Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin alkoholin, jåä tupakkakin pois. Mitään noilla ei vain tee.

Vierailija
12.11.2024 |

Alkoholi on pilannut elämääni tarpeeksi, olen vapaa vihdoin ja tyytyväinen ettei tarvitse juoda enää pisaraakaan sitä enää. 

Samalla heräsin siihen etten saa tupakasta yhtään mitään. Olen poltellut vuosia päivittäin. Haisee todella pahalle ja on noloa. Hävettää tuo riippuvuus. Miljoona syytä lopettaa sekin. 

Ei tässä saa enää mitään päihteistä. Ne pilaavat elämän 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa 

Vierailija
2/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kahvi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin siirtynyt kannabikseen, tulee selvästi halvemmaksikin.

ap

Vierailija
4/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi kahvi 

Kahvikin tekee huonon olon vatsaan. Olen paljon levollisempi ja keskittyneempi ilman kofeiinia. 

Kai senkin vois jossain kohtaa jättää tyystin. 

Ap

Vierailija
5/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä ei oikea ap. 

En koske ikinä elämässäni enää huumeisiinkaan (viihdekäyttöä joskus ollut). 

Ap

Vierailija
6/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin vaan Alkon, jätin tupakan ja kahvinjuonti lisääntyi.  Yllättävän moni entinen ryyppykaverikin on lopettanut.

Vierailija
7/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen se sen kuin vahvisti Murphyn lakia. Olen elänyt yli 16 v ilman alkoholia. Tupakoinut en ole ikinä. Se jäi siihen, kun 12-vuotiaana kaveri tarjosi tupakkaa. Maistoin ja oli niin pahaa, etten alkanut koskaan tupakoimaan. Sama homma olisi saanut käydä alkoholin kanssa, että kun ekan kerran maistoi, niin olisi ollut niin pahaa, että ei olisi enempää juonut. Paljolta pahalta olisin säästynyt. No, siihen ei tuuri ihan riittänyt.

Vierailija
8/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös ap! Itse myös jättänyt tupakoinnin ja alkoholin käyttökin vähentynyt radikaalisti. Ennen kiskoin suunnilleen joka toinen viikonloppu humalaan asti, hyi. Nykyään ehkä 4-5 kertaa vuodessa, enkä joka kerta mitenkään humalaan saakka. Elämä on ihanaa näin!

Vierailija
9/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi kahvi 

Olen lopettanut kahvinkin jo toista vuotta sitten.

Vierailija
10/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juominen se sen kuin vahvisti Murphyn lakia. Olen elänyt yli 16 v ilman alkoholia. Tupakoinut en ole ikinä. Se jäi siihen, kun 12-vuotiaana kaveri tarjosi tupakkaa. Maistoin ja oli niin pahaa, etten alkanut koskaan tupakoimaan. Sama homma olisi saanut käydä alkoholin kanssa, että kun ekan kerran maistoi, niin olisi ollut niin pahaa, että ei olisi enempää juonut. Paljolta pahalta olisin säästynyt. No, siihen ei tuuri ihan riittänyt.

Omat tyttäreni sai maistaa tupakkaa tuon ikäisinä.  Riitti kuulema, eivät aloittaneet kumpikaan.

Vierailija
11/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kansan Raittiusvalistusseuran Puheenjohtaja

Kannabis on maailman vaarallisin huume joka aiheuttaa mielisairauksia aivan marginaalisen vähinkin käyttöannoksin ja -historioin.

Kannabis pitäisikin kriminalisoida ja siitä pitäisi kaikissa tapauksissa langettaa 25 vuoden ehdoton tuomio kovennettua kuritushuonetta sekä pakkotyötä.

Alkoholi on terveellistä ja samoin tupakka. Niitä kannattaa käyttää säännöllisesti.

Alkoholi tulisi vapauttaa kaikista ikärajoista niin että esim. jos 5-vuotias tulisi ostamaan pirtua niin sitä hänelle myytäisiin jos häneltä vain rahaa löytyy.

Pirtu saisi maksaa n. 10 e viiden litran kanisteri.

Tupakan hinta pitäisi laskea 50 centiin per rasia 20 kpl ja irtotupakka saisi maksaa 20 cent 55 gramman pussi. Filtereiden, papereiden sekä savukehylsyjen pitäisi olla verovähennyskelpoisia. Tupakan ikärajat pitäisi kaikki poistaa.

Pitäisi poliittisin toimin pyrkiä siihen, että kansan alkoholinkäyttö ainakin kolminkertaistuisi ja tupakanpoltto viisinkertaistuisi: tämä olisi ihanteellista kansanterveyden kannalta.

Myös opiumi, kokaiini sekä amfetamiini pitäisi vapauttaa.

Mutta kannabis pitäisi hävittää maan päältä kokonaan.

Vierailija
12/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi kahvi 

Kahvikin tekee huonon olon vatsaan. Olen paljon levollisempi ja keskittyneempi ilman kofeiinia. 

Kai senkin vois jossain kohtaa jättää tyystin. 

Ap

Olen myös päihteetön, mutta aamukahvista en luovu, joska ilman kahvia ei tule aamu💩akaan.

Vierailija
13/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jätin alkoholin kokonaan, tupakoimaan en koskaan yrityksistä huolimatta oppinutkaan. Pidän itseäni onnekkaana, kun ei ole .uuta riippuvuutta kuin lenkkeily ja iltavauva.

Vierailija
14/14 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. Itsekin olen lopettanut, ensin kahvinjuonnin, sitten alkoholin ja tupakan. Useampi vuosi jo mennyt ilman, elämä on mukavaa ja terveys kohentunut. :)