Kannattaako treenaavan miehen laittaa paidaton kuva Tinder-profiiliinsa?
Treenaan kuusi kertaa viikossa, syön terveellisesti ja oon muutenkin aktiivinen ja se näkyy kropassa lihasmassana ja melko alhaisena rasvaprosenttina (14%).
Mietinkin että kannattaako Tinder-profiiliin laittaa paidaton kuva vai olisko se jotenkin kummallista
Kommentit (11)
Laita ihmeessä yläosaton kuva tiukoissa boksereissa että stondis näkyy läpi.
Ei ainakaan peilin edessä otettua kuvaa. Se paidattomuus pitää naamioida niin, että esim. saunan jälkeen olet terassilla pyyhelantiolla ja juot limua tai kesäaikaan olet uimarannalla. Sisällä otettu paidaton kuva ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et löydä seurustelu partneria ilman tinderiä? Asutko siellä salilla? Ja olisko sulla edes aikaa seurustella?
No enpä kovin usein käy yöelämässä ja nostapainoja sekä käyn kamppailutunneilla eli monesti yhdistän molemmat samalle päivälle niin että viikossa on 2-3 lepopäivää eli kyllä ehdin
Kannattaa silloin, jos se kuva on ikäänkuin luonnollisesti otettu vaikka kun olet uimassa tai taloa maalaamassa päälläsi risainen t paita. Kuva jonkun muun ottamana, ei selfie.
Jos se taas on sellainen salilla otettu pullisteluselfie, niin älä laita.
Naiset on sen verran yksinkertaisia otuksia, että heidän tulee itse oivaltaa miehen olevan hyväkroppainen. Jos mies pullistelee selfiessä, hän ajattelee että olet itsekeskeinen mulqqu.
Jos tykkäät saada kakkoseen niin kyllä.
Olen 🐻 iässä oleva äijä, kiinnostaako sauna ja jumppailu?
Mieluummin tiukka ihonmyötäinen t-paita. Se on seksikäs. Yläosattomana pullistelu on lähinnä moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan peilin edessä otettua kuvaa. Se paidattomuus pitää naamioida niin, että esim. saunan jälkeen olet terassilla pyyhelantiolla ja juot limua tai kesäaikaan olet uimarannalla. Sisällä otettu paidaton kuva ei toimi.
Yksi elämän paradokseista on, että omasta ulkonäöstään kiinnostunut mies on yksi suurimpia turn offeja naisille, jotka kuitenkin kuolaavat vain kuumimpien mieshottisten perään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et löydä seurustelu partneria ilman tinderiä? Asutko siellä salilla? Ja olisko sulla edes aikaa seurustella?
Sinä aikana kun vedät sipsiä somen ääressä, mies ehtii treenata vaikka olympia mitalistiksi joten jää teille sitä parisuhdeaikaakin.
Mulla on sentään rehellisen miehen 32% rasvaprosentti. Ei tuulet heiluta.