Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (12100)

Vierailija
6101/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu muiden nettipalstojen miiteissä mutta en ikinä tulis tämän palstan miittiin. Olen varma, että se olisi järkytys, kun näkisi millaisia mt-häröjä, autisteja, sairaalloisen pulskia ym. toivottomia tapauksia täällä kirjoittelee. Kaikista nettipalstalaisista kaipausketjulaiset vaikuttavat sairaalloisimmilta tapauksilta.

Tämä!!! En ikinä haluaisi tavata ketään tästä ketjusta :D

Miksi olet sit ketjussa? Tuskin sinuakaan kukaan kaipaa. 

Kirjoitan kaivatustani. En siis kenestäkään teistä.

Säälittävää. Miksi et ole irl yhteydessä? Arvatenkin ei kukaan haluu olla noin ilkeän ja ylimielisen kanssa. 

Vierailija
6102/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan nimeen. Amen.

T. kapitalisti

Raha helpottaa merkittävästi elämää. Mulle se tarkoittaisi vapautta.

Mutta kukaan ei tarvii sitä niin paljon kuin sitä halutaan. Yhden länsimaisen ihmisen elämään kuuluu keskimäärin 1-2 miljoonaa. Koko elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6103/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaisi lapsen jonkun vanhan kääkän huonosta spermasta?

Jenni Haukio.

Vierailija
6104/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu muiden nettipalstojen miiteissä mutta en ikinä tulis tämän palstan miittiin. Olen varma, että se olisi järkytys, kun näkisi millaisia mt-häröjä, autisteja, sairaalloisen pulskia ym. toivottomia tapauksia täällä kirjoittelee. Kaikista nettipalstalaisista kaipausketjulaiset vaikuttavat sairaalloisimmilta tapauksilta.

Tämä!!! En ikinä haluaisi tavata ketään tästä ketjusta :D

Miksi olet sit ketjussa? Tuskin sinuakaan kukaan kaipaa. 

Kirjoitan kaivatustani. En siis kenestäkään teistä.

Säälittävää. Miksi et ole irl yhteydessä? Arvatenkin ei kukaan haluu olla noin ilkeän ja ylimielisen kanssa. 

Olenhan mä :D ja sä annat tässä oikein malliesimerkkiä siitä, miksi kukaan ei halua miittiin sun kanssa. Itse asiassa sinne ei haluta tulla sun takia

Vierailija
6105/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää siitä kääkästä, voi halutakin. 

Vierailija
6106/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan nimeen. Amen.

T. kapitalisti

Mutta kukaan ei tarvii sitä niin paljon kuin sitä halutaan. Yhden länsimaisen ihmisen elämään kuuluu keskimäärin 1-2 miljoonaa. Koko elämään.

Ok. Jos joku haluaa lahjoittaa mulle millin niin kelpaa, eläisin sillä vuosikymmeniä hyvää elämää. :D

Vierailija
6107/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni Haukio.

Ei kai meillä ole mitään tietoa, kenen spermasta se lapsi on saanut alkunsa? 

Enkä kyllä tee sillä tiedolla mitään. Aivan tylsää jankutusta muutenkin nää mies-nais-kuka vanhenee-kuka rupsahtaa -jutut. Pidän vähän pelleinä kaikkia jotka jotenkin ylenkatsoo oman ikäisiä miehiä/naisia ja selittää nuita "me naiset/miehet säilymme pidempään ja noi toiset vanhenee nopeammin". Silleen hankkikaa itsetunto!

Vierailija
6108/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voihan se olla ettei meidän tulevat kumppanit ole vielä edes syntyneet.

Mä kyl haluan ensisijaisesti omanikäisen. On kivointa, jos ja kun elämä menee silleen samaan rytmiin.

Jos tää nykyinen juttu ei toimi, niin siirryn sit varmaan suosiolla vaan nuorempiin vaakapoikiin. Mutta en nyt ihan helpolla luovuta! 

Kunhan vitsailin. Toisaalta, eihän sitä koskaan tiedä.

Keski-ikäisenä naisena kannattaa aina ottaa nuorempi mies. Silloin ne elämät just on samassa rytmissä, miehet rapistuu niin nopeasti vanhetessaan. Eri

No siis nainenhan on se, jolla on biologinen kello. Katsokaa nyt sitä oksuemojein palkittua Dannyakin. Kasikymppisenä yhä kuranttia tavaraa priimassa pariutumisiässä oleville nuorille naisille. Mies ei varsinaisesti vanhene, toki iän vaikutukset näkyvät, mutta se on enemmän geeneistä ja elintavoista kiinni eli täysin yksilöllistä. Reipas mies on seitenkymppisenä yhtä vetreä ja aikaansaava kuin veltto kaksikymppinen mies. Naisilla ne prosessit ovat vääjäämättömiä ja lopullisia. Sivusta.

Molemmilla on biologinen kello. Mies vanhenee naista nopeammin, tämä ei ole mielipideasia vaan fakta. 

Höpsistä, miehet voivat olla viriilejä vielä yli seitsenkymppisinäkin, kun taas naisilla hedelmällisyys laskee nopeasti neljänkympin jälkeen.

Molemmilla laskee hedelmällisyys rajusti jo 35 jälkeen. Et taida tietää kovinkaan paljon ihmisen biologiasta.

Joo mutta miehet voi kyetä lisääntymään vielä vanhuksenakin, vaikka näyttäisivät jo raihnaiselta ja kuntokin olisi huono. Turha tästä jankata. Sperma on priimaa ja sitä on eniten nuorena, ja luovuttajaksi ei kelpaa enää neljänkympin jälkeen (laatu heikompaa), mutta siittäminen onnistuu kai helpostikin vielä viis-kuuskymppisenä tai sen jälkeenkin. Ei kaikilla, mutta monilla. Ja riskit kasvaa, mutta jos nyt ihan vaan siitä lisääntymisestä puhutaan. Naisilla lisääntymiskoneisto hyytyy kokonaan siinä neljänkympin jälkeen, ja nykyään monilla vaikeuksia tulla raskaaksi sitä ennenkään, kun ollaan niin lihavia.

Eri

Outo homma kaikessa tuossa se että naisilla kuitenkin kaksoisraskaustaipumus aktivoituu usein vanhempana jos sitä on. Omassa suvussa kaikki 41-45 välillä tulleita. Loppua kohden tulee siis vielä tuollainen piikki. Eli ei aivan lineaarista kaikilla. Sivu

Vierailija
6109/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan nimeen. Amen.

T. kapitalisti

Ok. Jos joku haluaa lahjoittaa mulle millin niin kelpaa, eläisin sillä vuosikymmeniä hyvää elämää. :D

Eiköhän sulle ole riittävästi muutoinkin.

Vierailija
6110/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka oliko se nyt Johanna se Rennyn vaimo. Onhan näitä. Rakkaus saa ihmiset haluamaan monenlaisia asioita. Rakkaus saa elämää kokeneen herrasmiehenkin pimahtamaan jostain parikymppisestä bimbosta, vielä ihan lapsesta ja jopa luovuttamaan puolet omaisuudestaan tälle. Silloin kun kyseessä on tosi rakkaus, pinnalliset jutut unohtuu. Jokainen tosi rakkauden kokenut ymmärtää tämän hölmöjä kyselemättäkin. 

Vierailija
6111/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren ihmisen keho hylkii viallisia ja riskiraskauksia tehokkaammin, siksi kaksosia ja down lapsia syntyy vanhemmille naisille.

Vierailija
6112/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan nimeen. Amen.

T. kapitalisti

Eiköhän sulle ole riittävästi muutoinkin.

En ole vapaa ja sekös sielua raastaa. Huoh. Tai ehkä jos järjestelisin asiat eri tavalla.

Vierailija
6113/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan nimeen. Amen.

T. kapitalisti

Se olisi vapautta jos saisi jostain rahaa tekemättä mitään sen eteen.

Vierailija
6114/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoren ihmisen keho hylkii viallisia ja riskiraskauksia tehokkaammin, siksi kaksosia ja down lapsia syntyy vanhemmille naisille.

Ei, vaan nuoremman henkilön sukusolu kykenee korjaamaan vaurioita paremmin. Pätee myös miehen sukusoluihin; nuoremman miehen siittiö takaa terveen jälkeläisen paremmin vaikka munasolulla olisikin ikää.

Vierailija
6115/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka oliko se nyt Johanna se Rennyn vaimo. Onhan näitä. Rakkaus saa ihmiset haluamaan monenlaisia asioita. Rakkaus saa elämää kokeneen herrasmiehenkin pimahtamaan jostain parikymppisestä bimbosta, vielä ihan lapsesta ja jopa luovuttamaan puolet omaisuudestaan tälle. Silloin kun kyseessä on tosi rakkaus, pinnalliset jutut unohtuu. Jokainen tosi rakkauden kokenut ymmärtää tämän hölmöjä kyselemättäkin. 

Samaa mieltä siitä että tosirakkauden ollessa kyseessä pinnalliset jutut unohtuu. Sitten taas rahamiehet ja bimbot on erikseen.  

Vierailija
6116/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään listalla: ikääntyminen ja sukusolut

Vierailija
6117/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan nuoremman henkilön sukusolu kykenee korjaamaan vaurioita paremmin. Pätee myös miehen sukusoluihin; nuoremman miehen siittiö takaa terveen jälkeläisen paremmin vaikka munasolulla olisikin ikää.

Jaa. Heitin tahallaan koska oon kuullut jotain ton suuntaista enkä jaksanut tarkistaa onko totta.😄

Vierailija
6118/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihastuminen on aina myös pinnallista. Aivan bssää väittää, että "pinnalliset jutut" unohtuisivat kun ihminen rakastuu. 

No joo, ehkä siinä rakastumisvaiheessa ollaan jo päästy pinnasta eteenpäin eli sinänsä totta, mutta sitä on edeltänyt kiinnostuminen jossa pintakin merkitsee! Ei ns. pinnallisten asioiden arvostamisessa ole mitään pahaa, eikä ne sulje pois sitä kaikkea muuta.

Sitäpaitsi nuoreen ihmiseen rakastuvalla se pinnallisuus on usein erityisesti läsnä, ja harvoin sama tapahtuisi toiseen suuntaan. 

Vierailija
6119/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan nimeen. Amen.

T. kapitalisti

Kuulostaa puhtaalta laiskuudelta.

Vapautta on se, että on mahdollisuus yrittää halutessaan tehdä itselleen rahaa niin paljon kuin mielii. Vapautta on myös se, että ei ole pakko hankkia rahaa, jos ei halua.

Vierailija
6120/12100 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan nimeen. Amen.

T. kapitalisti

Toteutuu kyllä mun kohdalla. Tai jos pikkusiskona ja lapsena oleminen lasketaan tekemikseksi niin sitten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi