Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (12069)
Laittaisit viesti ja kysyisit vointia, niin kuin minä korona-aikana, kun pelästyin kun olit pois.
Vierailija kirjoitti:
On niin ihanaa, kun on kevät. Vuoden paras aika. 🌷🌷
Kevät on paskin vuodenaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet toipunut?
WA
Hankala kysyä, kun periaatteessa mun pitäis tietää, mutta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
On niin ihanaa, kun on kevät. Vuoden paras aika. 🌷🌷
Mä pidän enemmän syksystä😁
G: mitä tekisit, vai tekisitkö mitään jos kuulisit, että kaivatullasi on kolme kuukautta elinaikaa jäljellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUPPIIN MEKI. Ja hyvät yöt, jos en enää ehdi.
Mikatsu ja Emppu?
Ei liity muhun. En tunnista. Sivust
Vierailija kirjoitti:
Näin sut tänää . Tavallaan.
Ikkunan läpi. Joo tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
G: mitä tekisit, vai tekisitkö mitään jos kuulisit, että kaivatullasi on kolme kuukautta elinaikaa jäljellä?
Toki. Ottaisin häneen heti yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
En tekisi mitään tai jos uskaltaisin, soittaisin ja pyytäisin anteeksi, koska tuossa vaiheessa ei enää olisi pelkoa siitä, että tulee seurauksia lähestymisestä.
Ah, sykähdyttävää huomata, kun mies pitää mun puolia ja on muutenkin huomaavainen. Apuakin saa, kun pyytää😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Ottaisin häneen heti yhteyttä.
Missä merkeissä?
Vierailija kirjoitti:
Miten olet toipunut?
Kun sielu kuolee, siitä ei varsinaisesti toivu. Kuori voi jatkaa kävelyä ja sydän mekaanisesti pumppaa, mutta kerran rikottuna se ei enää syki ja säteile lämpöä ja rakkautta. Kuori ei tiedä että kuolema koitti jo. Se jatkaa eteenpäin vailla tarkoitusta ja saa sielun kiinni joskus vuosien tai vuosikymmenien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tuollaista saa tietää ellei olla läheisiä. 3 kk on lyhyt aika ja tuolloin vain läheiset tietää. Mutta hypoteettisesti, ottaisin tietenkin yhteyttä.
Paitsi jos on ujo tai on esteitä tai kommunikaatio jotenkin tökkii tai on väärinkäsityksiä jne. Katsos kaikki miehet ei ole korvattavissa toisella, jokainen on ihan erilainen yksilö. Ja on vielä sit tilanteetkin.
Vituttaa kun joku oikein tahallaan sut aina houkuttelee ja jankkaamaan tota miesaloitepakotusta.
Sivusta.