Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...kun tajuaa, että se olikin toiselta puolelta himoa.
Eikö toi ole hyvä? Aattele, jos olis inhoa?
Haista paska.
Haistapa kuule ite. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka ei koskaan elämässään saa kokea toisen ihmisen kosketusta. Joten turpa kiinni, prinsessa.
Typerää vähättelyä, oma tuskasi yhdestä asiasta ei mitenkään poista toisen tuskaa eri asiasta. Tuollainen asenne muita kohtaan ei ainakaan paranna mahdollisuuksia siihen, että joku vielä joskus kokisi läheisyytesi turvalliseksi ja hyväksi.
Sivusta.
Ihan saatanan tyhmä oletus ja kommentti. Puhuinko jotain itsestäni? Toiset näkee elämää hlvetisti enemmän kuin toiset, näköjään. Kyllä on asiat melko hyvin, jos joku toivottu "vain" himoitsee.
Ite olet kommentteinesi tyhmä. Argumentaatiosi on tasoa Afrikan lapset eikä liity kyseisen henkilön kaipaamiseen mitenkään.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä hottis nainen on siis tavisten tavis. Eikö se ole vain hyvä asia meille kaikille.
Menee samaan sarjaan kuin joku Julia Roberts. Naisista kaunotar, miehistä tavis. Ehkä sillä on syynsä, että maku on erilainen sukupuolten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan hölmö kun yritit lähestyä. Jänistin vaikka en mitään haluaisi niin paljon kuin lähestymistäsi. 😔
Miten edetään tästä eteenpäin, jos näin todella pääs käymään? Ihmettelinkin mitä tapahtui. T. Nainen
Oli miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hullu ketju. Saisin milloin tahansa suoran yhteyden mihin tahansa ihastukseni kohteeseen, miltä vuodelta tahansa. Entisistä joihinkin jopa joskus pidän yhteyttä. Menneet on menneitä, toki on yksi jota kohtaan on vielä tunteita ja lupa soittaa vaikka heti, mutta arvostan hänen rauhaansa ja pidän harvakseen yhteyttä. Onko porukka ihastunut joihinkin tuntemattomiin? Ja odottavat heidän vastaavan?
Erilaisia tarinoita täällä. Oma tapaus on sopimaton ihastus, johon saisin kyllä yhteyden, mutten halua ruokkia tilannetta. Haihattelen siis täällä.
Jos olisi asia, jota haluaisin edistää jotenkin, ei mun sitä täällä tulisi puitua.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa kaikki.
Siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Googletin tuon kirsin, nevö hööd. Kuvia löytyi vähän tuhdimmassa kunnossa ja hoikkana, joten kysyttävä nyt kummat on uusia kuvia, nykyaikaa?
Mitä luulet, nainen on 45, kummat on uudempia?
Luulen että mun kaivattu on päättänyt ettei ruoki mutta tekee sitä kuitenkin jos olemme tekemisissä. Me voitaisiin mun puolesta vain tunnustaa tosiasiat ja miettiä missä muodossa näemme toisiamme
Jim kanavalta tulee Ranuan Kummit🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sanoa ääneen sitä minkä olet nähnyt mun silmistä. Jos haluat kieltää kaiken, joudut välttelemään täysin ettet muista katseitamme
En kiellä mitään. Kyllä me molemmat nähtiin se toistemme silmistä.
Kumpikin tietää vaikkei mitään ole sanottu.
Näin se vaan menee.
Hyvää yötä ja tuhmia unia Etelä-Savoon. :D
Onko poistattaja kesälomalla? Ihan outoa kun refreshin jälkeen sivu pysyy samassa kohdassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se teidän kaivattu osaa lukea ja kirjoittaa suomea, niin ettehän te voi mitenkään tietää käykö hän täällä.
Mutta todennäköisesti tietenkään ei käy, kuten ei muutkaan tuttunne.
No ei ainakaan ole kirjoittanut tänne ikinä mitään. Hänellä on kiinnostavat jutut, ei mitään videopeli- tai jumalafiksaatioita. Lisäksi hän on hyvä kirjoittamaan, mitä useimmat täällä eivät ole.
Tuo ei todista mitään. Jos ei halua paljastaa itseään täällä, niin ei silloin kirjoita samantyylisiä juttuja ja voi tahallaan kirjoittaa huonommin. Eri
Ei hänellä olisi sellaiseen tarvetta, ja kuulostaa todella lapselliselta muutenkin. Miksi kukaan haluaisi alkaa esittää autistia tai uskista anonyymilla palstalla? Kaipaan ihan normaalijärkistä ihmistä kuitenkin.
Tiedän hänen olevan minusta kiinnostunut, olemme keskustelleet aiheesta irl. Hänen ei siis todellakaan tarvitsisi leikkiä täällä mitään roolipelejä.Jos hän on kiinnostunut sinusta niin mitä ihmettä vielä täällä kirjoitat? Kiusaat häntä?
Miten mä kiusaisin häntä täällä kirjoittelulla, kun justhan kerroin ettei hän täällä edes käy?
Etenemme pikkuhiljaa tosielämässä kyllä, niin paljon kuin se asia sinulle nyt kuuluukaan. Ei liity ketjussa kirjoitteluun mitenkään, enhän mä häntä täältä tavoittele.
Ilmiselvää ettei yritetä ruokkia mitään. Mahdollisesti hän pelkää että tarttusin kuin hukkuva keppiin jos olisi normaalisti, näin uumoilen. Turha pelko kuitenkin. sivu
Pääsisinpä tutkimaan ruusukettasi.
Ikävä Sastamalaa. Kaunis kaupunki miljöineen ja kivoja kahviloita. Hetken Piipahdin mutta tuntui ikävältä lähteä. Tästä tuli lisäys muutaman muun paikkakunnan joukkoon, jollaisiin on samantien pysyvyyden tunteita sydämessä. Herkistää.
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla snäppi 😍😜
Ei ole :D
Googletin tuon kirsin, nevö hööd. Kuvia löytyi vähän tuhdimmassa kunnossa ja hoikkana, joten kysyttävä nyt kummat on uusia kuvia, nykyaikaa?