Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suudellaanko kun seuraavan kerran nähdään?
Tuskin. Mieli tekisi, muttei meistä siihen liene.
Sinusta ei liene. Et voi toisen puolesta saboa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ikävä on jostain syystä. Enhän lopulta tiedä sinusta juuri mitään, eikä meille ole mitään tulossa. Silti saa ikävöidä.
Mistä sä tiedät ettei teille ole mitään tulossa?
Onko sillä sinulle jotain väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla pelkkä hyvin mitätön pieni lintu.
Äläs ny kunnon kalkkuna
Olisinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun miehenä pitä ottaa ohjat käsiin ja tehdä aloite. Niin se vaan menee. Tartun kyllä täkyyn saman tien, mutta sä aloitat.
Jotenkin veikkaan että korkeintaan korottaisit toista kulmakarvaa
Heh, tuo kulmakarvaheitto osuu minuun 🙊 sivusta
Olet kylmä kuin jää 😻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun miehenä pitä ottaa ohjat käsiin ja tehdä aloite. Niin se vaan menee. Tartun kyllä täkyyn saman tien, mutta sä aloitat.
Sinänsä minulla ei ole mitään aloittamista vastaan, mutta tapauksessa, jossa se esitetään vaatimuksena, ei ikinä.
Okei, no se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä minulla ei ole mitään aloittamista vastaan, mutta tapauksessa, jossa se esitetään vaatimuksena, ei ikinä.
Samoin on naisella. Jos mies odottaa naisen tuovan kaiken ns. Tarjottimella niin ei oikein nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, no se siitä sitten.
Näin on. Tai olisi, jos ikinä olisi minun edessä tuollainen vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin veikkaan että korkeintaan korottaisit toista kulmakarvaa
🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin on naisella. Jos mies odottaa naisen tuovan kaiken ns. Tarjottimella niin ei oikein nappaa.
Enpä ole kuullut miesten esittävän tuollaisia ehtoja.
Olkaa tekemättä aloitteita. Sehän on teidän oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
GALLUPPIIN MEKI. Ja hyvät yöt, jos en enää ehdi.
Mikatsu ja Emppu?
Vierailija kirjoitti:
Ja jatko. Kaikki paitsi lopetus joka perustellaan sillä että no, jotenkin vaan ajauduin tähän enkä valinnut mitään koskaan mutta nyt keksin miten. :D
Jo se että joku miettii sanaa "aloite" tarkoittaa että turhaa touhua tulossa. Nähty on joten jos oikeasti jotakin haluaa, jos vaikka et leikkisi muuta. :0
Vierailija kirjoitti:
On. Aidosti ylpeä siitä myös.
Vierailija kirjoitti:
Sitten täytyy leikkis lopettaa.
Hei sen heiluville!
Vierailija kirjoitti:
ikävä on jostain syystä. Enhän lopulta tiedä sinusta juuri mitään, eikä meille ole mitään tulossa. Silti saa ikävöidä.
Mullakin ihan kamala ikävä, vaikka en edes oikeasti tunne >_<
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pyydetty anteeksi. Tuskin sitä kuulenkaan.
Unohdit lähettää terveisiä kaivatullesi. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jatko. Kaikki paitsi lopetus joka perustellaan sillä että no, jotenkin vaan ajauduin tähän enkä valinnut mitään koskaan mutta nyt keksin miten. :D
Jo se että joku miettii sanaa "aloite" tarkoittaa että turhaa touhua tulossa. Nähty on joten jos oikeasti jotakin haluaa, jos vaikka et leikkisi muuta. :0
Kyllä tekee aloitteen ja pitää yhteyttä yllä, jos kiinnostaa. kiinnostunutta miestä ei tarvitse houkutella tuohon, kun hakeutuu lähelle ja pyrkii tekemään kiinnostuksensa selväksi.