Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12064)
Vierailija kirjoitti:
Halutaan löytää yhden naisen mies hyvään kotiin. Pitelen hyvin. Yhteydenotot puhelimitse, sähköpostitse tai kasvokkain. Jos päästään yhteisymmärrykseen ja ollaan sopivat toisillemme, pian ollaan nenäkkäin, sylikkäin ja lomittain.
Kiva, voitkin tällä harjoituksella siirtyä suoraan seuranhakupalstalle. Menestyt siellä varmasti.
Mua teititeltiin samana syksynä, kun me tavattiin. Sun silmissä en ollut niin vanha.
Vierailija kirjoitti:
Ah, sykähdyttävää huomata, kun mies pitää mun puolia ja on muutenkin huomaavainen. Apuakin saa, kun pyytää😍
Parasta on, jos tarjoaa apua ilman pyyntöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutaan löytää yhden naisen mies hyvään kotiin. Pitelen hyvin. Yhteydenotot puhelimitse, sähköpostitse tai kasvokkain. Jos päästään yhteisymmärrykseen ja ollaan sopivat toisillemme, pian ollaan nenäkkäin, sylikkäin ja lomittain.
Kiva, voitkin tällä harjoituksella siirtyä suoraan seuranhakupalstalle. Menestyt siellä varmasti.
En siirry, kun sieltä en löydä etsimääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siirry, kun sieltä en löydä etsimääni.
Siinä tapauksessa toivotaan, että sopiva tarttuu koukkuun vaikkapa täältä, vaikka onhan sekin ihmeellinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
On niin ihanaa, kun ihan pian näemme.
Lauantaina? 🥰
Viihdyt selvästikin paremmin ilman minua.
Ilahduttavaa huomata herrasmiesmäistä käytöstä miehellä!
Jos sanot rakas sanon sulle samoin takas.
Olen toisessa ketjussa. Se on auki!
Nyt se päivä on tullut. En oikein kaipaa enää. Muistan enää niin vähän.
Olen tyhjä, tyhjä taulu. En osaa edes odottaa mitä seuraavaksi piirtyy.
Vierailija kirjoitti:
Jos sanot rakas sanon sulle samoin takas.
Hän on sanonut nuppunen ja kulta.
Hyvää yötä ihana.. ikuisesti. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö sua koskaan?
Lun katsot peiliin?
Tai semmosina hiljaisina hetkinä.... Hiljaisen syvinä hetkinä...
Se jäi kauas taakse, hiukan peiliä heijastelevampiin maisemiin. Hiljaisuudesta nyt puhumattakaan. :P
Ei hävetä, kun päinvastoin. Ihmettelen, että vauhdikkaan elämäni jälkeen näytän vielä pulkkamäestä tulleelta pikkutytöltä😁
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡