Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64090)
Vierailija kirjoitti:
Juon itseni humalaan, tanssin ja kuuntelen
musaa. Ikävä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: uskotko keskustelevasi täällä kaivattusi kanssa? Perustele.
No en todellakaan usko, enkä edes toivo. 🙈 Kaivattuni on erittäin komea ja fiksu mies, ei kukaan ketjun itkijänaisista saati mikään animeautisti tai uskis. Ei ketjun tarkoitus mulle ole keskustella kenenkään kanssa, kunhan lueskelen ja vastailen gallupeihin.
Hämmästyttävää, ettei se komea ja fiksu mies ole poiminut talteen tuollaista helmeä! 😂😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: uskotko keskustelevasi täällä kaivattusi kanssa? Perustele.
No en todellakaan usko, enkä edes toivo. 🙈 Kaivattuni on erittäin komea ja fiksu mies, ei kukaan ketjun itkijänaisista saati mikään animeautisti tai uskis. Ei ketjun tarkoitus mulle ole keskustella kenenkään kanssa, kunhan lueskelen ja vastailen gallupeihin.
Hämmästyttävää, ettei se komea ja fiksu mies ole poiminut talteen tuollaista helmeä! 😂😅
En ole niin vain poimittavissa. 😊 Kyllä se kovasti yrittää.
Ihania ihmisiä nämä itsensä jalustalle nostavat! 😍😍😍
Varsinkin jos ne on vielä niitä tosikoita, niin olen ihan myyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se teidän kaivattu osaa lukea ja kirjoittaa suomea, niin ettehän te voi mitenkään tietää käykö hän täällä.
Mutta todennäköisesti tietenkään ei käy, kuten ei muutkaan tuttunne.
No ei ainakaan ole kirjoittanut tänne ikinä mitään. Hänellä on kiinnostavat jutut, ei mitään videopeli- tai jumalafiksaatioita. Lisäksi hän on hyvä kirjoittamaan, mitä useimmat täällä eivät ole.
Kun kerran TE olette tuota mieltä niin eikö TEIDÄN pitäisi viettää aikaa torilla eikä täällä arvostelemassa muiden viestejä.
Tässä keskustellaan nyt siitä, että mistä tietää ettei kaivattu ole kirjoittanut tänne. TEIDÄN juttujenne paskuudelle ei valitettavasti voi mitään.
Niin ja miksi olette ketjussa, kun te ja teidän yliälykkäät kaivattunne eivät varmasti lue tätä paskaa, eivätkä varsinkaan kirjoita tänne älykästä tekstiä.Miksi olette ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku sattui kaipaaamaan mua, niin oon sairastunut ja en tiedä mikä mulla on. Toivottavasti ei mitään vakavaa.
Paskantamisongelmaa. Ripulia.
No ei kyllä mitään sellaista. Neurologisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän pitäis tää vähintäänkin puhua läpi.
Näin pitkän ajan jälkeen ei ole enää mitään tarvetta.
Miksi sitten kaipaat täällä?
Kaipaan toista.
Vai olinko sittenkin trolli, en muista, kun on niin monta roolia 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun pitäisi ajatella sinusta? Mikä olisi viisasta? Mitä ajattelisin, jos tietäisin kaiken sen, minkä sinä itse tiedät?
1. Luota siihen mitä on ollut, kun olemme nähneet ja olleet kahden kesken. En tiedä mitä sinun pitäisi ajatella, sen voit päättää vain itse, mutta tunnet minut. Tiedät sen, luota siihen.
2. En tiedä. Asioista voidaan aina puhua, niin sitten ollaan viisaampia.
3. Ihan kaiken? Ehkä yllättyisit joistakin asioista. Halaisit etkä haluaisi päästää irti. Et enää välittäisi siitä mihin tämä johtaa vai johtaako mihinkään. Perspektiivisi muuttuisi täysin.
Entä jos minä esittäisin nuo samat kysymykset sinulle, mitä vastaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se teidän kaivattu osaa lukea ja kirjoittaa suomea, niin ettehän te voi mitenkään tietää käykö hän täällä.
No ei ainakaan ole kirjoittanut tänne ikinä mitään. Hänellä on kiinnostavat jutut, ei mitään videopeli- tai jumalafiksaatioita. Lisäksi hän on hyvä kirjoittamaan, mitä useimmat täällä eivät ole.
Kun kerran TE olette tuota mieltä niin eikö TEIDÄN pitäisi viettää aikaa torilla eikä täällä arvostelemassa muiden viestejä.
Tässä keskustellaan nyt siitä, että mistä tietää ettei kaivattu ole kirjoittanut tänne. TEIDÄN juttujenne paskuudelle ei valitettavasti voi mitään.
Niin ja miksi olette ketjussa, kun te ja teidän yliälykkäät kaivattunne eivät varmasti lue tätä paskaa, eivätkä varsinkaan kirjoita tänne älykästä tekstiä.Miksi olette ketjussa?
Just siksi. Luuletko että täällä käydään pelkästään etsimässä yhteyttä kaivattuun? Ei se sunkaan kaivattusi täällä ole, joten poistu ihmeessä saman tien jos sitä varten täällä käyt
Vierailija kirjoitti:
Kuka on nostanut itsensä jalustalle ja millä tavalla?
Ethän yritä enää mitään. Se aika meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Eräs Espanjatar kostaa aina. Kostotar on hänen toinen nimensä. Ego tason ihminen. Minä ohitin tuon vaiheen lapsena leikkimällä Shredderiä. Hän on oikean elämän Shredder. Muttei Lady Shredder. Lady Shredder on kaanonin mukaan moraalinen nainen.
Huomaatko, mitä sinä taas juuri nyt teet täällä omassa palstakupla mielessäsi? Se on aivan loistava esimerkki siitä aiemmin mainitusta käytöskaaviosta, josta täällä puhuttiin. Heti kun sinulta kysytään tai odotetaan jotain havahtumista sinun oman elämäsi ja taktiikoiden ristiriidoista niin sinun ajattelusi tekee salamannopean väistöliikkeen ja pakenee Turtles-sarjan kaanoneihin, Shredderiin ja lapsuus aikasi popkulttuuriin. Sinä siirrät itsestäsi keskustelun sekunnissa reaalimaailman valinnoista fiktiivisen maailman sääntöihin, koska fiktion analysointi on sinulle turvallista ja sellaista, missä sinä et voi oman näkemyksesi mukaan feilata. Jos sinä ajattelet tätä sinun omaa ajatteluasi aivan ulkopuolelta: niin onko se tarve paeta Shredder-vertauksien taakse merkki siitä, että sinä koet hallitsevasi sitä kautta jotain tilannetta, vai onko se vain automaattinen hätäjarru, joka menee sinulla päälle aina, kun asiat uhkaavat mennä päinvastoin ajattelemaasi? Tässä kaavio sinun toimintamallista. Ahdistava todellisuus / Tiukka kysymys]
[Uhan tunne egolle ja hallinnan tunteelle]
[DEFENSSI: Intellektualisointi & Eskapismi]
[PAKO: Pakotie parakosmokseen, pelisääntöihin ja Shredderiin]
[TULOS: Valehallinnan tunne ("Olen muita viisaampi naamioituja")
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on nostanut itsensä jalustalle ja millä tavalla?
Luultavasti sinä kun poimit tuon. 😍
Vierailija kirjoitti:
Ethän yritä enää mitään. Se aika meni jo.
En, en edes täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just siksi. Luuletko että täällä käydään pelkästään etsimässä yhteyttä kaivattuun? Ei se sunkaan kaivattusi täällä ole, joten poistu ihmeessä saman tien jos sitä varten täällä käyt
Älä sinä arvaile.Minä olen kertonut kirjoittavani täällä ja tiedän myös hänen käyvän. varmasti on monta muutakin.Me kaipaamme, te käytte arvostelemassa muita.Kumpi kuuluu ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tästä viestistäsi että olet vihdoin herännyt todellisuuteen ettei hän ole täällä. Olet selkeästi kirjoituksista etsinyt häntä kuumeisesti ja pahasti pettynyt viesti toisensa ja päivä toisensa jälkeen, ja todennut sitä myötä ettei hän ole täällä. Tämä selvä. Ymmärrämme pettymyksesi! Koita selvitä. Show Jatkukoon. sivusta
Juon itseni humalaan, tanssin ja kuuntelen
musaa. Ikävä on