Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (64020)

Vierailija
63941/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se teidän kaivattu osaa lukea ja kirjoittaa suomea, niin ettehän te voi mitenkään tietää käykö hän täällä.

Mutta todennäköisesti tietenkään ei käy, kuten ei muutkaan tuttunne.

No ei ainakaan ole kirjoittanut tänne ikinä mitään. Hänellä on kiinnostavat jutut, ei mitään videopeli- tai jumalafiksaatioita. Lisäksi hän on hyvä kirjoittamaan, mitä useimmat täällä eivät ole.

Vierailija
63942/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon saanut susta ristiriitaisen kuvan. 🤔

Älä muodosta kuvaa täällä. Lähdetään kahdestaan johonkin rauhassa tutustumaan, niin saat muodostettua sen todellisen kuvan.

En tietenkään täällä vaan irl pääasiassa 😮

Mikä on ristiriitaista?

Käytös. Omituisia tekoja välillä vaikka esittää kunnollista

Ohi sitten. En tee mitään omituisia tekoja.

Sivusta. Ristiriita on toinen nimeni. Mutta silti olen toiminut mielestäni aika johdonmukaisesti ja loogisesti. Hän taas on toiminut aina ristiriitaisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63943/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu voisi laittaa minulle jonkun herkän laulun.Kerro ajatuksesi laulun sanoin.Voin jopa tunnistaa, jos tutuksi käy.

Kauniita unia kuitenkin,sellaisia niin kuin me ja rakkaus, sinitaivas ja jäätelökesä.😁😊

Vierailija
63944/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se teidän kaivattu osaa lukea ja kirjoittaa suomea, niin ettehän te voi mitenkään tietää käykö hän täällä.

No ei ainakaan ole kirjoittanut tänne ikinä mitään. Hänellä on kiinnostavat jutut, ei mitään videopeli- tai jumalafiksaatioita. Lisäksi hän on hyvä kirjoittamaan, mitä useimmat täällä eivät ole.

Tuo ei todista mitään. Jos ei halua paljastaa itseään täällä, niin ei silloin kirjoita samantyylisiä juttuja ja voi tahallaan kirjoittaa huonommin. Eri

Vierailija
63945/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karman mukaan et saanut haluamaasi. Ei tarvinnut kostaa, riitti että kertoi muille totuuden teoistasi

Mulle on ainakin kostettu ihan tarpeeksi jo. Enkä ole itse kostanut kertaakaan enkä halua kostaa. 

Entistä kaivattua aloin pelkäämään, siis uutta kieroilua vanhojen valossa; teot irl pitkään pelkkää negaa ja täällä liian siirappisia valheita ja satuilua, vihjailuja, uhkailuja ja ilkeyttä, siksi mistään ei tullut mitään. Pahoillani olen, olisin halunnut sopia asiat, mutta siitä tehtiin liian vaikeaa. Eikä häntä kiinnostanut sen vertaa, että olis missään vaiheessa soittanut ja kysynyt multa suoraan. 

Hae apua, oikeesti.

Miksi pitäis? Jos kuvio tuntuu liiankin tutulta? Enhän minä usko kirjoitelleeni entisen kaivatun kanssa täällä, mutta uskoisin hänen entisenä/nykyisenä joukkokiusaajana tietävän, mitä tuuraajansa täällä tekevät. 

No koita itse miettiä toi kuvio järjellä.

Jep täällä todellakin on siirappisia valheita ja satuilua 🤣😅👍 joka viesti. Herää pahvi! Sivusta

Vierailija
63946/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei todista mitään. Jos ei halua paljastaa itseään täällä, niin ei silloin kirjoita samantyylisiä juttuja ja voi tahallaan kirjoittaa huonommin. Eri

Kuka ylipäätään kirjoittaa tänne mitään kovin kiinnostavaa, eihän tää ole sellainen ympäristö 

Vierailija
63947/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran TE olette tuota mieltä niin eikö TEIDÄN pitäisi viettää aikaa torilla eikä täällä arvostelemassa muiden viestejä.

Vierailija
63948/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Tee, anna joku vihje, oletko miettinyt mua kesällä

Kellari :)

Vierailija
63949/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karman mukaan et saanut haluamaasi. Ei tarvinnut kostaa, riitti että kertoi muille totuuden teoistasi

Mulle on ainakin kostettu ihan tarpeeksi jo. Enkä ole itse kostanut kertaakaan enkä halua kostaa. 

Entistä kaivattua aloin pelkäämään, siis uutta kieroilua vanhojen valossa; teot irl pitkään pelkkää negaa ja täällä liian siirappisia valheita ja satuilua, vihjailuja, uhkailuja ja ilkeyttä, siksi mistään ei tullut mitään. Pahoillani olen, olisin halunnut sopia asiat, mutta siitä tehtiin liian vaikeaa. Eikä häntä kiinnostanut sen vertaa, että olis missään vaiheessa soittanut ja kysynyt multa suoraan. 

Hae apua, oikeesti.

Miksi pitäis? Jos kuvio tuntuu liiankin tutulta? Enhän minä usko kirjoitelleeni entisen kaivatun kanssa täällä, mutta uskoisin hänen entisenä/nykyisenä joukkokiusaajana tietävän, mitä tuuraajansa täällä tekevät. 

Jep täällä todellakin on siirappisia valheita ja satuilua 🤣😅👍 joka viesti. Herää pahvi! Sivusta

Sama akka omi 90% viesteistä silloin kun kirjoittelin kaivatulle.

Vierailija
63950/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sattui kaipaaamaan mua, niin oon sairastunut ja en tiedä mikä mulla on. Toivottavasti ei mitään vakavaa. 

Vierailija
63951/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänellä olisi sellaiseen tarvetta, ja kuulostaa todella lapselliselta muutenkin. Miksi kukaan haluaisi alkaa esittää autistia tai uskista anonyymilla palstalla? Kaipaan ihan normaalijärkistä ihmistä kuitenkin. 

Tiedän hänen olevan minusta kiinnostunut, olemme keskustelleet aiheesta irl. Hänen ei siis todellakaan tarvitsisi leikkiä täällä mitään roolipelejä. 

Vierailija
63952/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Tee, anna joku vihje, oletko miettinyt mua kesällä

En ole nyt kerennyt, kun Antti on vienyt koko vuoden 😍😜 jospa syksyllä sitten

Vieköö lopukki 

Sepä se. En minä tälle tilanteelle mitään mahda 😍😜 Vain joku uljas prinssi charmeineen vois pelastaa mut tästä. 

Vierailija
63953/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku sattui kaipaaamaan mua, niin oon sairastunut ja en tiedä mikä mulla on. Toivottavasti ei mitään vakavaa. 

Paskantamisongelmaa. Ripulia.

Vierailija
63954/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ylipäätään kirjoittaa tänne mitään kovin kiinnostavaa, eihän tää ole sellainen ympäristö 

Pointti oli, ettei hän kirjoittaisi mitään videopeli- tai jumalajoutavuuksia. Joillekuille kun tämä on just sellainen ympäristö.

Vierailija
63955/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko kerrankin mahd. olla kaksin?

Olis. Huomenna käyn asioilla ja jossain kivassa paikassa. 

Vierailija
63956/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs Espanjatar kostaa aina. Kostotar on hänen toinen nimensä. Ego tason ihminen. Minä ohitin tuon vaiheen lapsena leikkimällä Shredderiä. Hän on oikean elämän Shredder. Muttei Lady Shredder. Lady Shredder on kaanonin mukaan moraalinen nainen.

Vierailija
63957/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran TE olette tuota mieltä niin eikö TEIDÄN pitäisi viettää aikaa torilla eikä täällä arvostelemassa muiden viestejä.

Tässä keskustellaan nyt siitä, että mistä tietää ettei kaivattu ole kirjoittanut tänne. TEIDÄN juttujenne paskuudelle ei valitettavasti voi mitään.

Vierailija
63958/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä pimpero!

Näytä, että sinulla on itseäsi isompia tavoitteita.

Vierailija
63959/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa

ne tunteet olisivat olleet sata miljardia kertaa nk. lievempiä. Olisi ollut helpompi kaikki.

Vierailija
63960/64020 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae apua, oikeesti.

Sama akka omi 90% viesteistä silloin kun kirjoittelin kaivatulle.

Jos vttuilee tai on tietoinen tietyistä rikoksista, niin jotain tekemistä sen rosvojoukon kanssa täytyy olla. Mutta miten vaan, ihan tarpeeksi ne rikoksetkin kertoivat, oma vika tehdä sellaisia, ei ole muiden vika, jos maine menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi