka ei Kirsiin vaihtaisi, jos se olisi mahdollista.
Hän on muuten yksi parhaista esimerkeistä kumoamaan tasoteorioita. Nainen, jota tosi moni mies on kuolannut ja Teemu on ihan tavis kaljupää, mutta sai hänet silti. Eli ei se ulkonäkö aina merkkaa kovin paljoa.
Mikä tavis kaljupää, ihan hullun komea mies. Tasokkaampi tuo mies on.
Vierailija kirjoitti:
Hei, loppuuks tää teatteri huomenna?
Jep, mut vip jatkot irl loppuvuoden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän on niin hölmö että rakastaa miestä, jota en koskaan saa. Eri
Mulla sama. Sydän rakastaa naista jota en koskaan saa.
Sivusta mieheltä.
Kuvittelen että olet hän, toivottavasti ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten edetään tästä eteenpäin, jos näin todella pääs käymään? Ihmettelinkin mitä tapahtui. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hullu ketju. Saisin milloin tahansa suoran yhteyden mihin tahansa ihastukseni kohteeseen, miltä vuodelta tahansa. Entisistä joihinkin jopa joskus pidän yhteyttä. Menneet on menneitä, toki on yksi jota kohtaan on vielä tunteita ja lupa soittaa vaikka heti, mutta arvostan hänen rauhaansa ja pidän harvakseen yhteyttä. Onko porukka ihastunut joihinkin tuntemattomiin? Ja odottavat heidän vastaavan?
Olen siis 50+ mies ja rakastunut ehkä 4x, ihastunut myös pari kertaa. Parisuhteissa jotain 23v, jos ketään kiinnostaa. Mutta keitä täällä haetaan? Julkkiksia? Saahan heihinkin yhteyden. Vai onko koko ketju joku vitsi? :) :)
En kyllä tajua, miksei tunteista voi puhua ääneen. Sori siitä.